neděle 8. ledna 2023

Goodbye 2022 - Welcome 2023

Ahojky :)


tak jak se vám zatím líbí v roce 2023? Mně zatím moc a moc, ale je teprve leden, že. 
Vrátím se teď ale k roku 2022, který byl, no, zajímavý a jako na houpačce. Nebo spíš byl hrozný a pomalu se zlepšoval.
Celkově byl rok 2022 plný cestování, výletů, akcí, dobrého jídla, koncertů, zkrátka plný zážitků. Kdybych to měla vzít od ledna, tak začal nejhůř, jak mohl, leden byl úplně příšerný, přišli jsme o miminko a já se z toho dlouho dostávala, nejen fyzicky, protože i to trvalo, ale hlavně psychicky, potom se to ale začalo lepšit, první výročí svatby jsme oslavili na nejúžasnější dovolené na Maledivách, kde jsem si odpočinula, zrelaxovala se a užívala si přítomnost a konec roku už byl úplně boží. 

Tady je takové ohlédnutí za měsíci roku 2022 - samozřejmě se toho stalo v daném měsíci více, ale to bych musela dělat milion koláží, tak jsem se snažila vybrat to nejlepší, většina akcí a jiných událostí je ve "Střípcích" :)
A musím říct, že díky tomu hroznému začátku mám spoustu zážitků, protože ve snaze se zaměstnat a nemyslet na to, zlepšit si náladu atd., jsem vyrážela na spoustu výletů a podnikala mnoho akcí. 

LEDEN

- leden byl nejhorším měsícem roku a nevzpomínám na něj ráda, všechny fotky jsou až z konce ledna, kdy už jsem mohla alespoň ven


ÚNOR

- v únoru jsem jela na výlet ke kostelu, kde se natáčela pohádka Z pekla štěstí II., byla bruslit, oslavila Valentýn s kočičkami a od manžela mi přišla kytička, byl totiž zase na 6 týdnů pracovně pryč, s kamarádkou jsme si udělaly holčičí víkend - kino, véča, muzeum a mnoho dalšího 


- neteř jsem vzala na pohádku, po ní se k nám přidala ještě druhá neteř a všechny tři jsme pak vyrazily na večeři, podívala jsem se na masopust a oslavila jsem Goldinky svátek


BŘEZEN

- na víkend přijely neteře a bylo to super, šly jsme například do jump areny, jely na výlet, bruslit apod., se školou jsme vyrazili do muzea, s kamarádkou jsem byla na výstavě minerálů, s manželem jsme oslavili jeho návrat ve wellness, s maminkou a Lucy jsme šly na pochod, v Plzni se konal DEPO Street Food Festival a BLIK BLIK festival


DUBEN

- hospodský kvíz na Harryho Pottera, který jsme vyhráli, kurz malování kraslic, Velikonoce, pouť, zase nějaké to kino, Festival vína a také Den ve vzduchu 


- a nejlepší zážitek, stala jsem se na den ošetřovatelem v zoo


KVĚTEN

- lásky čas, my jsme vyrazili například na výstavu Malého prince, na slavnosti svobody, po dvou letech odkládání jsme si užili koncert One Republic, jeli na Pňovanský most, výlet jsme si udělali i na vlčí výběh Srní a nedaleký hrad Velhartice, naše Goldinka oslavila 2 narozeniny, v Plzni proběhl Logr fest a odjela jsem na týden na Šumavu a vylezla jsem až na Pancíř (jen kvůli těm dveřím) :D


ČERVEN

- Čertovo jezero, Noc kostelů, úžasná událost - Svět knihy s mojí oblíbenou autorkou, Historický víkend, Hurvínkova stezka, Noc s operou a muzikál Elizabeth pod širým nebem a především konec školního roku a Daisynky 2 narozeniny


ČERVENEC

- s kamarádkou K. jsme vyrazily na pár dní do Českého Krumlova, změnila jsem barvu vlasů, šla na výstavu do vinárny a s neteřemi a manželem jsme hledali poklad


- nejúžasnější, nejlepší a nejdokonalejší dovolená ze všech a moje nová láska: Maledivy 💙


SRPEN

- s kamarádkou T. jsme na pár dní odjely na jih Čech, v Domažlicích proběhly tradiční chodské slavnosti, wellness a na víkend zase přijely neteře ♡ a mimo jiné jsme spolu všichni vyrazili na výstavu do DEPA, prošli se v Kaolinovém dole a zašli si do kina


- konec srpna jsme s manželem strávili na Moravě: vínečko, dobré jídlo, archeopark, Kobylí a Vrbice a především jsme v Brně viděli pravou Věstonickou venuši 


ZÁŘÍ

- proběhl například nejlepší Potterfest, filmový festival Finále Plzeň a nebo také Festival vína, výročí 2 let s Daisynkou, naše pouť, už 3 rokem jsem hrdnou adoptivní maminkou dvou chřestýšů a také jsem vyrazila na houby 🍄 (úspěšně) 


ŘÍJEN

- můj svátek, i s Goldinkou proběhla oslava výročí, kamarádky 30 narozeniny, muzeum, úžasný Halloweenský víkend s neteřemi: dýňová farma, farmapark, DEPO a mnoho dalšího, Halloween ve škole


LISTOPAD

-workshop, sníh, výstava minerálů a také první advent a tím zahájení adventních trhů 


PROSINEC

- nejúžasnější měsíc v roce: vyhlídkové kolo, Mikuláš, náš strom, oslava narozenin neteře, vánoční zpívání koled, dělala jsem raffaello a také jsem měla 32 narozeniny


- Štědrý den


- Vánoční svátky




V části nebo ve článcích typu WELCOME/PLÁNY mám většinou obrázky nebo koláže toho, co chci za daný rok stihnout, v čem se posunout, co vylepšit nebo zkusit, také hodnotím, jak se mi plány z minulého roku povedly, letos to ale vynechám. 

Respektive si poprvé za dlouhou dobu nedělám žádné plány, nemám nic, co chci tento rok stihnout, zvládnout, co změnit, zkusit... prostě nic. Samozřejmě mám nějaká přání, ale jsou to přání jako máme asi všichni: zdraví, štěstí, lásku, pohodu... nic konkrétního jsem si ale nenaplánovala, letošní rok chci nechat jen tak plynout, těšit se z toho, co mám a uvidím, co mi sám rok 2023 přinese. 
Po tom minulém roce jen doufám, že bude tento rok lepší, bez nějakých větších fyzických či psychických bolestí a pokud na konci roku 2023 budu alespoň tak šťastná, jako jsem teď, bude mi to stačit. 
Momentálně cítím, že si od nějakého plánování, očekávání od sebe sama apod. potřebuji odpočinout a jen tak žít, "nehonit" se za tím, co mám naplánované, co "musím" stihnout a zatím je to super pocit a užívám si to. 
Třeba se to v průběhu roku změní, já jsem tvor plánovací, ráda něco organizuju, za něčím si jdu a strašně mě to baví (proto mám u slov nehonit se a musím uvozovky, protože mi to nikdy nevadilo a vždy jsem to dělala s radostí a chutí a když to nešlo, tak to nešlo a nehroutila jsem se), ale i takový tvor si jednou za čas potřebuje odpočinout a já cítím, že u mě to nastalo právě teď. 

Moc se těším na to, co nám nový rok přinese a já doufám a věřím, že bude dobrý :)

Přeji Vám všem ten nejkrásnější rok 2023

26 komentářů:

  1. Krásná rekapitulace celého roku. Opravdu jsi toho zažila hodně a hodně navštívila. Mrzí mě, že loňský začátek byl takový jaký byl..., ale věřím, že vše přijde v ten správný čas a podaří se ☘🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, také věřím, že přijde v ten správný čas :)

      Vymazat
  2. To vypadá na opravdu moc hezký a pestrý rok :) Jen mě mrzí ten začátek no... Pěkné koláže! Musím ti napsat, že jsi kouzelná, na všech fotkách ti to moc sluší :) Přeju ať je rok 2023 úspěšný a tak hezký jako konec toho 2022 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl nakonec docela fajn, i přes ten začátek. Děkuji moc :)

      Vymazat
  3. Hezké shrnutí. I když nezačal dobře, tak nakonec byl tvůj rok 2022 povedený. Tak ať se ti povede i ten letošní, co právě začal

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem ti, aby ťa tento rok čakali len samé dobre spravy a vynahradili ti tak zlý začiatok predchádzajúceho roka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoň, že se to během roku vybralo a nakonec skončil tvůj rok 2022 pěkně. Zažila jsi toho opravdu spoustu! Nechápu, že jsi tak aktivní :D A do nového roku ti popřeju, ať plyne tak, jak si budeš přát :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to byl nabitý rok a tenhle článek poslouží i jako taková milá vzpomínka. 😊 Mně ten leden připadá vždycky takový nijaký a už se těším, až bude po něm. 😅 Ale za to bude u mě moci zkouškové.

    Všechno nejkrásnější do nového roku i tobě a přidávám se s vírou, že dobrý bude.

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě jinak leden jinak ne a letos je zatím super :)

      Vymazat
  7. To je moc pěkné shrnutí za celý rok. Též mám pocit, že leden je spíše takový měsíc neměsíc. Jinak přeji ti, aby i tento rok byl tak pestrý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám leden naopak moc ráda, až na ten loňský :)

      Vymazat
  8. Měla jsi moc krásný rok a doufám, že rok 2023 bude stejně tak, ne-li víc, krásný ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ten začátek nebyl příjemný, to chápu i znám... Ještěže potom byl krásný <3. Věřím, že letošní bude určitě stát za to, přeji jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mrzí mě, že jsi měla špatný začátek, ale jsem moc ráda, že se to zlepšilo a teď se máš moc hezky. Přeji ti do nového roku roku jen to nejlepší ❤️ já mám cíle - zdraví a úspěch na VŠ. Moc hezké shrnutí :).

    OdpovědětVymazat
  11. To je skvělý nápad - taková rekapitulace roku, moc se mi líbí! Ať se Ti dobře daří, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsi spoustu cestovatelských zážitků, což je super! :) Fotky jsou moc krásné a takové shrnutí člověka úplně dostane do nostalgické nálady. :D Ať je i rok 2023 plný dobrodružství. :)

    OdpovědětVymazat
  13. I když byl začátek roku smutný, věřím, že sis ho nakonec užila.
    Věřím, že letošní rok bude fajn a přeji ti jen to nejlepší. ❤

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥