úterý 5. ledna 2021

Vánoce 2020

 Ahojky :)


doufám, že jste si Vánoce a celé to období krásně užili :) Já ano, i když musím říct, že to nebylo takové jako vždy. Letos mi to přišlo o hodně kratší, což bylo způsobené všemi těmi omezeními. Normálně už se toho totiž děje po celý prosinec spousta - zahájení trhů, rozsvěcení stromu v Plzni a pak rozsvěcení stromu doma (tam se rozsvěcuje 6.12., takže stíhám oboje), zpívání kolek na náměstí, Mikuláš, trhy a ne jen ty u nás, ale ráda na ně jezdím i do ciziny nebo jiných měst v ČR ... a teprve potom přijde zdobení stromečku u nás doma, Štědrý den a svátky. 
Letos mi přišlo že jsme si tedy na advent zapálili svíčku, 23.12. se ozdobil stromeček, proběhl Štědrý den, trocha té rodiny, ale také ne moc, protože třeba jedna sestra má nemocného pejska a druhá dodělává dům, Vánoce s přítelem a byl konec. Z toho je mi trošku smutno a doufám, že příští rok to vše bude ok. 

Letos je to také trochu jiné, protože jsem na Štědrý den doma asi naposledy, jelikož bych se měla letos dávat (pokud situace dovolí), budeme letos na Štědrý den s budoucím manželem sami. Upřímně z toho nemám moc radost, jelikož se tady úplně doma necítím a hlavně já jsem hrozná konzerva, jak jsem na něco zvyklá, nechci to opouštět :D Proto také hlavně doufám, že letos už to bude vše ok, vymysleli jsme jak bychom ten den mohli prožít, abysme si utvořili naše tradice, ale na to potřebuje alespoň relativně normální situaci :D 

Teď ale k letošním Vánocům, 23.12. jsme jeli domů, já s mamkou jsem pak zdobila večer stromeček. Na Štědrý den jsme s maminkou tradičně držely půst, kouklo se na pohádky, já pila vaječňák :D a k večeru jsme si udělali všichni tradice - lodičky, lití vosku, jablíčko, já házela pantoflí (a mám být furt doma, ha, ha). Potom jsme připravili stůl, ustrojili se a šli večeřet. Letos nás bylo opravdu hodně, byla tam taky ségra s dětma (protože ten dům ještě není úplně dodělaný vevnitř) a potom se šlo ke stromečku.
Dostala jsem spoooustu krásných dárků. O svátcích jsme pak jeli s přítelem k nám a udělali jsme si Vánoce také spolu. Největší radost asi byla u koťat, holky dostaly nový záchod, dobroty a spoooustu hraček :D 
A dočkala jsem se také sněhu. Konečně :) 

Co Vaše Vánoce?

















16 komentářů:

  1. Také zdobíme s mamkou stromeček tradičně 23. prosince. :) Měli jste koukám krásné Vánoce a dostala jsi nádherné dárečky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jste měli krásné Vánoce! Ten stromeček je moc hezký! :-) My si letos s přítelem udělali Vánoce sami pro sebe a další dny jsme objížděli rodiny :-) Bylo to krásné a tak rychle to uteklo! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, stromeček vždy potřebuji mít perfektní - od té doby co je kupuji já, ten v Plzni byl, doma taky ušel, kupoval se na poslední chvíli. Ale toho vztekání, že jsou všude košťata, než jsem ten svůj našla, to byla dost hrůza :D

      Vymazat
  3. Omezení dělá hodně a já skoro celé vánoce strávila zase v práci...
    Pane jo máte nádherný živý stromeček. To my už několik let máme umělý...
    My většinou všechno děláme až na Štědrý den, co se týče večeře a zdobení stromečku, ale já byla v práci. Docela mi toho bylo líto...
    A co se týče sněhu? Sníh nám roztál 22.12. a napadl až teď 6.1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, doma máme vždy živý, v Plzni jsme měli s přítelem dlouho také umělý, ale pro mě to není ono, takže už máme pár let živý a pak dáváme vždy větve na rostlinky doma na zahradě, na kompost a se zbytkem zatopíme v kamnech, aby se alespoň nějak využil :)

      Vymazat
  4. To jste nakonec měli pěkné Vánoce, pro každého byly letos trochu jiné... Fotky jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Letošní rok byl pravda hodně divný, ale Vánoce jsme si užili pěkně, v poklidu a hlavně jsme byli spolu. Myslím, že jsteto nakonec měli podobné, ty nakonec nadvakrát :). A dostala jsi spoustu dárků, koukám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo samotné Vánoce byli u nás taky stejné, spíše jsem myslela celou to dobu a tím že to vnímám zkráceně :)

      Vymazat
  6. Byl to letos takový smutnější prosinec :/. Ale přímo s Vánoci mi to letos úplně nehlo :D. Hezky sis to užila a snad bude příští rok už lepší situace :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, samotné Vánoce ok, ale celá ta doba byla smutnější.

      Vymazat
  7. Uf, tak to neutekli všechno tak rychle jen mě... Opravdu to letos bylo takový jiný a rychlý. Ale dostala jsi krásné dárečky a s rodinou sis to užila, to je hlavní 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné Vánoce a dárečky. :) U nás měl největší radost křeček z kolotoče do klece :D

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥