čtvrtek 19. srpna 2021

Svatba - náš nejkrásnější den ❤️

Ahojky :)  


tak je to za námi a ze mě je vdaná paní. Upřímně se tak vůbec necítím a je stále hrozně zvláštní, když si uvědomím, že jsem vdaná, že můj přítel už je můj manžel, že to je někde zaznamenané a jsme úředně svoji.
Na svatbu ale vzpomínám hrozně ráda, počasí nám vyšlo krásně, odpoledne sice malinko sprchlo - pršelo nám holt štěstí, ale to bylo za chvilinku pryč a jinak bylo prostě nádherně. Svítilo sluníčko, ale nebylo příšerné vedro, takže i já ve svých šatech v pohodě vydržela. 
Organizování svatby jsem si hrozně užila, tohle mě opravdu baví a bylo to super, ne vždy šlo vše jako po másle, například s cateringem a s květinami, o tom už jsem ale psala tady, ale co jsem asi nikam nepsala byla peripetie s fotografem, ten volal v úterý před svatbou, že nemůže přijet, ale poslal by někoho za sebe a pošle mi jeho práci, souhlasili jsme - taky co jiného dělat, koho bych asi tak sama 4 dny před svatbou našla a ukázalo se, že to bylo ok a spolupráce byla dobrá, ale hrklo ve mě, když mi do toho telefonu říkal, že nemůže přijet, to ne že ne. 

Teď Vás provedu tím, jak to celé bylo a myslím si, že si to jednou budu moc ráda takhle zpětně číst, odkážu taky na super firmy a lidi a hodím sem pár fotek, pro představu. 



(na prstýncích máme vyryté datum svatby a jméno toho druhého)

Den před svatbou jsem jela vyzvednou sladké do sweet baru od kl_cakes, vynikající minidezerty a všem moc chutnaly, také přijela firma, která nám zajišťovala stan, parket, stoly, židle atd. 
Jde o firmu nejlevnější párty stany, kluci byli moc šikovní, v pátek stan postavili a v neděli si pro něj zase přijeli a rozebrali ho. Stan jsme vzali i s podlahou, baldachýnem a osvětlením stanu. 
V pátek také přijel dort, který jsme měli od nejlepší Barči (Mia cakes) - projel se k nám z trochu větší dálky, ale stál za to. Po jejich odjezdu jsme šli něco připravit my s tehdy ještě přítelem a s mojí rodinou - omotat strom světýlky, houpačky kytičkami, připravit výslužky atd. 


Ráno jsme s maminkou a malými družičkami (moje neteře) vstávaly v 5:30 a šly jsme ještě něco dodělat a odnosit věci pro koordinátorku do stanu. Koordinátorku musím vychválit až do nebe, bez ní bych to nedala, nemusela jsem se o nic po celý den starat, vše udělala podle mých představ, vše vyzdobila, přichystala stoly, sladký a slaný bar, bar s pitím, odpoledne se starala o doplňování jídla, pití, nakrájela dort... byla prostě k nezaplacení a byla to ta nejlepší investice. Kdybych měla obřad a hostinu na jednom místě, tak bych ty všechny ranní přípravy asi dala sama, ale proč se stresovat, že a odpoledne bych jí stejně potřebovala, protože jak jsem psala, o všechno se postarala a já tohle nechtěla házet na rodinu/kamarádky (nedej Bože abych to dělala já), ty jsem pozvala jako hosty a ne jako pomocnou obsluhu, takže za ní jsem byla opravdu hodně vděčná a odvedla dokonalou práci. Přijela v 7:30, stejně jako vizážistka, v tu chvíli vše přebrala a už jsem to nechala jen na ní, takže pak ráno komunikovala s floristkami, vítala hosty, pomáhala zdobit auta, rozdávala vývazky atd. 

Ani nevím, jak je to možné, ale všichni, se kterými jsem navázala spolupráci, jsou úžasní lidé a u vizážistky tomu není jinak. Je velmi profesionální, milá, sympatická a udělala ze mě opravdu princeznu. 

V 8:00 přijeli holky s květinami z La kytka. Úžasné osoby na svém místě, uvázaly nádherné kytice a dokonce mi sehnaly pivoňky, u kterých nebylo jisté, že ještě budou, ale daly to :) 


V 10:45 se vyjíždělo do Kladrub, cesta trvá cca 30 minut, obřad byl nádherný i vtipný, všem se líbil a farář ho pojal opravdu skvěle, mluvil o nás i o tom, jak nás poznal, skvěle nás obřadem provedl a bylo to prostě super. 
No a to místo, to je prostě nádherné. 






Po gratulacích a focení jsme jeli domů, kde se utvořil špalír, hosté po nás házely okvětní plátky a malé družičky před námi také rozhazovaly a dovedly nás ke stanu. U kostela to nešlo, takže jsme to udělali alespoň takhle. 
Proběhlo zametání, proslovy, přípitky a vynikající oběd.
 







Sladký a slaný bar 





Na volnou zábavu jsme měli přichystaný instax, relax zónu a herní zónu a musím říct, že se vše plně využívalo. Nechtěli jsme řízenou zábavu, takže jsme to nechávali na hostech, aby si vybrali co a kdy chtějí dělat. Manžel ani moje mamka to nečekali, ale herní zóna se využívala opravdu hodně - měli jsme tam mega hry: jengu, čtyři v řadě, domino a shazování plechovek. 





V 16:00 se krájel dort a byl vynikající a krásný zároveň, všem chutnal a z toho jsem měla velkou radost (když jel z takové dálky). V 18:00 přijel raut a kromě toho, že jídlo bylo také výborné, musím říct, že jsme to krapánek přehnali - se sladkým, s rautem, prostě celkově s jídlem (no, i s pitím), zbylo toho hrooozně moc a naše výslužky "měly výslužky" a pak se to ještě rozdávalo po sousedech. Ale snědlo se to, nakonec :D 




 Nejlepší fotka dne :D





V 19:00 proběhl náš první tanec, který jsme poctivě nacvičovali a který nás naučila nejlepší lektorka na světě - Lenka.  Byla jsem strašně nervózní, měla jsem pocit, že jsem všechno zapomněla, ale dali jsme to, i se "zvedačkou" :) 
Ve 22:00 byli prskavky a ve 24:00 pak ohňostroj a někdy po jedné ráno se končilo. 
Byl to tak úžasný a krásný den, že bych si to dala klidně znovu. 



A taková mini story na závěr: já jsem si nechávala svoje příjemní, bez zdvojení, prostě jenom svoje a manžel taky svoje, faráři jsme to říkali hned na první hodině, ještě k tomu říkal, že to on by si mě nevzal :D Takže se jdeme po obřadu podepisovat a on na mě, ať se na ten první řádek podepíšu novým a pod to tím za svobodna, tak mu povídám, že já si přece nechávám to svoje a on jestli si jsem jistá, že v papírech bylo, že budu mít příjmení manžela. No nenechala jsem se zviklat, na oba řádky jsem napsala stejné jméno i příjmení a nazdar bazar. Když jsme si pak po svatbě na matrice vyzvedávali oddací list, tak jsem samozřejmě měla pravdu a do papírů jsem uváděla, že si jméno neměním, ale v tu chvilku, v tom kostele, jsem opravdu na vteřinu zaváhala, jestli fakt nejsem tak blbá a nenapsala jsem to přeci jen do těch papírů špatně :D. 

To je ode mě vše, snad se vám článek líbil a já se budu těšit u toho dalšího :) 


43 komentářů:

  1. Miluju tyhle články a jsem ráda, že jsi ho taky sepsala! Podle fotek i popisu jste měli nádhernou svatbu, přeju vám jen to nejkrásnější <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať vám to vydrží na celý život.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji! Fotky jsou nádherné a super inspirace pro mě na příští rok <3

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je úžasný článek, miluji takové články! :) Musel to být pro tebe i manžela a všechny hosty úžasný den a hlavně, že jste si vše užili podle svých představ :). Teď se ještě víc těším, až za 3 týdny bude ta naše svatba :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl, všichni chválili, takže mě to potěšilo o to víc 😊

      Vymazat
  5. Krásný článek a nádherná nevěsta. Momentálně moc nevím co taková svatba obnáší, ale líbí se mi celá atmosféra a to kolem, tohle by měl člověk zažít a užít si svůj den. :) I sladký bar a slaný se mi líbí. Je fajn, že jsi to sepsala pro nás - čtenáře.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ta naše toho obnášela dost, ale mě to vážně bavilo a chtěla jsem větší svatbu s rodinou a kamarády a moc jsme si to užili ;)

      Vymazat
  6. Máte to všechno tak strašně nádherný!

    OdpovědětVymazat
  7. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    luxhairshopcom wigs for homecoming

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  8. To musel být nádherný den! Moc Vám to sluší :) veliká gratulace <3 Díky, že jsme mohli být díky článku součástí vašeho velkého dne. Moc krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, jsem ráda, že se Vám den vydařil :) Hodně štěstí ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluji a slušelo ti to😍

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky napsáno, hezké fotky! Jsem ráda, že Vám den vyšel a užili jste si to! Moc ti to slušelo! :) Já sama fotím svatby a musím říct, že od roku 2020 mi jde mraz po zádech..jsem v pár skupinkách ohledne svatebního focení a nestačím se divit, kolik fotografů odřekne focení chvíli před svatbou. Tohle by mi nedalo!!! Já bych byla schopná fotit i se zlomenou rukou, ale svědomí ani nic jiného by mi nedovolilo zrušit focení. Vím, že někdy se stane, že člověk opravdu onemocní nebo takto.. naštěstí u Vás fotograf měl alespoň za sebe náhradu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. U toho našeho jsem to opravdu chápala, jeho manželka přenášela a vyvolávaly jí porod, obě předchozí děti se narodily před termínem, tak ho nenapadlo že tentokrát budou takto dlouho přenášet.

      Vymazat
  12. Gratuluju.. :) přeju Vám, ať jste šťastní..

    OdpovědětVymazat
  13. Měli jste to moc krásné, tak přeji hodně štěstí! :) Doufám, že ještě nějaké fotky ze svatby přidáš! Mám takové fotky nebo videa moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je krása :)! Tak to přeji hodně štěstí do společného života. Fotky jsou nádherné, hlavně ten dort!

    coffeeslap.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké fotky, je to krása :) Moc blahopřeji a přeju jen to nejlepší při společné cestě životem. Vybrali jste si krásné místo, budete mít nádherné vzpomínky na svatbu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Měla jsi to opravdu krásné. My svatbu už dvakrát rušili 😒. Mohla bys dát ještě někam detail prostřených stolu? Nechám se určitě inspirovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak to vám nezávidím, my jsme si řekli, že se prostě vezmeme, i kdyby oslava měla být až jindy, ale jsem šťastná že jsme to mohli udělat normálně a bylo to takhle :) Nevím jestli ještě jiný detail mám, podívám se :)

      Vymazat
  17. Skvělé, že jste si svatbu užili naplno. Už podle fotek je vidět, že byla kouzelná! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Dle fotek jste měli svatbu teda jako z pohádky <3 A ten bar, no mňam :) nevěděla bych, co ochutnat první :) i ty hry jste měli skvělé :) Moc krásné :) Věřím, že koordinátorka ušetří spoustu nervů :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jojo, koordinátorka byla skvělá a jsem ráda že jsem do toho šla, neumím si to bez ní představit :)

      Vymazat
  19. Krásný článek a moc vám to jako novomanželům slušelo. Hodně štěstí v dalším životě!

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná svatba, nádherný článek a skvělé fotky! Ještě jednou velká gratulace 🤗. Je fájn, že jsi uvedla i odkazy na firmy a lidi, kteří pro vás cokoliv připravovali 🙂.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥