pondělí 3. října 2022

Střípky ČERVENEC & SRPEN 2022

Ahojky :)

léto bylo super, musím říct, že jsem si ho fakt užila se vším všudy - dovolené, relax, výlety atd. 
Tohle na svojí práci asi miluju úplně nejvíc - dva měsíce volna :D Asi už si ani nedokážu představit, že bych to měla mít jinak - jo, na pohodlíčko se rychle zvyká. 
Minulé léto bylo dokonalé a asi už navždy bude moje nejoblíbenější, bylo totiž ve znamení naší svatby ♥, ale tohle zůstává těsně pod ním a hlavní zásluhu na tom určitě má ta nejlepší dovolená, na které jsem byla, tedy na Maledivách. To bylo tak nádherné a kouzelné místo, že se tam nutně potřebuji brzy vrátit a vidět víc věcí - hlavně pod vodou :D 
Zažila jsem ale plno nádherných věcí, takže dost otálení :)

Léto začalo oslavou narozenin rodičů, mají je totiž hned u sebe a já upekla dort, už je to taková tradice :) 



Četla jsem novou knihu od Shari, kterou od ní mám i podepsanou ze Světa knihy 


S kamarádkou K. jsme si udělaly mini dovču v  Českém Krumlově






Nechala jsem si udělat nové vlásky (které ale vlivem šnorchlování vzaly za své a musela jsem znovu)




Byla jsem za zahájení umělecké výstavy 







Šla jsem se zkrášlit před dovolenou 



Dočkala jsem se splnění svého velkého snu 


A oslavili jsme s manželem jeden rok od svatby


Maledivy 💙
Filtr ani žádné přikrášlení to tam nepotřebuje :)





Po příletu jsme si zarezervovali pokoj poblíž letiště, abychom si po tom dlouhém letu odpočinuli





Hledačka v Lučině





Jindřichův Hradec


Holky mi vždy pomůžou s vybalováním :D



U sestry jsem hlídala zvířectvo







Chodské slavnosti a Vavřinecká pouť







Wellness - jeden z mých dárků pro manžela k výročí :)




Miluju klasické dopisování


Udělala jsem si mega radost 


Jsou to prostě holky, nezapřou to :D


Na víkend přijely neteře, nejprve jsme všichni šli do DEPA na výstavu VZHŮRU DO OBLAK





Po ní jsme se šli podívat na Obrazy na náplavce




Druhý den ráno jsme začali snídaní a po ní jeli do kaolinového dolu v Nevřeni, já s Honzou už jsme tam sice pár let zpět byli, ale je to tam moc krásné a holky tam ještě nebyly, navíc se tam natáčela pohádka Čertí Brko (na kterou jsme se pak hned podívali) :)






A v neděli jsme vyrazili do kina na DC Liga supermazlíčků ve 4DX :)


S kamarádkou T. - posezení a pak kino, jasně že na horor :D





Cesta na Moravu
Zase úžasná mini dovolená, jak mi tomu říkáme




Nové pantofle do práce


A čím jiným bych měla článek zakončit než těmi nejlepšími koťátky 😻


Co vaše léto?



31 komentářů:

  1. Měla jsi krásné léto, plné zážitků. Dort se ti povedl, vypadá lákavě. Doufám, že se ti nová Shari líbila? Já se na ni teprve chystám, tak snad to stihnu ještě letos. 🙂
    Léto jsem strávila sice doma, ale i tak to bylo fajn, počasí přálo a sluníčka bylo opravdu hodně, takže jsme byli na zahradě u bazénu, grilovali jsme a tak dál... Tohle mi teď chybí - ty dlouhé letní večery u grilu, ale podzim, který mám ráda, má taky svoje kouzlo.
    Měj hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari byla super, jako vždy, přijde mi čím dál tím lepší. Já mám podzim moc ráda, tak si ho teď pořádně užívám :)

      Vymazat
  2. Měla jsi krásné léto :) ty vlasy jsou parádní <3 Na Maledivy bych taky jednou chtěla :D také mám ráda klasické dopisy. Píšu si s jednou holčičkou z tábora :) kočky jako vždy boží :)) já měla léto hodně nabité. Stále tenis, nebo koně. Byli jsme na dovolené v Holandsku, běžela jsem charitativní běh, výletovala po Česku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vlasy miluju. Tos toho taky měla hodně :)

      Vymazat
  3. To vypadá na opravdu užité léto :).

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné léto jsi měla....je to vidět na tvých pohodových fotkách. A vlasy máš super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vlasy miluju, mám nejlepší kadeřnici :)

      Vymazat
  5. Super článek, vypadá to jako hezky prožité léto :) Líbí se mi ta spousta fotek :) Na článek o Maledivách si pamatuju, že se mi právě taky líbilo ty fotky jako z ráje na zemi :))
    A ten dort! Ten musel být skvělý! Že já zase čtu takový článek před spaním, teď mám na něj hroznou chuť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Maledivy mám teď všude nastavené - na pozadí a tak a je to jako ty fotky, co jsem stahovala, akorát tentokrát jsou moje, až si občas říkám, že to není možné, že jsem tam vážně byla a že to bylo přesně takové, protože ani jedna fotka není přikrášlená přes filtr :D Děkuju, tenhle dort miluju, normálně jsem na čokoládové, ale narozeniny rodičů mám. spojené s tímhle a je super na léto, protože je lehký a vždy ho ozdobíme tím, co natrháme :)

      Vymazat
  6. Léto jsi teda měla dost nabité! Určitě sis ho moc užila. Maledivy jsou i přítelův sen, takže věřím, že i my se tam brzy vydáme :D Kočičky jsou největší roztomilouši.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, léto bylo vážně super, držím palce, ať to vyjde co nejdřív :)

      Vymazat
  7. To bylo skvělé léto! Ten dort vypadá božsky. Knihu Nepříliš šťastná rodina jsem taky četla a zrovna jsem ji zahrnula do recenze, která bude v novém článku. A ty vlasy! Ty jsou boží! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. No musím říct, že dle fotek je mi jasné, že sis léto užila parádně. To je přímo skvělé. A ty růžové vlasy ti fakt mega slušely :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherně prožité léto. Hlavně ty Maledivy. ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tolik krásných zážitků 🙂, věřím, že jsi prožila opravdu krásné léto ☀🤗.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty kaolínové doly jsou zajímavé, ty jsem neznala. Maledivy tiše závidím a věřím, že čekání na takovou svatební cestu se vyplatilo. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doly jsou od Plzně kousíček a je to moc hezký výlet :)

      Vymazat
  12. Na takové léto budeš ráda vzpomínat!
    Hezký večer, Thess. Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle souhrnné články mě moc baví! Vidím, že zážitků máte na několik fotoalb😃 Moc se mi líbí ten přechod na vlasech, ten se opravdu povedl, ta barva je boží!

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to, že jsi měla povedený letní měsíc...Červenec i srpen hrozně rychle utekly, ale je super, že jsi stihla tolik zážitků. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta růžová ve vlasech je moc pěkná. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥