čtvrtek 1. července 2021

Střípky KVĚTEN & ČERVEN 2021

Ahojky :)


tak jsem po delší době opět zde. Svatba se blíží a světe, div se, i prodej bytu je na dosah, což znamená spoustu práce, papírování, přesouvání věcí a málo volného času. Ode dneška mám ale "prázdniny" :D tak to snad bude lepší, i když můj narvaný diář si myslí něco jiného. O posledních svatebních přípravách bude samostatný článek a snad něco sesmolím i o prodeji. Zítra jdu podepsat kupní smlouvu a pak hned tradá a byt se začne nabízet. 
Mimochodem aby toho nebylo málo, tak mamka si před pár měsíci přetrhala vazy v noze, už je to lepší, ale musí chodit na fyzio, taťka si chtěl hrát na Jana Husa (naštěstí se mu nic nestalo), před pár dny si neteř vykloubila prst a další den druhé neteři šlápl na nohu kůň, já si den potom strhla napůl nehet na pravé ruce u palce a k tomu všemu se nám všem podělala auta. Ale už to beru s humorem, jinak to nejde. 

KVĚTEN

První květnová fotka, kterou jsem našla, je tato - můj dárek pro maminku ke Dni matek :)


S kamarádkou jsme vyrazily do ZOO, vybraly jsme si den, kdy bylo přes 30 stupňů a lézt při nich do těch kopců byla vážně zábava. Vůbec poprvé jsem ale v naší ZOO viděla koupat se nosorožce a byla to vážně super podívaná :)




Konečně jsem si taky mohla něco koupit a nebát se, že to budu muset posílat zpět



Kdopak to k nám přijel na návštěvu? Tohle je Charlie a jde o štěňátko, které si pořídila sestra s rodinou (po smrti Jacka). Jeli si pro něj do Prahy, tak se u nás při zpáteční cestě zastavili a je to tedy miláček, ale holky nebyly moc nadšené (myslím kočky) :D


24.5.2021 - dva měsíce do svatby


Výročí s Terez, už třetí 🥳



28.5. - Goldinky první narozeniny. Golda má, stejně jako měla Mína a má i Daisy, ustanovené narozeniny podle nás, jelikož nikdo neví, kdy přesně se narodila. Dle veterináře to byl konec května/začátek června, takže jsme zvolili datum 28.5. :) 





Dostala i škrabadlo 




KO - NEČ - NĚ


ČERVEN

Koupila jsem si Annu a rychle se z ní stalo jedno z mých nej triček






Tomu se nedalo odolat





Školní výlet a 25 000 kroků, to chtělo odpočinek


Byla jsem si také vyzvednout brýle, mám je na dálku (půl dioptrie) a jen kvůli titulkům v TV a do práce - sedím totiž v poslední lavici se svým žákem, kterého mám jako AP a místo chytré tabule máme také jen nahoře v rohu TV a já na ní neviděla :D 


Na výletě :) Tady jen ochutnávka, bude článek 



Honza měl svátek a Daisy jako vždy pomáhá 


První koupačka v bazénu


Poslední školní den - ty děti mě nějak znají :D



30.6. - pro změnu Daisynky první narozeniny




Tohle už mám nějakou dobu, ale nějak jsem na ně pozapomněla :D





18 komentářů:

  1. Hezké střípky, tyhle typy fotodeníku mám ráda.
    Kočičky jsou tak krásné, a jak vidno i moc šťastné!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny článok. Mám rada takéto foto denníky. A máš krásne nechty. Mne teraz došla sada v ramci spolupráce tak sa budem trochu učiť a hrať. A mačičky sú krásne. Moja svokra dostala teraz dvoch malých kocúrikov. Jeden je Chose a druhý Chaky.

    AKO VYZERAJÚ HIPPIES V TEJTO DOBE?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já na nehty chodím, na to abych si je dělala jsem hrozně levá 😄

      Vymazat
  3. Prima střípky. A ten kočičí hrnek je bezva

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné malé radosti dní. Pořád koukám na ty hračky pro kočky, máme stejnou zelenou dráhu s míčkem, jen tedy do kruh. Toho našeho to hrozně baví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si jí můžeme postavit jak chceme, i budeme přikupovat, aby byla větší, ale holky nejvíc baví z toho ten míček vyndat a koulet ho po bytě 😂

      Vymazat
  5. Moc krásné fotky a vypadá to na povedené měsíce :). To je krásné, jak tě dětičky znají, samé kočičky :D. Taky jsme u jednoho pejska datum narozenin stanovili, protože je z útulku a přesně se to neví :). Přeji nádhernou svatbu, ať se vše vydaří tak, jak má! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, některé mě znají hodně dobře 😄 my máme právě Goldu z útulku a Daisy z ulice, Mína byla to samé, takže vše odhadem. Děkuju 😊

      Vymazat
  6. Kočičky se u vás mají jako v bavlnce :) Měla jsi moc krásné měsíce. Užij si volno :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Mám tyhle články moc ráda.. A na článek o výletě se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi povedené oba měsíce, krásné fotky! My v ZOO byli teď o víkendu a to v té Zlínské, miluji takové výlety. :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥