úterý 3. listopadu 2020

Střípky - ŘÍJEN 2020

 Ahojky :) 


je tady listopad a už zbývá jen nějakých 25 dní do první adventní neděle. Do samotných Vánoc dní 50, což znamená, že už jen 48 dní do mých narozenin. Čemu dál nemůžu uvěřit je to, že mi bude 30. Abyste mě chápali dobře, pro mě je to jen číslo, nemyslím si že jsem stará, necítím se tak a na narozeniny se hrooozně těším, jelikož u nás se narozeniny slaví ve velkém, ještě víc půlkulaté, no a ty kulaté, to bude něco. Ale opravdu mi bude 30? Nechápu, vždyť jsem nedávno chodila na základku. A na té jsem si mimochodem myslela, že ve 30 budu mít dům, psa, 2 nebo 3 děti a já nevím co ještě :D Ale teď dost o mých narozeninách, jelikož na to plánuji samostatný článek :) 

Vím že tahle doba je teď zvláštní a ty Vánoce asi nebudou úplně ono, ale stejně se na ně těším a možná ještě víc, vždyť Vánoce jsou o zklidnění, času stráveném s rodinou ... a my jsme naštěstí všichni po zdravotní stránce ok (klep, klep), máme práci, máme sebe ... co víc si přát. Jediný stín vrhá Mína, nedovedu si představit že jí neuvidím ležet pod Vánočním stromečkem, že s ní nebudu mít fotku jak si očuchává dárky a ani tu Silvestrovskou. Vím že budu mít nové, s našima kočičíma holkama, přesto je mi to hrozně líto. 
A teď už těch pár fotek. Jelikož se toho moc dělat nedalo, tak to není tak pestré, ale něco přeci jen mám. Sladká od Cat&Cook mi přišla už v září, ale jelikož září nebyl pěkný měsíc, jak jsem střípky nedělala, tak alespoň takhle :) 



Svátek slavím 1. října na sv. Terezii z Lisieux a dostala jsem spoustu krásných dárků, tohle je jen ukázka od kolegyň a něco od přítele :)



Podzimní nehty nesmějí chybět



S kamarádkou jsme šly svátek oslavit ven, to se ještě mohlo :)




V téhle krabici nám přišel Míny portrét a Golda jí hned zabrala :)



Příprava na Halloween


S maminkou jsme si udělaly mini výlet. Nedaleko místa, odkud pocházím, se nachází vesnice Šitboř a v ní se zase nachází jedna z nejstarších kulturních památek v Plzeňském kraji - kostel svatého Mikuláše. Ten se začal nově opravovat, tak jsme se na to jely podívat :)






Kdo viděl Zázraky přírody tak ví :D



Přišli nám vývazky na svatbu 




V Rokycanech se nachází kavárna Presto Coffee a ty dělají nejlepší vaječňák, už jsem ho měla na Velikonoce, takže na Vánoce jich beru alespoň 5 ... ale nutně jsem ho potřebovala i teď hned :D


Snažím se podporovat oblíbené podniky 




Příprava na Halloween - už den předem jsem měla tu správnou náladu, tak jsem si namalovala monokl :D


Halloween jsme slavili tak jako tak, já si udělala masku kočičky, pustili jsme si horor Halloween z roku 2018, který Honza ještě neviděl (já na něm byla v kině), dali jsme si něco dobrého a já si pak udělala stylovou koupel s pěnou od Lush a četla jsem si novou knihu, která mě zatím ohromně baví :) 








Co Váš říjen? Budu se těšit u dalšího článku :)

28 komentářů:

  1. Tak ty kočičky spolu jsou nejvíc roztomilé! ♥ S tím věkem tě chápu, sice mi ještě 30 není, ale i tak jsem měla o svém životě v pětadvaceti jiné představy, takový je holt život ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak, hlavně jako děti asi vidíme ten věk zkresleně :D

      Vymazat
  2. Ahoj,
    fotky kočiček jsou úplně boží, já je mám moc ráda:-) Blahopřeji opožděně k svátku. Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mně je 25 a taky jsem měla o tomto věku v dětství zkreslené představy. Čekala jsem, že budu mít vše vyřešené a život bude hezký. Zatím je to boj. :D A nemám vyřešeno nic. :D
    Kočičky josu úplně úžasné <3 věřím, že jim to pod stromečkem bude zrovna taks lušet a čeká vá spousta nových a veselých zážitků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u nich pochybuju že pod ním budou ležet, spíš ho budou ničit právě, taky kvůli tomu letos dáme jen plastové ozdoby a skleněné schováme 😄

      Vymazat
    2. Naše kočka stromeček okázale ignoruje, ale ještě před pár lety jsme měli doma taky takové neskutečně živé kotě, které vyšplhalo po kmeni toho smrčku až na špičku a samozřejmě strom převrhlo. :D Ozdoby to přežily snad všechny, jen to jehličí pak bylo všude. :D

      Vymazat
    3. Mína si pod něj jen lehala, jinak jí právě taky nezajímal, u tutěch to nevidím růžově 😄

      Vymazat
  4. Ten čas šíleně letí! :) Moc pěkné fotečky, hlavně, že jste zdraví a neboj, Vánoce si užiješ s novými členy rodiny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teď bylo 26 a říkala jsem si na základce to samé co ty - že v tomto věku už budu mít určitě děti. :D Člověk míní, osud mění. :D Krásné fotky a na Vánoce už se také hrozně těším. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kočky! Jako dítě jsem jich měla několik. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé ty nehty mě úplně učarovaly. :) Díky za výpočet vůbec nemám při aktuální situaci přehled o tom kolik dní do vánoc atd zbývá! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné kočky. :) A jinak, já mám narozeniny tohle úterý. :D Dnes se mi dostalo poučení, že pro mě půl rodiny nemá žádný dárek, protože je všude zavřeno. Takže si mám vybrat odkazy a poslat, co chci. Ani pořádná oslava nejspíš nebude. Ale co se dá dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tak u mě už teď zjišťují co bych chtěla, zajišťuje se dort atd., my na tohle hodně jsme, takže toho že by se zapomnělo se nebojím 😊

      Vymazat
  9. Jak se ty kočičky spolu mazlí, to je boží ♥ Je super, že takhle podporuješ své oblíbené podniky. Já se sem tam také snažím z toho svého oblíbeného něco objednat :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přeji vše nejlepší dodatečně k svátku :) střípky jsou moc hezké. Nejvíce mě zaujal donut a to krásné koťátko!

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé další kdo má knížku cat and cook. Já mám jenom tu první knížku, ale čekám už i na její druhou knížku.
    Maska té číči je skvělá :) Moc se mí líbí a pěkné jsou i fotky kočiček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám všechny, takže jsem kupovala jen novou sladkou kuchařku :)

      Vymazat
  12. Já už mám knížky od cat and cook schované k vanocum. Všechny díly, moc se těším :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezké fotky, je vidět, že jsi opravdu kočkomilka ♥ líbí se mi ty barevné nehtíky stejně jako ta kniha! chtěla bych vidět jak vypadá taková kuchařka uvnitř:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) kuchařka má více fotek na eshopu cat&cook :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥