pátek 10. listopadu 2023

Halloweenský víkend

 Ahojky 🎃


jak jsem psala v článku za říjen, poslední víkend v říjnu přijely neteře a udělali jsme si všichni krásný Halloweenský víkend. Letos to bylo trochu jiné, jelikož Celestýnka je ještě malá, takže nešlo podniknout tolik akcí, což ale vůbec nevadilo a byl to bezkonkurenčně nejlepší Halloween a moc jsme si to užili.
Všechno začalo v pátek, kdy neteře přijely. Já ještě před jejich příjezdem vyrazila něco pokoupit a při té příležitosti jsem si koupila PSL - odstartováno tedy bylo skvěle.
Kdyby někoho zajímala historie Halloweenu, házím sem odkaz na starší článek 😈

Letošní výzdoba byla zatím největší, co jsem kdy dělala - zlepšuju se, příští rok přidáme 🏚






Od sestry jsem dostala tuhle úžasnou kytici 


V sobotu ráno jsme s holkama vyrazily na farmářské trhy, ulovit něco dobrého k snídani, což se nám povedlo :)



Na oběd jsme si tak už i s malou a manželem skočili do DEPA na Street Food Market a bylo to opět boží 😋








Dýňová párty aneb dlabánáčko dlabání 




S mojí dýničkou 



Vyřezáno - upřímně si myslím, že se každý rok lepšíme


Zleva Rozálky, Dorotky, malá Honzovo, moje, Celestýnky (Honzovi a Celestýnce jsem se teda dělala já 😃) a zase Dorotky :)


Nedělní snídaně s holkama


Bylo to fakt super a moc se těším na příští rok 👻



34 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, miluju jí, doufám že to neteře brzo nepřestane bavit, jezdit na Halloween za tetou :D

      Vymazat
  2. Všechno naprosto dokonalé. Malá má úžasný outfit)))
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Výzdoba se moc povedla a prcek krásně roste, naposledy si pamatuju jak jsem viděla fotku bříška a fotky ze svatby a ted? Moc vám to sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo, utíká to nějak strašně rychle, už jí bude půl roku, nechápu.

      Vymazat
  4. Já Helloween neslavím, ale vaše tradice je pěkná. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Ty dýně jsou super! A moc se mi líbí taky kytka od sestry a oblečky malé, halloweenská princezna :) A už mám dost toho, jak furt fotíš tak dobrá jídla! Čtu to často večer a slintám u toho :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Bez jídla by to nešlo, já a jídlo patříme k sobě :D

      Vymazat
  6. Takovéhle halloweekendy jsou nejlepší! 🎃 Výzdoba je boží, nadšená bych z ní byla i jako dítě, i jako dospělá. 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, letos jsem se hodně snažila, těším se co přidám příští rok :)

      Vymazat
  7. Parádně zorganizováno - od výzdoby, přes jídlo až po dlabání dýní a výlet na Street market. Určitě jste si to skvěle užili

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, jsi šikovná, jak to organizuješ :). Jednou chci dětem taky dělat takové akce, až budou větší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já Halloween miluju, ale co si budeme, takhle je to s dětmi hned jiné, než když jsme si ho kdysi dělali jen ve dvou :)

      Vymazat
  9. S výzdobou jsi se opravdu vyřádila, moc hezky jsi to nazdobila 👻.

    OdpovědětVymazat
  10. To jste si udělali parádní tématický víkend :) výzdobu máš skvělou, dýně se vám moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dýně jsou čím dál lepší, jsem zvědavá na další rok, co vymyslíme, už jsem objevila i malé pilky co jsou právě na vyřezávání dýní apod. tak to třeba bude lepší, než když to teď pipláme nožem :D

      Vymazat
  11. Krásně jste si to užili. Výzdoba i občerstvení se ti moc povedly! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. To byl určitě povedený víkend, je super, že jste si ho užili a ty dýně vypadají fantasticky! :) Já letos bohužel vydlabat nestihla, ale měla jsem aspoň nějakou výzdobu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se asi nejvíc líbí ty Dorotky dýně

    OdpovědětVymazat
  14. ale me se taky ayi nejvice libi ta Dorotky ta uplne vpravo musela dat praci. Jinak mate hezkou tradici na halloweena.

    OdpovědětVymazat
  15. ta vyzdoba se ti moc povedla

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥