sobota 8. října 2022

Střípky ZÁŘÍ 2022

Ahojky :)


upřímně musím říct, že září je jedním z mých nejméně oblíbených měsíců, alespoň jeho první půlka, nejen že se jde zase do školy - a tím pádem mám po lenošení a musím do práce :D ale na začátku září mi umřela babička a také moje nejmilovanější kočička Mína, s čímž se asi nikdy nesmířím a vždy jsem v první půlce víc podrážděná, nepříjemná apod. Stejně to mám i s březnem, to mi zase umřel dědeček a pejsek. 
Druhá půlka září už je ale o dost lepší, často je to jako mávnutí kouzelným proutkem. Určitě za to také může naše dokonalé koťátko (co už dávno není koťátko), protože ta se k nám dostala hned po tom, co Míňuška odešla a jen díky ní a čekání na Goldu jsem to období jakž takž přežila a přežívám doteď, jsou to moje záchrany. 

První září začalo jako obvykle - prostě první školní den 


To je přesně ono, stačí se na ty prdloušky podívat a člověk je hned veselejší


V září byl také Potterfest, nejkouzelnější akce roku :D




Zemřela královna Alžběta II., shodou okolností ve stejný den, jako pár let zpět moje babička a musím říct, že i když na to měla věk, byl to pro mě šok, byla takovou osobností, že jsem nějak čekala, že tu bude navždy (i když racionálně člověk věděl, že to je blbost). Docela jsem to i oplakala, je tu taky ještě nějaká plačka jako já? 


S kamarádkou Z. jsme si udělaly pěkné odpoledne a v kavárně se potetovaly jako malé :D



Přišlo mi pár podzimních balíčků :)


17.9. je ten den, kdy mě před dvěma roky opustila moje životní láska



Tričko z letošního AVON pochochu


Doma (respektive v mém rodišti) jsme měli pouť, bohužel celý den hodně pršelo, takže přímo na pouť jsme se podívat nešli, ale seděli jsme s našima, cpali se koláči a jinými dobrotami 



19.9. je přelom v mé náladě, to totiž slavíme výročí s Daisynkou, letos tedy druhé 😻




Kaštanové latté


Dělala jsem domácí máslo a bylo super



Chaloupka od Cat&Cook


Proběhlo setkání kmotrů zoo Plzeň








V pátek jsem jela domů volit, přespala jsem tam a ráno jsme s mamkou vyrazily na houby, já se sice nejím, ale sbírám je moc ráda a hlavně je to super relax 🍄







S manželem jsme potom v Plzni šli na filmový festival Finále Plzeň 




A vynechat jsme nemohli ani Festival vína






Tentokrát článek zakončím vlásky, fotku od kadeřnice ještě nemám, ale pokusila jsem se je cvaknout sama, barvička to je nádherná, trochu sytější než minule :)


Co Vaše září? Sbíráte houby?



37 komentářů:

  1. Přeji hezký víkend))) Září taky nemusím, vlastně celý podzim. S houbami to mám stejně-sbírám, ale nejím je:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Letos to září bylo celé nějaké smutné a upršené, alespoň tady na Vysočině. Těšila jsem se na spoustu výletů a nakonec z nich nic nebylo, jen párkrát na sbírání hříbků jsme vyrazili (já je teda taky nejím, tak spíše vždycky fotím muchomůrky :D). Moc se mi líbí Potterfest, musím si přečíst samostatný článek, a celkově jsme měli září nabité příjemnými aktivitami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě nijak nevadí, déšť mám ráda, u mě jde vyloženě jen o tu psychiku. Jinak by bylo u mě září bylo v pohodě a stalo se v něm spousta super věcí a akcí :)

      Vymazat
  3. Thess, chápu, ale podle fotek ty dny nebyly vůbec špatné! Hub jsem si užila dosytosti - jak sběr, tak jídla z nich :o)
    Přeji ti jen hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, to je pěkné shrnutí měsíce, i když pro tebe smutné. Měla jsi opět spoustu krásných zážitků a moc ráda jsem se podívala na tvoje kočičí mazlíčky. 🙂
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle narůžovělá na vlasech vypadá fakt moc pěkně. :) Vždycky jsem to jako mladší chtěla, ale když jsem pochopila, že by ze mě museli nejdřív udělat blondýnu, aby mi to chytlo, rychle mě to přešlo. :D
    Já září vždycky nesnášela. Po létě v zahraničí jsem se vždy musela vracet domů zpátky k povinnostem a byl to děsný opruz. Letos poprvé jsem už do školy nemusela a moje povinnosti zůstávají u moře, takže je ten měsíc hned hezčí. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem blond od narození, tak to pro mě není problém :D

      Vymazat
  6. Thess, s královnou jsem to měla podobně - nějak jsem neracionálně předpokládala, že tu bude furt. Nikoho jiného na britském trůnu nepamatuji (a to už zrovna nejsem nejmladší).
    Já měla září docela pestré - zavařování, houby, dovolená, výlet do Holandska...

    OdpovědětVymazat
  7. Ta podzimní výzdoba je naprosto krásná! I já předpokládala, že tu královna bude na věky. Hold člověk některým věcem nevěří, že by se mohli stát. Sbírání hub i jejich následné jezení naprosto miluju. U nás doma to jim jen já, tak mi stačí trocha do mrazáku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se jí, i já jedla jako malá, dokonce si to i pamatuju, ale pak jsem přestala a teď je nemůžu ani cítit, když se vaří :D

      Vymazat
  8. PotterFest to je bomba! Závidím :D Ten mixér je boží a stejně i tak kočičky:))

    OdpovědětVymazat
  9. Zvířátka jsou nejlepší. Vždycky mi jako mávnutím kouzelného proutku zlepší náladu <3 taky jsem byla ze smrti Alžběty II. smutná. Přesně jak říkáš, mysleli jsme si, že tu bude navždy, i když to samozřejmě není možné. Houby sbírám ráda už od dětství, kdy jsme chodili s babičkou a dědou. To jsem je sice ještě nejedla, ale teď už je jím. Také jsem byla sbírat. Našli jsme toho docela dost. Pak jsem je usušila a dala do zavařovaček. Už jsme dělali polévku :) měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujalo mě domácí máslo, to jsem ještě nikdy nezkoušela 🙂. Na houbách jsme letos taky byli, zatím teda jen jednou, ale strašně ráda bych ještě vyrazila, miluju houbaření, procházky lesem a hledání hub, je to příjemný relax 😉, ale hlavně miluju houby 😅.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí máslo bylo super, rozhodně o dost lepší než kupovaná :)

      Vymazat
  11. Letos to září bylo jako na houpačce nejen u nás.
    Máslo bych moc ráda taky zkusila, hodně mě láká možnost vyrobit ho doma. A moc mě potěšila ta fotka tetování - zorvna nedávno jsme se sestřenkou uklízely, pár jich u babičky objevily a hned jsme vyzkoušely a pár z nich dokonce i fungovalo😂

    OdpovědětVymazat
  12. Teda dynicky jsou opravdu nádherné... Měla jsi toho za září opravdu hodně! Kočička vypadá sympaticky, tvé ztráty je mi líto...

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké střípky, nese se to už v takové podzimní náladě, což se mi velmi líbí! Vypadá to, že sis podzim užila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Září už je pro mě podzimní měsíc, takže už vždy zdobím apod. :D

      Vymazat
  14. Podle fotek to nevypadám že by září bylo špatné. Já mám teď s akcemi daleko od domova utrum, dokud malý pořádně nevyroste. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk si to špatné většinou nefotí a hlavně to není často ani vidět

      Vymazat
  15. Potter fest ti upřímně tiše závidím, to musel být super zážitek! :)

    OdpovědětVymazat
  16. I když to asi říká spousta lidí, je to pravda. Po zlém přichází dobré časy a bude lépe :) O kaštanovém laté čtu poprvé, může být zajímavé.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. U mě bylo letos září dost náročné, synovi se objevil dost velký ekzém, takže málem skončil v nemocnici. Naštěstí se mu to zlepšilo, ale chudáček si pěkně vytrpěl a my s ním, protože skoro nespinkal.

    Jinak moc hezké fotky, i přesto, že září nepatří k tvým oblíbeným, tak tam máš spoustu pěkných zážitků.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  18. Moc mě mrzí, že máš teď takové špatné období. Takové jsme měli přesně před rokem. Čas zahojí všechny rány a brzy bude zase dobře. 🙏🏻✨🍀 Potter fest musel být úžasný!!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥