čtvrtek 7. prosince 2023

Střípky LISTOPAD 2023

Ahojky :)


konečně mám trochu času a můžu se vrhnout na střípky za listopad. Času teď moc nemám, manžel je v nemocnici, nic vážného, naštěstí, ale jsem na malou buď sama, nebo tu je moje mamka, aby mi pomohla, i tak je toho ale dost, proto jsem ráda, že mám teď trochu času a můžu vypnout a zavzpomínat na všechny super události a věci z listopadu :)

Listopad byl dost našlapaný a vážně jsem si ho užila. Na začátku listopadu jsem ještě stihla Ghost Pumpkin Frappuccino a bylo výborné.


Zašli jsme také do kostela zapálit svíčku na dušičky🕯




Od manžela :)


Mamka přijela na návštěvu, musely jsme pro něco sjet, tak jsem si zařídila svoje staré autíčko, ty vzpomínky 💙



První perníkové latté 




S kamarádkami jsem zkusila nový podnik - Le Consulat




Pomalé ráno :)



Vánoční nákupy 🎄


Sobotní ráno si žádalo pořádnou snídani


Vyrazili jsme se podívat na Martinské trhy 





Ještě jsem jela v podzimní náladě (no, snažila jsem se) a dala jsem si skvělou mrkvovou polévku 


Dárek pro Celestýnku k Vánocům - leporelo, kde je hlavní hrdinkou 



Taky dorazil návlek na sporťák, zatím se malá vejde do korbičky, ale blíží se doba, kdy bude muset přesedlat. Zůstala jsem věrná stejnému designu, jako má korba, tu totiž úplně miluju.




Měla bych se začít učit dělat nějaké účesy :)



16.11. bylo princezně 6 měsíců, utíká to neskutečně rychle 💜


Přišlo něco na výzdobu - tu vánoční furt nějak rozšiřuji 😂


17.11. byl Světový den předčasně narozených dětí 💜


Medvídek 🐻



Výborná vánočka od Zrno zrnko



Perníkové latté ze Starbucks


Přišly pěnové puzzle pro malou, ale budeme muset ještě rozšiřovat, malá už se různě přetáčí a točí a tahle plocha už jí nestačí 😂




Předposlední listopadový víkend byl ve znamení výzdoby


Jedeme na vlně Toffee Nut 


Punčocha pro malou na Mikuláše, vybírali jsme dlouho, nic se nám nelíbilo, až jsme narazili na tuhle


23.11. a zahájení adventních trhů, Celest je skoro celé prospala, ale vzbudila se na ohňostroj a moc se jí líbil, byla úplně fascinovaná :)




Pusa pod jmelím byla nutností 




Poprvé ve třech 




Pozorujeme Celestýnky první sníh ❄




Za Plazou se otevřelo kluziště, tak jsem si udělala pár koleček a za odměnu jsem nám koupila kafe 




Vánočně laděné nehty - abych byla stylová na focení


Vánoční focení na tomhle kouzelném místě. Malá nejprve koukala, potom začala fňukat a nakonec to zalomila, takže máme většinu fotek alá Šípková Růženka




První sněhulák 


Kontrola na neonatologii - malá má umět co má a i něco navíc, je to šikulka 💜



29.11. jsme oslavili 15 let, co se známe. A mě to přijde jako včera 😁



Krásný prosinec :)


22 komentářů:

  1. Mám moc rád tyhle tvoje články :) Taky jsem měla něco perníkového ve Starbucks, myslím ale, že to bylo cappuccino. Moc dobré! Malá je fakt šikovná, neřekla bych, že už je to půl roku, co přišla na svět! No fakt to letí. A 15 let, to je krásné! :) My jsme s babičkou bohužel nešly na rozsvěcování stromečku u nás v obci, protože jsme byly obě nachlazené a taky protože kdyby byl náhodou ohňostroj (některé roky bývá), tak pejsek by z toho měl šok. Hrozně se bojí. Ale určitě se zajdu někdy s pejskem pokochat při venčení :) Dneska jsme stromek a ozdoby viděly z auta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Utíká to s ní strašně rychle :) U nás e'je zahájení vždy s ohňostrojem a rozsvěcování je na první adventní neděli a to už je bez ohňostroje :)

      Vymazat
  2. Listopad se vskutku u vás vydařil))) tak přeji i obdobný prosinec.
    Hezký advent. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bohužel to zatím není taková sláva, spíš běhám do nemocnice na návštěvy :/

      Vymazat
  3. To jsou krásné střípky :). Plno dobrého pití a malá roste jako z vody :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ať je manžel zase v pořádku a s vámi doma :) a malá je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, 15 let výročí, to je krásné! Moc gratuluji. Jinak je článek příjemně vánoční, úplně mě navnadil na svátky.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná vánoční atmosféra. S mimi je v tomto věku život hned hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale zase mi to teď kazí ten fakt, že nejsme všichni spolu :/

      Vymazat
  7. Měla jsi krásný listopad 🙂. Pořízení návleku na sporťák nás také po Vánocích čeká 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, u nás by to taky počkalo, malá se nejde, ale alespoň bude co rozbalovat :D

      Vymazat
  8. Ať je tedy manžel co nejdříve z nemocnice doma a jste všichni v pořádku na blížící se Vánoce. :) Moc hezké fotky, tu polévku bych si dala hned. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky doufáme že na Vánoce budeme všichni spolu :)

      Vymazat
  9. Snad budete všichni brzy pohromadě :) Krásný pohodový listopad :) Výzdobu jsem vždycky taky dělala brzo, ale letos to nějak nestíhám.. :D Možná je to tím, že jsme 1/3 listopadu strávili v Dubaji a na zimu a sníh neměli nejmenší pomyšlení :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já už bych jí nejradši udělala prvního listopadu, ale držela jsem se :D

      Vymazat
  10. Ozdobičky jsou krásné a moc se mi líbí i u nás vánoční výzdoba. A koukám, že náš kocour je skoro stejně zbarvený (černobílý). Malá roste opravdu jako z vody a s tím jídlem mi teda děláš chutě :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mám moc ráda tyhle články :) stihla jsi toho hodně. O knížkách s vlastním jménem jsem slyšela, je to moc hezké a roztomilé :) jak už jsem několikrát psala, design vašeho kočárku se mi moc líbí, proto jsem ráda, že jsi vybrala podobný :) ty pěnové puzzle jsou moc hezké :) líbí se mi tvá čelenka <3 gratuluji k 15. výročí!! Super videjko :) mějte krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já tyhle knížky právě dostala, když jsem byla malá, tak jsem ráda, že se stále dělají :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥