neděle 11. listopadu 2018

Laser Game

Ahojky ;)


O tom, že bych si chtěla vyzkoušet Laser Game a konečně se mi toto přání splnilo, mám odškrtnutou další položku u toho, co jsem chtěla vyzkoušet. Jupí



Na LG jsem vyrazila s kámoškami ve čtyřech a bylo to super, i když příště plánujeme jít v šesti, což je optimální, takhle jsme se občas hledaly, ale našly a zase třeba deset by bylo lidu až moc :D
Hra trvá 15 minut a absolutně to neznamená, že se nezapotíte, právě naopak, zapotíte a to dost, po hře jsme vypadaly jak ruďoši ...
Kamarádka (která na konci byla první) už to hrála, my zbylé tři nikdy. V aréně byly čtyři terče za 801 bodů a další body byly za rány do protivníka. Doteď mě štve že jsem nenašla ten čtvrtý terč, protože Terka, která byla první, měla sestřelené všechny čtyři a měla na konci 6404 bodů, já měla 6003 a kdybych našla ten čtvrtý, měla bych 6804 a mohla jsem být první já. Ach, ta touha být první :D
No co, na to, že jsem to hrála poprvé jsem skončila na krásném druhém místě ;)

Ale hra to byla parádní, užily jsme si to všechny čtyři a už se těším na další hru :)


28 komentářů:

  1. Příště budeš určitě první, když už teď víš, jak na to :D Já na laser game nikdy nebyla, ale věřím, že to musí být super :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo, vážně doporučuji, bylo to super a hodně jsme si to užily :)

      Vymazat
  2. Taky si chci tuhle hru někdy vyzkoušet!:) No téda, na to, že jsi to hrála poprvé, tak dost dobrý! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem asi dvakrát a hodně jsme se nasmáli.. :D Zašla bych co nejdřív znova!

    OdpovědětVymazat
  4. Už ma na to párkrát kamaráti volali, aj keď som to nejak nečakala, že zrovna ja im napadnem v hlave ale ešte som na tom veru nebola a neviem, či aj pôjdem :D Nejak sa bojím toho, že ma to bude bolieť :/

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bolet? Tady nic nebolí, to není jako paintball že by se něco skutečně střílelo ;)

      Vymazat
  5. Já jsem byla na lasergamer před 4 roky a doufám, že se tam ještě dostanu. Moc se mi to líbilo. Byli jsme v brně, kde si člověk mohl i vybrat hudbu :) taky jsme po tom byli neskutečně spocení :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavní je, že sis to užila! :-) Nikdy jsem LG nehrála, ale asi bych se nebránila je zksuit. :-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  7. Já byla jednou a šla bych znova, hrozně mě to bavilo, jen je horší se domluvit s tou naší partou :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, u nás taky bylo nejtěžší domluvit takový termín aby to vyhovovalo všem :)

      Vymazat
  8. Taky bych si ji někdy zkusila jen tak. :) Je super, že sis to užila a mohla si splnit své přání. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Laergame jsem taky chtěla několik let zkusit a asi před půl rokem jsem si to konečně zkusila a byla jsem nadšená! :) I když mi to ze začátku moc nešlo, pak jsem se do toho nějak dostala, ale i tak jsem byla vždy mězi posledními z naší skupinky :D Ale tak důležité je zúčastnit se a hlavně si to užít :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle nápad s bucket listem se mi dost líbí :)Tak ať se brzy odškrtne další bod ze seznamu :)Laser Game jsem hrála jednou a moc mě to bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je super, že sis splnila sen :) Držím palce, ať si příště první :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to gratuluji :) Úplně tě chápu, taky mám moc ráda když si takhle můžu odškrnout svůj další splněný sen ze seznamu :) I když teda musím říct, že LG jsem tam neměla, ale shodou okolní jsme na ni byli s kamarády asi před 14 dni a moc to není mj šálek. První hra pro mě bylo peklo, nevím proč, ale strašně jsem se bála a byla jsem z toho úplně vyřízená, druhá hra byla lepší, přesto to ale můj šálek čaje není, ale chápu, že spoustu lidí to baví :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Poznám ten super pocit, keď sa ti podarí pustiť sa do niečoho, na čo si sa dlho chystala. :) Veľa šťastia aj pri plnení ďalších vecí na pomyselných zoznamoch. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Priateľ na tom bol a veľmi si chválil, určite by som to aj ja rada vyskúšala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥