pondělí 2. ledna 2023

Vánoce, Silvestr 2022 & Nový rok 2023

 Ahojky 🎄


tak jak jste si užili vánoční svátky roku 2022? Za sebe mohu říct, že já moc a moc a byly to jedny z nejhezčích svátků :) 
Letos je to podruhé, co jsme na Štědrý den byli spolu s manželem a kočičkami u nás a užila jsem to více než v roce 2021, kdy to bylo poprvé a byla jsem taková trochu posmutnělá, že nejsem "doma" (u rodičů), letos jsem na to ale více těšila, v roce 2021 jsme si zavedly nějaké vlastní tradice a svůj způsob trávení Vánoc a je to moc fajn. 
I celé vánoční svátky byly moc pěkné, všechny návštěvy se vyvedly, dostala jsem mraky krásných dárků, užila jsem si čas s rodinou, koukala na pohádky a prostě si užívala tu pohodu ♥

23.12. je ve znamení zdobení stromečku, letošní stromeček byl ještě krásnější než ten loňský a bude mi moc chybět, až ho budeme muset dát pryč




Každý máme na stromečku vlastní ozdobu - hnědý méďa je manželovo, veverka moje, ptáček Míňušky, koníček Daisynky a bílý medvídek Goldinky :)


K tomu máme na stromečku pár speciálních ozdob, první je ze Salzburgu, druhá z Českého Krumlova a třetí z adventu v lese, dole nový milovaný louskáček a andělíčci pro štěstí :)


24.12. - jednou z našich tradic je chodit společně pro Betlémské světlo


K večeru potom děláme tradice, lijeme olovo/vosk, krájíme jablíčka a pouštíme lodičky. 
Potom připravím stůl, sebe, manžel dělá řízky, vyměníme se a můžeme jít okolo 18:00 večeřet.



První jídlo dostávají šelmy :D


Jednou z našich tradic je také polévka - hovězí vývar s knedlíčky, jinak máme řízky a salát (ryby nejím) a nechybí talíř pro hosta :)


Po večeři se jde manžel podívat, jestli už přišel Ježíšek, já chytnu šelmy a jdeme na to, zazpíváme jednu koledu a rozdáme si dárečky. 
A pak už jen pohoda - nová pohádka, dezert a relax :)






Moje hromádka :)




Dárečky - ta dlouhá krabice je nová knihovna, poslední část, která chyběla 📚


Společné dárky 🎁


Vaječňák od maminky, Anděl Páně 2 a kočičky.



25.12. jsem začala kafíčkem ve svém novém nádherném hrníčku a vydali jsme se na návštěvy, nejdříve jezdíme k mým rodičům na oběd (knedlo, vepřo, zelo) a po tom k rodině manžela :) 


U našich 🎄


Kočička u manželovo rodiny :)


A zase kupa dárečků 🎁


Společně jsme dostaly taky úžasné dárky :)



26.12. zase přijela celá moje rodina k nám


A 27.12. jsme jeli na poslední návštěvy my, k mým sestrám :) 



Začetla jsem se do jedné z nových knih - konečně jsem se dočkala pokračování :)



Silvestr 2022 jsme strávili doma spolu a s kočičkami, dali si dobré jídlo, nasmáli jsme se a bylo to super... stárneme no, žádná velká párty :D



Tak ŠTASTNÝ NOVÝ ROK 2023







První den roku 2023 - v pořádku, kočičky budou stále tulící, spinkající u mě a rozdávající spoustu lásky ❤



Hračky taky budou po celém bytě :D


Tradiční čočka musí být :)


Odpoledne jsme vyrazili na náměstí, dali si něco dobrého a koukli na novoroční ohňostroj 





Vše nej do nového roku 2023 :)

27 komentářů:

  1. Stromeček máte krásný! Na to, že Vánoce sotva skončily, tak mi už chybí ta vánoční atmosféra, kterou jsem aspoň trochu nasála u tohohle článku zase. Děkuji.

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, vy jste měli krásný stromek! Nejhezčí, co jsem viděla, fakt :) Mńam, vaječňák bych si dala taky! Musím mamku poprosit o nealkoholický :D Ty fotky ohňostroje jsou opravdu povedené :) Ohňostroj jsem neviděla, tak aspoň to tvoje video :D Tobě taky šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, já ho úplně miluju, minulý rok jsem našla, kde u nás prodávají nejhezčí stromečky a letos už jsem šla na jistotu a byl tam, už se těším, co ulovím letos :D

      Vymazat
  3. To je dárků! Jeden hezčí, než druhý :d Je super už mít svoje tradice a trávit Váncoe "po svém", hodně se mi líbí i nápad s ozdobou, kterou na stromečku má každý člen rodiny :D A dobrých pár minut jsem se kochala jen nenazdobeným stromkem - krásný, symetrický, jeden z nejhezčích, co jsem viděla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme hodně tradic z domova, no, hlavně ode mě, ale udělali jsme si pár vlastních a je to super :) děkuju, stromeček se mi líbil na první pohled, jak píšeš, je krásný i nenazdobený :)

      Vymazat
  4. Moc hezké shrnutí :) na Štědrý den dopoledne jsem byla na brigádě na kluzišti. Odpoledne jsem jela za koníkama. Pak jsme připravovali na večer. Každoročně k nám chodí babička s dědečkem :) Pelíšky nesmí chybět. Druhý den přijela teta se strejdou a sestřenice s bratrancem, večer přišla druhá teta se strejdou. Na Silvestra jsem byla zase na kluzišti, bylo 100 lidí! Pak jsem se učila a večer koukala na televizi :) mám ráda rodinnou pohodu <3 přeji ti krásný nový rok :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak to jsi prožila krásné svátky :)

      Vymazat
  5. Stromeček jste fakt měli nádherný a dostala jsi spoustu hezký dárků (a stejně jako já nového Bryndzu :D).
    Přeju taky krásný r. 2023.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to na krásné, pohodové a rodinné Vánoce :). Krásné dárečky :). A přej vše nejlepší do nového roku :).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, které dokazují, že bylo u vás moc fajn. Přeji vše nej do nového roku. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Měla si krásné Vánoce, Thess! Ať je v pohodě i celý nový rok. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásný stromeček. :) Já ani nevydržela na Silvestr být vzhůru do půlnoci a nakonec jsem brzy zalehla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tak to mi Silvestr slavíme vždy, jen někdy venku a někdy doma ve dvou nebo v partě :)

      Vymazat
  10. Vše nejlepší do nového roku, Thess! Hlavně buďte zdraví a spokojení.

    2021 jsem taky slavila poprvé Štědrý večer jinde než "doma", byli jsme u rodiny partnera (logisticky bychom to jinak neposkládali). Tentokrát už jsem se na to i docela těšila, protože už jsem věděla, co čekat a mohla si to trochu přizpůsobit i podle sebe. Vy jste si užili Štědrý večer krásně, držíte hezké tradice, máte to i pěkně nazdobené. Líbí se mi ty ozdoby na stromeček s příběhem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Tak to je pěkné, já si neumím představit být jinde než doma - ať u rodičů nebo u nás :)

      Vymazat
  11. Musím říct, že jste měli nádherný stromeček, takový košatý a plný. :)) Super, že sis Vánoce užila naplno a přeji jen to dobré do roku 2023, hlavně hodně zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to, že sis Vánoce i oslavy nového roku krásně užila. Stromeček jste měli nádherný. My jsme letos poprvé slavili Vánoce s naším mimískem, který se nám narodil v dubnu, tak to bylo taky krásné. Dárečky ho sice nezajímaly, ale stromeček, balící papíry a stuhy - to bylo teprve něco. :-D

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  13. Byly to určitě krásné svátky - z článku dýchá pohoda a klid. Přesně takové Vánoce jsme prožili i my. 🙂

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥