středa 23. prosince 2020

Hello 30

 Ahojky :) 


včera (22.12.)  mi ze začátku čísla zmizela dvojka a nahradila jí trojka. Je mi 30!!! 
Stále tomu nemůžu úplně uvěřit, připadá mi to jako včera, kdy jsem zastupovala do základní školy. Občas mám pocit, že tohle je jen sen a brzy se probudím a budu zase malou holčičkou. Na dospělost jsem se nikdy netěšila, nebyla jsem dítě, co říká, že už chce být velké. Já si užívala být dítětem, milovala jsem to. Vyloženě si pamatuji den, bylo mi asi 9 let a já stála na zahradě a přemýšlela jsem o tom, že nechci být nikdy velká. 

Možná a nebo právě proto jsem nikdy úplně nedospěla. Jsem takové dítě pořád, v mnoha ohledech, ale zase mi to asi umožňuje pracovat s dětmi, nevadí mi si s nimi hrát, blbnout, poslouchat jejich příběhy ... dělám to ráda a rozumím si s nimi. 

Řekla bych otřepanou fázi - necítím se na svůj věk, ALE to je blbost, já přeci nevím, jak bych se měla ve 30 cítit, ještě nikdy jsem tak mladá (😀) nebyla. Rozhodně se necítím staře - mám dost energie, elánu, nemám pocit že by mi někam něco uteklo ani že bych měla mít hned teď děti (i když z biologického hlediska asi ano).
Jo, v dětství jsem ten věk vnímala jinak a myslela jsem si, jak asi tak ve 20 budu děsně dospělá a v 25 budu mít dům, psa, dvě děti a já nevím co všechno (ha, ha). Skutečnost je ale někde úplně jinde, to ale neznamená, že to je špatně, náhodou je to úplně super (skoro). 

Včera jsem se probudila ve 3:20 - no, probudila mě Daisy s tím, že je super čas na mazlení, a já si uvědomila, že už mi je hodinu a 20 minut 30 let (narodila jsem se ve dvě ráno), chvilku jsem si poplakala a vzpomínala na Mínu a pak jsem zase spala jako dřevo. 
Ráno jsme pak s přítelem (snoubencem 😜) začali úžasnou snídaní z Le Frenchie a já se pak vydala do salonu - nechat se namalovat (abych byla za fešandu). Odpoledne potom přijela celá rodina, dostala jsem nádherný dort a krásné dárky, užívali jsme si pohodu a že jsme spolu a k večeru potom dorazili kamarádi. Zahráli jsme si únikovku (jsou sice zavřené, ale my máme domácí verzi) a úspěšně jsme unikli :) Taky jsme si zahráli hospodský kvíz na téma Pohádky - s převahou jsem vyhrála :D a pak se kecalo, pilo a jedlo :) Byl to úžasný den a já všem moc děkuji za to, že jsou jací jsou :) 💖











Taky bych Vám chtěla popřát krásné prožití Vánoc - hodně zdraví, lásky a pohody. Mějte se krásně a VESELÉ VÁNOCE

26 komentářů:

  1. Oneskorene prajem ešte všetko najlepšie k tomuto krásnemu číslu a rovnako aj nádherné Vianoce :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší k narozeninám! Takovýhle narozeninový den zní fakt skvěle. :) A na všech fotkách ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám! :) Snad si narozeniny i Vánoce užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám :) Věk je jen číslo, důležité je, na kolik se cítíme .) tak hlavně hodně zdravíčka, štěstí a lásky po celý rok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně přeji krásné narozeniny a doufám, že sis je i Vánoce pořádně užila! :) A číslo opravdu není důležité! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepší, já slavila v červnu, taky 30.leti to jako blázen :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak to opožděně všechno nejkrásnější k tvým narozeninám! Moc krásné překvapení a moc krásný dort! Musel být výborný! Já jsem teď v prosinci své nejlepší kamarádce zařizovala tajnou oslavu a měla tam asi 30 balónků, čísla a prostě co k oslavám patří a byla nadšená! :-) Helium na tom bylo to nejdražší, ale za tu radost to stojí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla hromadu balónků, na fotce je vidět minimum a bylo to super :)

      Vymazat
  8. Věk je jen číslo, rozhodně bych ti 30 netipovala! Nádherné dárky a dort, všechno! Je vidět, že sis to užila. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám!
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Z dárků jsem měla taky ohromnou radost, hlavně mamka si dost vyhrála :)

      Vymazat
  9. Věk je jen číslo! 😊 Nádherné fotky 😊❤️ a dodatečně přeji jen to nejlepší! ✨

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna výzdoba a tortička! :) Dodatočne prajem všetko najlepšie! <3
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  11. 30. Páni. Docela dlouho se to jeví jako velmi vzdálený mezník, který už vymezuje, kdo je a kdo není dospělý, ale jakmile se mu člověk přiblíží, zjišťuje, že mezníky neexistujou a svět dospělých je vlastně něco mezi fraškou a anarchií. Asi proto nemá taky smysl snažit se chovat přehnaně dospěle, dokud to člověku nekomplikuje život. Není nic špatného na tom být sebou, ať už to znamená cokoliv, třeba i odmítnutí společenské představy o třicítce. :D

    Dodatečně ti přeji ve nejlepší a hlavně abys zůstala, jaká jsi, a nikdy nezestárla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, něco v jistém věku bereme jako že tady už to bude takové a v 50 makové a ono to tak vůbec není :D dlouho jsem si to neuměla představit a teď je to tady a je to úplně jiné :D

      Děkuju :)

      Vymazat
  12. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám. Musím povedať, že by som ti nikdy netipovala 30. Vyzeráš vážne skvele. Musela to byť pekná oslava a tá torta, mňam!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji ti opožděně jenom to nejlepší k narozeninám a zároveň hodně štěstí a zdraví do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥