pátek 23. prosince 2022

Střípky PROSINEC 2022

Ahojky 🎄


tak se to blíží, nemůžu se dočkat, celý tenhle týden ochám a těším se (dobře, dělám to už asi od prvního adventu, ale nevadí). Prosinec byl zatím super, jako vždy nejlepší měsíc z celého roku, sice ještě neskončil, ale na 99% věřím, že to tak zůstane. 

Střípky dělám už teď, protože Vánoce jsou něco extra a jako vždy z nich budu mít samostatný článek - ony si to zaslouží. 
Celé tohle období je takové kouzelné a já si ho vždy strašně užívám, až si někdy říkám, jestli mě někdy také čeká doba, kdy u mě ta správná nálada nenastane a já budu úplně klidná (pochybuji o tom). Zatím jsem ale stále velmi naladěná a tyhle fotky, když se na ně tak koukám, to zase umocňují, než se do nich ale dám, tak Vám musím popřát

VESELÉ VÁNOCE


a každému z vás přeji, aby se vám splnilo vše, co si přejete, po čem toužíte, o čem sníte + to nejdůležitější - zdraví, štěstí a lásku, bez toho by to nikdy nebylo ono. 
Užijte si celé VÁNOČNÍ SVÁTKY a také Silvestr (ten hlavně přežijte ve zdraví a bez kocoviny další den 😀). Mějte se krásně a budu se těšit v NOVÉM ROCE 2023 🎆

S kamarádkou jsme prosinec začaly jízdou na našem vyhlídkovém kole, po tom jsme se prošly po trzích a daly si něco na zahřátí :)




Po hooodně dlouhé době jsem zkoušela kreslit



Nádherná fotka zimní krajiny a POZOR!, není to jen tak ledajaká fotka, je to fotka, kterou jsem vyfotila 3.12. , když jsme se s mamkou, sestrou a neteřemi vydaly na trhy do lesa. Jezdím tam skoro každý rok a pokaždé je to kouzelné, ovšem po téhle fotce žádné kouzelné fotky z adventu v lese neuvidíte. Proč? Advent v lese a koná kousek od nás, pár metru za hranicí Německa, žel Bohu, jede se tam vážně příšernou cestou, díry, kopce, přes les, no prostě nádhera. Ten trh je jen jeden víkend a zrovna to vyšlo na ten, kdy opravdu sněžilo, mrzlo, prostě nádherné zimní počasí, ale pro tu cestu to taková výhra nebyla. Byla tam totiž ledovka, auto se v polovině šíleného kopce rozhodlo, že dál nepojede, takže se tlačilo, dávaly se po kola větvičky, za námi kolona jak blázen (asi všichni chtěli na advent v lese), no nějak jsme se dostaly na kopec, jenže on je tam pak hned další kopec, ještě horší než ten první a pak cesta lesem (taky do kopce), bylo nám jasné, že to bez řetězů nedáme, takže jsme si zvolily novou trasu - přes neuježděný les, oklikou zpět domů, bylo to napínavé jako kšandy, ale daly jsme to a máme super veselu historku. 

Navíc co si pamatuje, když se vám stane něco takového, nebo když v pohodě dojedete, tohle bude zážitek ještě na mnoho dalších let a já to vždy beru s humorem. 



Přišel Mikuláš









Od rodičů :)


Taky jsme koupili strom a je krásnější než ten loňský 


Neteř měla oslavu narozenin




S kamarádkou na kávičce :)


Vánoční zpívání koled s Českým rozhlasem 🎶


Daisynka měla 15.12. svátek



Přišel mega nákup - to je tak, když máte narozeniny a Vánoce hned u sebe


Máslo jako sněhulák - to jsem musela mít 😃



Domácí Raffaello podle Cat&Cook, já nepeču, cukroví mám od mamky a nějaké kupované, ale tohle jsem musela vyzkoušet a lepší domácí jsem neměla, chutná jako kupované 



Kupované z oblíbené cukrárny - od Waltera 🍪


No a včera jsem slavila svoje 32 narozeniny... co si budem, strašně to letí a na svůj věk si stále nepřipadám, mám pocit, že jsem o dost mladší, tak kdypak mi asi konečně dojde, že už jsem dospělá? 😁



Dostala jsem spoustu nádherných dárků 🎁


Nejkrásnější náušnice od manžela 


Užijte si zbytek prosince a ještě jednou VESELÉ VÁNOCE

24 komentářů:

  1. Moc hezký perníkový adventní kalendář, krásná zasněžná fotka s příběhem. Měla jsi krásný prosinec.
    Dodatečně všechno nejlepší k svátku i narozeninám (MMCh - já si taky na svůj věk nepřidadám a to je ten můj skoro dvojnásobný :D - což je tak trochu odpověď na otázku, kdy si začneš připadat dospělá - možná nikdy :D).
    Užij si krásné svátky v pohodě a klidu se svými blízkými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, perníkový kalendář mi udělala maminka :)

      Vymazat
  2. Krásné Vánoce ❤️
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi hezký prosinec. 🙂
    Přeji ti dodatečně vše nejlepší k narozeninám.
    Užij si hezké svátky a do Nového roku ti přeji hodně zdravi a štěstí. ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásné prožití svátku a úspěšný start do nového roku :). Dodatečně všechno nejlepší :).

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné shrnutí. Také mám prosinec moooc ráda :) je prostě kouzelný <3 přeji ti krásné Vánoce, šťastný nový rok a všechno nejlepší k narozeninám! Já je měla v úterý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké vánoční střípky, taky se mi jich ve foťáku a telefonu slušně nakupilo 😀. Máslo jako sněhulák vypadá zajímavě 😀.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta perníčková ryba je senzanční! A moc vás obdivuji, že jste daly tu cestu zasněženým lesem. Já jsem letos pro tyto případy dostala na auto vyprošťovací pásy, ale stejně mám ze zimního ježdění velký respekt. Tady na horách nebývá moc prohrnuto.

    Snad byl i zbytek Vánoc stejně kouzelný a pohodový jako adventní období. Do nového roku všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryba byla vážně super, moc se mamce povedla. No ono se toho moc nedalo dělat, po ledovce dolů by to byl risk, místo bez signálu a moje auto, nebo moje staré auto, stejně nemůže nikdo táhnout (automat), takže by musel přijet odtahový vůz, který by pro změnu zase asi nevyjel kopec, prostě zapeklitá situace, jediná další možnost byla nechat tak auto, než led povolí, sejít kopec a zavolat někomu, ať pro nás přijede - to se mamce nechtělo.

      Vymazat
  8. Krásně užitý předvánoční čas :) Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! A moc doufám, že Vánoce proběhly přesně podle tvých představ <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Pročítám tvůj příspěvek a myslím na tu pravdivou větu: "jaký si to uděláme, takový to máme"! Skutečně hezký měsíc! A všechno nej k narozeninám!
    Pohodové poslední letošní dny přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné střípky. :) Nejvíce mě zaujala kočička, ta je opravdu mazlivá a krásná!

    Přeji vše nejlepší do nového roku, především zdraví, štěstí a splnění všech přání!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky z předvánočního období, já už se teď začínám těšit na jaro. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vůbec, chci ještě pořádnou zimu se sněhem :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥