úterý 16. dubna 2024

Velikonoce

 Ahojky :)


naše první Velikonoce s malou byly úžasné a vážně jsem si je užila, sice jí to ještě tak nebere, ale já byla naměkko. O tom, jak máme rozdělený týden, jsem psala už minulý rok, takže o tom už psát nebudu (kdyžtak článek zde) a rovnou přejdeme k tomu, co se s malou už dalo alespoň trochu dělat. 
Asi bych začala tím, že k nám v sobotu chodí velikonoční zajíček, z čoko vajíček dělá cestičku k pokladu. Celestýnka je zatím nesbírala, jen jsme po nic šly a poklad našly :) 
Malá tam měla obleček, aby jí beránek nepokakal a nějaké přesnídávky, v mém balíčku byla nejlepší kniha. Manžel a kočičky také samozřejmě něco dostali :)




Obleček :)


Ta mi udělala největší radost :)




Dopoledne jsme potom vyrazili na Boleveckou náves, kde na Selském dvoře U Matoušů probíhal Velikonoční jarmark 😊


No a odpoledne doma jsme pak barvili vajíčka - Cel se zatím jen koukala, ale už se moc těším, až budeme barvit spolu.
Já barvím vyfouknutá a vždy jen pár, protože nám zůstávají jako dekorace, nikomu je nerozdáváme a koledníci k nám nechodí (a ani nesmí 😀). Letos jsem zvolila žlutou a zelenou barvu, protože jsem koukala, že těch ve sbírce moc nemám. A taky jsem zkoušela udělat jedno z návodu na IG - fix, papírové utěrky, voda s octem a je hotovo. 



Výsledek - to fialovo růžové je dělané právě fixem. 


Večer, když už malá spala, jsem si pustila film a dala se do zdobení :) 



A to už je Velikonoční pondělí. Malá dostala obleček a jeli jsme s mým rodičům na návštěvu :) 



Domů jsme si přivezli balíčky, co nám tam zajíček nechal a bylo po všem :)



Moc se těším na příští Velikonoce, kdy malá bude zase víc vnímat a bude třeba pomáhat, přeci jen už jí příští rok potáhne na dva roky. 

Co Vaše Velikonoce?


25 komentářů:

  1. Hezké jste si to udělali. My na Velikonoce moc nedržíme (pomlázka, nadílka), takže velikonoční jsme měli jen mazanec a já ještě nádivku (manžel ji nerad) :). A byli jsme odzimovat chalupu a jeden den taky na výletě. Letos vyšlo krásné počasí - jak byly Velikonoce brzo, tak jsem se bála, že bude zima a naopak - chodila jsem v tričku i na chalupě na Vysočině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My je také máme spíš po našem, pomlázka do toho nepatří :)

      Vymazat
  2. Měli jste se parádně))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi tvoje maľovanie vajíčok, my doma farbíme v šupkách od cibule, cvikly a červenej kapusty a Veľkú noc oslavujeme kresťansky a v kostole, ale páči sa mi, že aj kocúr/mačka od Veľkonočného zajaca niečo dostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka taky dělá ve slupkách apod., já teď spíš zkouším i ty hravější formy, aby to bylo zábavnější, až malá bude větší :) Jojo, holky vždy něco dostávají :)

      Vymazat
  4. Máte hezké tradice :) obleček je super <3 k nám koledníci chodí, ale už jich není tolik, co bývalo. Ne, že by mi to vadilo :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U našich taky, ale já tuhle tradici už od svých 6 let nejedu, takže i kdyby přišli, tak smůla :D

      Vymazat
  5. To zní jako krásně klidné Velikonoce 😃U nás taky chodí zajíček, přijde mi to jako hezká tradice, obzvlášť když holky nechodí koledovat, ale maji doma bráchu, co si toho hromadu přinese 😃
    Techniku barvení foxem jsem chtěla letos zkusit, ale nakonec jsem opet dali přednost cibuli a řepě. Tak příští rok😁😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.s. je to barvení fixem tak snadné, jak to vypadalo na instagramu?🤔

      Vymazat
    2. Jojo je, jen se nabarví papírová utěrka fixem - hlavně hodně, zabalíš, ponoříš, vyndáš, počkáš až uschne a je to. Mě to takhle chytlo a to jsem neměla bílé vajíčko, příští rok chci zkusit potr. barvivo a jednou sodu :)

      Vymazat
  6. Thess, ráda jsem se podívala na vaše Velikonoce. Užili jste si je a to je hlavní! Holčičku máš kouzelnou, to bude pomocnice!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. my je slavíme dovolenou a letos tomu nebylo jinak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké střípky z Velikonoc, je vidět, že jste si je užili na maximum. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jste si užili krásné první společné Velikonoce <3 Příští rok už k tomu budeš mít velkou pomocnici :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. U nás to byly již druhé Velikonoce se synem. My jsme schovávali vajíčka po zahradě a malej zkoušel hledat. Dokonce už nosil i svoji mini pomlázku. Jinak ty vajíčka jsi ozdobila opravdu krásně a dostala jsem super knížku. Nedávno jsem ji dočetla a líbila se mi. :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásné, jak už s ní vše slavíte :). My letos měli trochu jiné Velikonoce, mě totiž zrovna propouštěli z porodnice :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažíme si, i když asi většinou ještě houby chápe, ale pro nás to bude památka :) To jste taky měli krásné :)

      Vymazat
  12. To zní jako hezké Velikonoce, jde vidět, že jste si to užili. Já si je naposledy takhle užívala když jsem sama byla dítě, od té doby je vůbec neřeším a beru je jako běžné volno :D A ani mi to nevadí, i z toho dětství mám na ně spíše negativní vzpomínky, ale chybí mi to barvení vajíček, to mě bavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je právě mám ráda a hodně tomu vděčím našim, že mě nikdy do ničeho nenutili a udělali jsme si to tak, jak se to líbí nám :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥