středa 18. listopadu 2020

Náš sváteční den 💚🌲

 Ahojky :)


tak jak jste si užili úterní volno? My jsme si ho udělali opravdu krásné :) 
Začali jsme si užívat hned od rána, pak jsme podnikli super výlet a večer jsme si dali výborný vaječný likér Hospodska, který jsme si objednali z Plzeňky Plzeň, což je moje oblíbená restaurace, koukli jsme na film a užívali si zbytek volného dne. Stihla jsem svůj oblíbený - Bota jménem Melichar

Letos sice ta svoboda není 100%, díky všem těm nařízením, ale jsem strašně ráda za to, že žiju v době jaké žiju. Asi si ani nedokážu představit žít v době, kdy by mohl můj názor znamenat to, že já (nebo moje děti), nebudou moct studovat co budou chtít, nebo vůbec studovat. Nebo ještě předtím ve válce. Moje prababička třeba zažila první i druhou světovou válku, hrozná představa. Proto si toho, co máme, moc vážím, i když to není dokonalé, ale taky co je, že? 
Jinak kdybych si mohla vybrat, chtěla bych žít v dávnějších dobách králů a princezen, ale musela bych být ta bohatá, jinak by to nebylo ono 😂. Máte vy dobu, kterou byste si chtěli zkusit? 

A teď dost dumání a jdeme na fotky :)
Jak jsem psala, den jsme začali skvěle - brunch boxem od Le Frenchie a ten teda byl, oblizuji se ještě teď a byl opravdu bohatý, pečivo jsme si museli nechat na odpoledne, to už se do nás nevešlo :D



Po snídani jsme se vydali na výlet, konkrétně na Naučnou stezku Kladská. Kladská se nachází blízko Mariánských lázní a Lázní Kynžvart, je 1,6 km dlouhá a vede okolo Kladského rybníka. Cesta je nejprve písčitá (v tomhle počasí blátivá 😁) a poté vede po dřevěných můstcích. Je to tam opravdu moc krásné a doporučuji se tam jet podívat :) 

Můj tip - Mariánky a Lázně Kynžvart mám prochozené, jelikož leží poměrně blízko od místa, kde jsem vyrostla, takže až bude situace lepší, doporučuji to s jedním nebo s druhým městem spojit (případně s oběma). Kladská nezabere tolik času, takže prostor na to je. V Mariánkách je hromada věcí co dělat - Boheminium park, kolonáda, zpívající fontána, lanový park ... v Lázních Kynžvart určitě zámek a přilehlý anglický park, radnici nebo kostel sv. Markéty. 

















23 komentářů:

  1. Parádně strávený svátek a koukám, že také podporujete restaurace a kavárny. :) My jsme včera podpořily mekáč...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo snažíme se podporovat co to jde, oblíbené podniky, ZOO nebo salony :)

      Vymazat
  2. Škoda, že mám tato místa až na opačné straně republiky, vypadá to moc krásně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba až bude delší volno a rozvoněno, tak to jde i na víkend :)

      Vymazat
  3. Tak to jste si volný den krásně užili :) Krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný den! Kladskou mám moc ráda, pocházím přímo z Mariánek, takže to je můj kus země a velká srdcovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych chtěla mít něco takového za humny, to by se procházelo :D

      Vymazat
  5. Skutočne vydarený deň :) A to jedlo vyzerá úžasne, verím, že bolo nesmierne chutné :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. My si užili den podobně jako vy :) byli jsme se projít, koukali na VRCHNI PRCHNI a taky měli nějaké dobroučké mňamky.

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, to jídlo vypadá úžasně! Už mám celkem hlad, tak mi ty fotky nahnaly chutě! :D Fajn, že jste si takto volno užili. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, ten box je úžasný, jak jsem ho viděla na fotkách říkala jsem si že bych si hned dala :D

      Vymazat
  8. Udělala jsi mi obrovskou chuť na něco z kavárny, z restaurace a celkově na nějaký jídlo, který není home-made :D už mi to vážně chybí, asi se budu muset vypravit alespoň k nějakýmu výdejnímu okýnku :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si často teď něco takhle dáme, abychom alespoň tak podpořili naše oblíbené podniky a je to super oživení :)

      Vymazat
  9. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam takových dobrot. Tuhle snídani bych si nechala líbit! :) Já jsem svátek strávila v práci :D :) V Mariásnkých Lázních jsme byli letos na dovolené a moc se nám tam líbilo. Samozřejmě jsme stihli projít věci pouze v okolí, tak doufám, že se tam ještě někdy podíváme, abychom prozkoumali i vzdálenější místa :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Vy si užíváte, je to vidět. Moc hezký článek, taky s manželem podporujeme naše oblíbené podniky. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥