pátek 2. listopadu 2018

Random ZÁŘÍ & ŘÍJEN

Ahojky 🍂



Zdravím vás po hodně dlouhé době, ani se mi nechce věřit, že už to budou dva měsíce, mně vůbec nepřipadá, že uplynula taková doba, naopak, mám pocit, že se vše stalo mrknutím oka. Za mojí absenci může několik faktorů a hlavním z nich je čas. Absolutně jsem nestíhala, zase začala škola, takže práce a po práci neustále nějaké běhaní, zařizování a já nevím co ještě. K tomu jsem se rozhodla dopsat diplomku, no srandy kopec ... a to vše zapříčinilo že jsem tak dlouho nepsala. Kdybych nekoukla na datum, ani by mě nenapadalo že je to tak dlouho, skutečně netuším jak se se září stal listopad :D 
Teď už ale dost řečí a jdu na fotky, ty totiž mám :) 

A ta moje věc, o které jsem mluvila minule, se povedla a brzy bude článek a možná celá série, zatím ale psst ;)

ZÁŘÍ

Začala škola, začala práce, začal celý ten kolotoč, ale už se zpomaluje a já konečně mohu trochu vydechnout a zvolnit. Jupí jej 


Ten začátek školy se musel trochu zapít


Kočky tu bude plno, plno a říkala jsem plno? Já jí totiž vážně neskutečně moc miluju ♥



Radost mi dělají i maličkosti, třeba pandí odličovací tampony


Nová kavárna v Plzni a je vááážně výborná - hlavně to kafe




A další oblíbené místo, The Fresh Bar - kouzelné místo a milou obsluhou, skvělou kávou a úžasnými zákusky a ... prostě všechno je tam BO-ŽÍ. Třeba ten chléb s hráškovým pyré? Co víc si může člověk přát




Vzala jsem to s tou diplomkou vážně



Pouťování a když máte neteř, jdete prostě na labuťky



Nejím houby, ale strašně ráda je sbírám, je to úžasný relax ... a když jich navíc nacházím hodně, je to skvělý bonus











Relax večer, maska, pohádka, pohodička, klídek a nožky nahoře




Lístky na Eda jsou doma a já můžu klidně spát :D



Byla u nás na návštěvě Lucynka ♥


ŘÍJEN

V říjnu jsem měla svátek a užila jsem si ho v kruhu rodinném, jak to mám ráda




Tahle olezlá dušice mě asi bude ještě pár týdnů strašit :D krváky mi nevadí tolik jako ty duchařský :D






Další báječné místo - Střecha nad Plzní





Koncert Mandrage v Domažkách byl nutností


Dýňové latté ze Starbucks nesmí na podzim chybět. Nikdy


Vytvořila jsem si novou závislost, úplně jsem se zamilovala









Znáte to jak jsme moc unavený, tak se s kamarádkou místo cvičení vydáte na rychlí kafe abyste brzy zalehly a místo toho skončíte u vína a vracíte se v bůhví kolik domů? Já jo :D



Když máte bezva kolegyně




Doteď mě štve že kdybych našla ten čtvrtý bod, mohla jsem být první ... jo, byla jsem Rambo :D
Ale jinak mě Laser Game nadchla a určitě půjdeme znovu


Výhledy, výhledy





Z tohohle zase doteď nemůže kamarádka, tý víc vadí utíkání, honění a tak - tady máte tu různost povah


To je prosím sníh



Vrtání rámečků jsem si k radosti maminka hodně oblíbila


Prostě miluju podzim


21 komentářů:

  1. Krásné fotky :) To byl bohatý měsíc :) Ty pandí odličovací tamponky jsou roztomilé :D A s tou diplomkou jsi to vzala tedy svědomitě, tak ti přeji, ať ti to vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně ti s tím časem rozumím, taky mi to všechno hrozně utíká a pak se divím, že už je listopad :D
    Fotky jsou super, hezky si nám shrnula, co si dělala, když si nebyla aktivní na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jemine aká krásna kočička <3 A tá posledná fotka úplne pecka <3

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  4. Podle fotek užité dny, to je super :)
    Jinak my jsme na Sestře i na Halloween u byly taky. Sestra hnus - dělalo mi problém se dívat :D a Halloween se mi "líbil" o dost víc :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně, Halloween pro mě taky lepší, určitě z hlediska dívatelnosti 😄

      Vymazat
  5. To mi povídej, ty 2 měsíce neskutečně utekly! :D Taky mám málo času na vše se školou prací a tak... Juu, kočička je krásná:3 Ty pandí tampónky taky! :D A jinak moc pěkné fotky, musela si mít super 2 měsíce, i když bylo málo času:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééj, urobila si mi chúťky na cukrovú vatu. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. Ako vždy krásne fotky a veľa novej inšpirácie. :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobrot! Já třeba miluju sbírání hub i jezení, ale mé sestřenky to mají úplně stejně, že je rády jenom sbírají, ale nejí :) Věci s pandama jsou hrozně roztomilý!! Já byla v kině během září a října na Venomovi, novým Vetřelci a Johny Enlish se vrací. Ve středu jdeme s mamkou na Po čem muži touží :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky :). Taky půjdu na Eda Sheerana! :) a přeji hodně štěstí s diplomkou:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥