neděle 25. listopadu 2018

Home Sweet Home 🏘

Ahojky :)



Povím Vám tajemství, takže psst ... no dobře, už to tajemství není, ale i tak vám to řeknu, už dlouho se o to totiž toužím tady podělit, ale čekala jsem, než to bylo všechno jisté. Ani teď to není 100% jisté, vždy se může něco stát, ale už je to na 99% (z mé strany tedy stoprocentně, teď jde o tu druhou stranu) takže klep klep na dřevo :D

V bytě, ve kterém bydlím v Plzni, jsem bydlela s ex přítelem, který se se mnou rozešel a v prosinci minulého roku se odstěhoval. Byt jsem předělala - aby mi to nepřipomínalo společnou minulost, ale i po předělání už to tam nebylo ono, mám to tam ráda, ale není to jako dřív. Začala jsem tedy uvažovat o stěhování. No a jak jsem tak přemýšlela, hledala, našla jsem projekt, který se mi hodně zamlouval, tak jsem tam zavolala a pak se to začalo pomalu rozjíždět, až to nabralo grády a jen koukám kde to najednou sem.
Takže prostě a jednoduše KOUPILA JSEM BYT

Ten bytový dům ještě nestojí a k nastěhování by měl být až příští rok, nejdéle ale v lednu 2019,takže si ještě počkám, ale ono to určitě jako všechno uteče - dokonce docela příjemně, protože si můžu vybrat podlahy, dlažbu, dveře ... takže super, vše bude podle mě ♥

Strašně se těším, po víc jak 8 letech v podnájmu půjdu do svého a ještě mám tu možnost to od začátku řídit. Jasně, negativní je, že budu muset čekat, ale já si beru radši to pozitivní. Teď v listopadu jsem si vybírala podlahu, dveře a dlažbu a teď přemýšlím, jakou si nechám udělat kuchyň, projíždím pinterest a dívám se jak by se mi co líbilo, brouzdám na stránkách obchodů atd. a strašně si to užívám. 
Bude to náročné, ale myslím si, že to bude stát za to. Čeká mě další etapa života, další výzva a já si to užívám. Občas mám pocit, že jedu na horské dráze, občas se bojím, že to nezvládnu, že to nedopadne, že se něco pokazí a jindy se strašně těším, mám radost a prudím svým štěstím všechny okolo. 

Nikdy jsem si nemyslela, že na tohle budu sama, představovala jsem si, že budu mít přítele a spolu i koupíme/postavíme domeček, bude svatba a děti. Ano, i tohle chci a chci to strašně moc, někdy, až najdu toho pravého, teď jsem ale z téhle výzvy nadšená a jsem na sebe pyšná. Jsem pyšná na to, že jsem sama a užívám si to, že jdu do samostatného vlastního bydlení - sama, že to sama zvládám. Nemyslím tím, že bych neměla podporu okolí, to mám a velkou, ale to, že mě nikdy nepadlo,že budu bydlet sama - a pak jsem musela žít sama v podnájmu a teď si sama kupuji byt. Připadám si jako velká, samostatná, nezávislá žena :D 

Po rozchodu jsem se příšerně bála samoty, opuštěnosti, že to nezvládnu - psychicky, finančně ... ale já to dávám a dokonce si to užívám a abych byla upřímná, ani teď vztah nechci, po těch 9 letech (a ke konci už to bylo hodně špatné) a  tohle mě teď hodně naplňuje. Tím nechci říct, že se to třeba za měsíc/několik měsíců ... nezmění, ale teď je to tak jak je, se vším se dlouho vyrovnávám a nejprve musím spravit sebe a naučit se mít ráda sama sebe a teprve pak mohu očekávat, že mě bude mít rád někdo jiný. 

A na co jsem hlavně přišla je, že být single neznamená být opuštěný ♥ 
Takže vzhůru za novou výzvou a příští článek bude trochu o tom zařizování :) 

Mějte se krásně ♥

23 komentářů:

  1. Wow! Tak to ti fakt přeju! Myslím, že samoty se bát nemusíš, člověk si na to rychle zvykne. :) A jak říkáš, je super, že budeš bydlet ve svojem a ne v podnajmu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, máš můj obdiv, že si se do toho sama pustila :) Úplně z tebe cítím nadšení a je to strašně super, takže ti moc držím palce, aby to všechno šlo podle tvých představ ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, strašně se těším a zároveň bojím :D

      Vymazat
  3. Páni, tak to ti moc přeji!:) Mít vlastní byt je určitě lepší, než podnájem:) Taky jsem se nedávno stěhovala do vlastního, ale to teprve od rodičů :D Držím palce a určitě pak něco napiš!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že jsi udělala správný krok, který tě posune zase kupředu :) Věřím, že po 9 letech vztahu to muselo být všechno šíleně těžké, proto je dobře, že si to teď tak užíváš a bydlení si celé zařídíš jen a jen podle sebe :) Ať se ti daří a jednoho krásného dne očekávám články o zařizování bytu! :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, na články o zařizování už se moc těším :)

      Vymazat
  5. Páni, to je super! :-) Určitě si užiješ všechno zařizování a budeš mít všechno podle svých představ, aniž by ti do toho někdo kecal! :-) Moc gratuluju! :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, na to se právě těším, bude to jen podle mě :D

      Vymazat
  6. Tak to ti moc přeji,nový byteček je jako splněný sen :) Určitě se pak pochlub, jak pokračují přípravy :) Jinak být single určitě neznamená být opuštěný. Naopak občas je ta volnost okouzlující :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ano, bála jsem se toho, ale naopak si většinu času přijdu šťastnější :)

      Vymazat
  7. Jéé tak to Ti moc přeju! Ať se svého vysněného bydlení co nejdříve dočkáš :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Waaau gratulujem!!! :) Nech sa ti darí :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Wow!! Moc ti to přeji!:) Koupit byt je velká věc:))) a přeji ti ať ti vše vychází:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám to s přítelem přeju, ať jste šťastní a spokojení, je to velký ale krásný krok vpřed! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já do toho jdu sama, přítele nemám, právě píšu o tom, že jsme se před rokem rozešli

      Vymazat
  11. Teda klobouk, že jdeš do toho sama. Já bych si to ani nedokázala představit, ale musí to být super. Fandím ti a doufám, že sem pak dáš o bytečku článek. To vybírání podlah, kuchyně apod. by mě strašně bavilo, hlavně si to udělej podle sebe ať se tam cítíš jako doma :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky jsem si to neuměla představit, ale jsem ráda že to tak nakonec je :)

      Vymazat
  12. Moc ti fandím a držím palečky! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥