středa 2. prosince 2020

Střípky - LISTOPAD 2020

 Ahojky :)


já ani nemůžu věřit že je už prosinec, je to taková krása, celý rok jsem se těšila a už je to tady, nejlepší měsíc v roce a moje nejmilovanější období :) 
Teď se ale ještě vrátím k listopadu, který sice také nebyl tak bohatý na zážitky, stejně jako říjen, ale i tak jsem si ho užila na maximum. Jak se vyvedl listopad vám? 
Nebude nouze o fotky kočiček, jelikož co fotit hezčího doma než je, jídla a taky výlety, které jsem si ohromně užila. 
Už se na to ohlédnutí za listopadem těším :)

Jsou to moje dvě prdloušky :D


Nové knihy, těch není nikdo dost :)


Snažím se teď pomáhat o něco víc a jelikož nejvíc líto je mi zvířat, tak jsem si vybrala ZOO a útulky. Například ZOO ve Dvoře Králové, kde jsem měla tu čest pozvat lva na večeři :)



V pátek 13 jsem jela k ségře a koukla jsem se na přednášku Psychologie sériových vrahů, která byla vážně skvělá, na to, že byla online a snad jí brzy uvidím i na živo. Druhý den jsme šli s pejskama ven a taky jsem si s neteřemi pouštěla draka, což už jsem nedělala hrozně let a šíleně si to užila :) 



Doma jsme si dali Delishe, mňam


Další ZOO na seznamu - Praha a stravenky pro pár zvířátek



Miluju vaječňák a zvlášť o Vánocích


17. listopad jsme si užili, jak se můžete dočíst v jednom z předchozích článků 



O víkendu jsem pak vzala holky domů k rodičům, abych viděla jak se jim tam bude líbit a ony si zvykly hrozně rychle


Tohle mě hrozně rozbrečelo, holky si šly lehnout na křeslo a mě to úplně připomnělo Mínu, která tam strašně ráda spinkala a bylo to její oblíbené místo. Jen to píšu a mám slzy v očích. Dala bych hodně za to, aby tu byla se mnou, ale jsem ráda, že mám alespoň tyhle dvě lásky. 


S mamkou a neteří jsme v sobotu pak taky vyrazily na výlet a to na naučnou stezku Podkovák. Je dooost krátká, ale bylo to i tak super a hlavně jsem viděla sníííh ❄








Výborný, výborný a výborný


No není to krása?



Když nemůžu já tam, musí on ke mně :D


Letošní adventní věnec



29.11. pro nás nebyl jen první advent, ale taky hodně významný den, před 12 lety začala s Honzíkem naše společná cesta. V roce 2008, tedy 29.11.2008, jsme totiž měli závěrečnou v tanečních, na které jsme se dali dohromady a začali spolu chodit. Bože, vážně už je to 12 let zpět co jsem chodila na střední a chodila do tanečních? Hrůza. 
Naše cesta bylo hodně krkolomná, šťatsná i nešťastná, snadná i těžká, ale i přes pády na dno jsme tu, jsme spolu a plánujeme svatbu, život si s námi prostě hraje, ale je to krásné 💞


Před 12 lety a teď 



K večeru jsme se pak vydali na náměstí prohlédnout si stromeček, potom jsme šli na vánoční tramvaj a když jsme se v ní povozili, vrátili jsme se zpátky na náměstí, opět ke stromečku, který už byl ale tentokrát rozsvícený 🎄









Doma jsme pak zapálili první svíčku a užili si zbytek dne :) 






22 komentářů:

  1. Taky se s pomocí zaměřujeme hlavně na zvířata, většinou se jedná o materiální pomoc, ale naposledy jsme přispívali na netopýry. Jsou tak úžasní!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné střípky! :) Taky miluji hrozně moc kočky!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo dostala jsem hroznou chuť na něco sladkýho, když jsem tak procházela tenhle tvůj článek :) asi s půjdu něco dát :D jinak adventní věnec je moc pěknej :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný článok. Mačičky mám rada. Ja som naposledy mala venček u mamky ale teraz nechcem doma nič také lebo by mi ho deti rozbili a rovno podpálili byt :D

    FIRST DAY CHALLENGE: PEPITO

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou si měla moc krásný listopad :). Jé, pouštění draků, to jsem jako malá milovala <3! Vaše společná cesta je náhodou úžasná <3.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky, hlavně kočičce to sekne! :D :) Šíleně to letí, také mi nepřijde, že už je prosinec - sotva jsem si uvědomila, že začal listopad. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, krásný! Moc hezké fotky. Kočičky jsou úžasný. :) Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, krásné fotky! Nejvíc se mi líbí Tvůj adventní věnec, příroda a kočky! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kočky jsou boží!
    Mazec je jak ten čas letí, zachvilku jsou Vánoce!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥