sobota 13. ledna 2024

Goodbye 2023 - Welcome 2024

Ahojky :)


i když konec roku 2023 nebyl úplně nejlepší, byl to asi jediný měsíc, kdy se chvilku trochu nedařilo. Minimálně si na nic jiného nevzpomenu. 
Rok 2023 bude pro mě už navždy jedním z nejlepších roků mého života - dal mi Celestýnku a tak když na něj myslím, cítím lásku, vděčnost a štěstí ❤
Nikdy nepřestanu děkovat za to, že to tentokrát dopadlo a já se můžu radovat z naší holčičky, i když přišla trošku dřív, než měla. Její start byl náročnější, ale zvládla to všechno skvěle a teď je z ní skoro 8 měsíční usměvavá princezna. 

Jak je mým zvykem, nejprve se ohlédnu a zavzpomínám na rok, který máme za sebou. Snažila jsem se z daných měsíců vybrat vždy to nejlepší, i když v některých se toho stalo tolik, se všechno nevešlo. Jiné ale zase byly klidné a pomalé - především ty první s Celestýnkou, kdy jsme si jen užívali, že se všichni máme. Tak jdeme na to :)


LEDEN

- leden začal novoročním ohňostrojem na náměstí, bříško pěkně rostlo, s manželem jsme vyrazili na výstavu vějířů a s kamarádkou jsem zase zašla do galerie, no a také proběhly prezidentské volby


ÚNOR

- druhý screening, manželovo 30 narozeniny a zároveň baby shower s odhalením pohlaví, wellness, Valentýn, Titanic v kině jsem si taky nemohla nechat ujít, Bradavice z lega a Goldinky svátek


BŘEZEN

- dobré jídlo provázelo celý můj rok, test na těhotenskou cukrovku, DEPO Street Food Market, prohlídka Velkého divadla, první kopnutí, které cítil i manžel, workshop na výrobu velikonočního věnce, na víkend přijely neteře a vyrazili jsme mimo jiné do muzea v Rokycanech a na Mariiu skálu/vyhlídku (tady u nás), s kamarádkou jsem zašla na prohlídku Velké synagogy a s velkou obtíží jsem se vydrápala k rotundě sv. Petra a Pavla


DUBEN

- Velikonoce, konečně nám došel kočárek (právě včas, když si vezmu, že malá přišla na svět předčasně), podzemí za svitu baterek, těhotenské cvičení, pouť a Den ve vzduchu


KVĚTEN

- DEPO Street Food, agility závody neteře, pivoňky, Slavnosti svobody a to nejlepší z celého roku - narodila se nám Celestýnka
V květnu také Goldinka oslavila 3 narozeniny :)


ČERVEN

- první procházky a seznamování se
A v červnu oslavila 3 narozeniny Daisynka


ČERVENEC

- fyzioterapie, čas s malou a 2 výročí svatby


SRPEN

- Celest také začala chodit na fyzio, společné focení a první úsměvy, barevný běh, Chodské slavnosti, první kino od porodu s kámoškou (Barbie) a vysedávání v kavárně


ZÁŘÍ

- Busking fest, burger festival, masáž, Běh pro útulky, první pouť s malou, Svět knihy, Festival vína, DEPO Street Food a 3 výročí s Daisynkou


ŘÍJEN

- můj svátek, otevření kavárny Starbucks v Plzni, 3 výročí s Goldinkou, pasení koníčků, DEPO (zase 😁), otevření brány do Borského parku, vlna světla a svíčka za skřítka, vítání občánků a Halloween


LISTOPAD

- dušičky, dodělala jsem podlahu, Světový den předčasně narozených dětí, zahájení adventních trhů, sníh, bruslení, vánoční focení a uběhlo 15 let, co se s manželem známe


PROSINEC

- výroba adventního věnce, Mikuláš, trhy, koupě stromečku, Daisynky svátek, nový vysavač a moje 33 narozeniny


- příprava na Štědrý den


- první společné Vánoce 💛



- svátky a vánoční návštěvy 😊



Minulý rok jsem si žádné plány nedělala - bylo to po dlouhé době, co jsem si řekla, že to prostě nechám plynout a uvidím, jestli mi nebude plánování chybět a nezměním to. No, nezměnila jsem to a dokonce v tom budu pokračovat i letos. Takže opět žádné uvažování nad tím, co jsem si splnila a co ne a co bych chtěla zažít/stihnout v novém roce. Zatím mi to nechybí a s malou se ani moc dopředu plánovat nedá, takže se spíš budeme orientovat a rozhodovat podle momentální situace. Jsem zvědavá, co nám rok 2024 přinese a doufám, že bude skvělý a užijeme si ho na maximum. 

I když počkat, kecám, jednu věc plánuji - oslavu 1 narozenin naší princezny, už se na ní moc těším. Možná si říkáte, že jsem blázen, že je leden a ona má narozeniny až v květnu, ale čas s ní mi strašně utíká a navíc mě to neskutečně baví - vymýšlím barvy, jak to bude vypadat, co všechno tam chci mít, variantu ven i dovnitř, dárky... však uvidíte 🎉

Takže tohle je ta jediná věc, kterou opravdu dopředu plánuji, dám si na ní záležet a zbytek tedy nechám volně plynout, stejně jako minulý rok - a jaký byl úžasný ❤

Přeji vám ten nejlepší rok 2024






30 komentářů:

  1. Tak to jsi měla krásný rok, narození dítěte je vždycky krásné :-) přeji ti jen to nejlepší do nového roku, hlavně přeji zdravíčko pro celou rodinu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to měla, moc ráda na něj vzpomínám. Tobě také :)

      Vymazat
  2. Nádherný rok :). Já taky na příští rok neplánuji, jen si přeji hezky porodit a ať jsme všichni v pořádku a hezky se sžijeme :). A s tou oslavou tě chápu, já 1. oslavu narozenin plánovala taky od léta a narozeniny má malý v prosinci :D. Přeji krásný rok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a věřím, že to všechno vyjde, jak nejlépe může :)

      Vymazat
  3. Nádherný roční souhrn. Tak ať se vydaří ten nový rok.

    OdpovědětVymazat
  4. Thess, hezké shrnutí. Já taky moc neplánuji, spíš se snažím si co nejlépe užít to, co život přinese. Přeju ať vám všem přinese tenhle rok jen to dobré a ať máš příští leden nač vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak to já plánuju moc ráda, ale chtěla jsem odpočinek a teď to až tak nejde, tak uvidím, třeba ten příští :D

      Vymazat
  5. tolik toho stíháš i s malou :) to je neuvěřitelné a úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. I tak jste toho s malou stihli opravdu spoustu :) Měli jste krásný a hlavně šťastný rok. Ať je ten letošní minimálně stejně tak krásný :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké shrnutí, stihla jsi toho opravdu hodně! 1. narozeniny princezny budou určitě nezapomenutelné <3 měj krásný rok :*

    OdpovědětVymazat
  8. Zdalo sa mi, že som už k tomuto článku písala komentár, ale asi nie. Tvoje zhrnutie sa mi veľmi páči, tento rok bol pre teba výnimočnejší ako ostatné! Gratulujem ti k novému prírastku a dúfam, že aj rok 2024 bude pre teba taký úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ty poslední koláže jsou stejné fotky jako z Vánočního článku, tak to asi bude tím, tam komentář je :) Moc děkuju :)

      Vymazat
  9. Měla jsi opravdu krásný rok, plný zážitků, dobrého jídla a nové role jako maminka 🤗. Na tento rok taky nic extra neplánuji, přesně jak píšeš, s dětmi se moc dopředu plánovat nedá 😄 a tak to taky nechám volně plynout než se něčím stresovat 🙂. A na plánování narozeninové oslavy 1 roku už se taky moc těším, i když ji naše holčička bude mít až v srpnu 😅🤭.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že v tom nejsem sama, už se na ty narozeniny moc těším, i když se zároveň děsím, jak rychle to utíká :D

      Vymazat
  10. Měli jste moc krásný rok! Opravdu! Plný radosti a nové lásky ♥Doufám a přeji vám, aby i tento rok byl krásný!

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to moc hezky zpracované a věřím, že tento rok byl díky Celestýnce krásný :) A přeju, ať jsou krásné i ty další! Neřekla bych, že ti je tolik, vypadáš mladší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné shrnutí a věřím, že nic jen tak díky narození miminka nepředčí tvůj rok 2023. :) I tak ti přeji hodně úspěchů a hlavně zdraví. :))

    OdpovědětVymazat
  13. krásní shrnutí :) tuším, že letošní rok ten minulý nejspíš nepřekoná, když se ti v něm narodila dcerka :D ale i tak přeju do roku 2024 jen to dobré! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, asi nepřekoná, další neplánuji :D ale i tak bude snad super :)

      Vymazat
  14. Krásnou holčičku máš, je šikovná a krásná. Asi bude blonďatá, co ?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥