neděle 29. listopadu 2020

Vánoční čtení 🎄

 Ahojky :)


dnes tu pro Vás mám čtyři Vánoční knihy. Dvě jsou již starší a druhé dvě jsou letošní novinky, které jsem si už stihla vcelku zamilovat. Neznám nic lepšího když je venku zima, blíží se Vánoce a můžu si v klidu sednout do křesla a číst vánoční příběhy. Když k tomu ještě padá sníh, je to o to lepší, což se letos zatím alespoň u nás nepoštěstilo, ale snad se dočkám. Ovšem sníh už jsem viděla a včera jsem projížděla nádhernou zmrzlou krajinou, tak alespoň něco. Užijte si krásnou první adventní neděli :) 


Vánoční koleda

Charles Dickens 

Mojí největší srdcovkou je Vánoční koleda, čtu si jí každý rok na Vánoce. Je krásná, smutná i veselá a hlavně hodně, hodně Vánoční. Taky si vždy pak pouštím film a je to pro mě opravdový relax. Myslím si, že tenhle příběh zná skoro každý a kdo ne, určitě doporučuji si si knihu přečíst, nebo se alespoň podívat na film :) 
Já mám tuhle krásnou ilustrovanou verzi, která mě nadchla hned, jak jsem jí poprvé uviděla 


Sněží, sněží

John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

Sněží, sněží je kniha, ve které najdete tři vánoční příběhy. Všechny jsou pěkné, krásně napsané a milé. Nejradši mám asi ráda hned první povídku, ale líbí se mi všechny tři. Navíc má kniha nádherný obal. Není to asi úplně kniha pro náročného čtenáře (ale kromě první to asi není žádná z nich 😁), ale je to takové pěkné oddechové čtení a na Vánoce ideální. 


Jak si zamilovat Vánoce

Karen Schaler

Nádherný Vánoční příběh o Emmie, která miluje Vánoce a která se rozhodně pro svého přítele uspořádat vánoční dovolenou, na ní ho mají navézt vodítka, která mu nechala, naneštěstí se ale první vodítko dostane k někomu jinému a tak začíná Vánoční příběh plný překvapení. 
Kniha je na konci navíc obohacená o různé tipy, recept atd., což je prostě skvělé :)


Vánoční příběhy

Charles Dickens

Kniha obsahuje více vánočních povídek od tohoto skvělého autora. Obsahuje i Vánoční koledu, ale ten překlad je příšerný (když znáte jiný), jiné nemohu posoudit, jelikož jsem je dříve nečetla a tak mi přišly v pořádku 😄 Takže na Vánoční koledu doporučuji jinou knihu, ale na ostatní příběhy mi tahle stačí a ten přebal to trochu vyvažuje :D



20 komentářů:

  1. Vánočním knížkám jsem nikdy nepropadla, zato vánoční filmy <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filmy mám taky ráda, ale knihy radši, protože si to jak to vypadá vytvářím sama 😄

      Vymazat
  2. Vyloženě vánočních knížek ani moc neznám, z těchto jsem četla jen Sněží, sněží, byla to fajn knížka, ale znovu bych ji číst úplně nemusela ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jí rádu přečtu o Vánocích znovu, když není jiná, jelikož je krátká tak je to pro mě takový super doplněk :)

      Vymazat
  3. Přesně takové tipy na vánoční čtení jsem potřebovala! Právě pokukuji po knížkách s vánoční tématikou a nemohla jsem se zatím rozhodnout. :D Dám na tebe! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus. Jak jsem psala, není to pro náročného čtenáře, ale taková milá oddychovka ;)

      Vymazat
  4. Jee, ty jsou krásné. Vánoční koledu jsem viděla několikrát, v různých provedeních, byla jsem i na střední na anglickém divadle ale knihu jsem nikdy nečetla, což je asi ostuda!
    jinak mám doma asi dvě vánoční, ale obvykle je tolik povinností, že na čtení moc času není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vždy řeším tak, že si čtu ve vaně, je to můj rituál. Co bych dělala kdybych měla jen sprchu netuším 😄

      Vymazat
  5. super tipy na vánoční čtení! líbí se mi nejvíce kniha Jak si zamilovat Vánoce :) zkusím někde pohledat!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi hodně líbila, je taková skrz naskrz vánoční, milá, takový pěkný a jednoduchý příběh :)

      Vymazat
  6. Krásné tipy na vánoční knížky :). Já četla a doma mám pouze Sněží sněží :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vánoční koleda je moje srdcovka a ještě radši než v knižní podobě ji mám v té filmové kreslené :D je to pro mě takový symbol Vánoc. Stejně to mám se Sněží, sněží. Mám ji doma už několik let, ale nikdy jsem ji nedočetla celou, ovšem když jsem minulý rok našla na Netflixu zfilmovanou právě tuhle knížku, okamžitě se zařadila na seznam mých nejvíc oblíbených zimních/vánočních filmů :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jak se píše v komentáři níže, Sněží sněží není vůbec podle knihy, takže pro mě zklamání .

      Vymazat
  8. Jé, tak já četla jenom to Sněží, Sněží a souhlasím! Mně se taky nejvíce líbila hned ta první povídka! :-) A viděla jsi už i film? Já jsem z toho filmu byla dost zklamaná a vůbec to není jako ta kniha. Takže film nedoporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem kousek a vypnula jsem to, vůbec to není podle knihy.

      Vymazat
  9. Veľmi pekné tipy, Dickensa by som si veľmi rada prečítala. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  10. Jééééé to je moc hezké <3 :) tyto knihy vůbec, ale vůbec neznám! Skvělá inspirace na naladění vánoční atmosféry!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se u nich krásně navnadila na Vánoce, ještě víc než jsem byla :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥