středa 2. listopadu 2022

Halloweenský víkend

Ahojky 🎃 


jak jste si užili prodloužený víkend? Já moc. Doma jsem byla už ve čtvrtek, protože jsme měli prázdniny, takže jsem odpočívala a v pátek ráno k nám sestra přivezla moje dvě neteře, které u nás byly do neděle a bylo to vážně super :) 

Vymyslela jsem program a k tomu jsem ještě neustále něco přidávala, ale stihli jsme všechno, což je nakonec to hlavní. 

Prvním bodem programu byla dýňová farma, tam to bylo opravdu moc hezké, já si dala i dýňovou polévku, byla fantastická a každý jsme si tam vybral svojí dýni :)









Kdyby někdo zůstal na pochybách, tak moje je ta největší, druhá je Dorotky, pak Rozálky a nejmenší je manželovo :D

 
Po obědě jsme si dali dezert, který dělaly holky :)


A vyrazili jsme na jízdu historickou tramvají, probíhali totiž oslavy vzniku republiky. Věřte tomu nebo ne, ale já jí jela poprvé a to v Plzni už nějakou dobu žiju, ostuda



Po jízdě jsme se vydali do kina na novou pohádku Princ mamánek


No a po filmu jsme si šli dát čaj (Honza burčák) a čekali jsme na průvod a na ohňostroj, ten mám jenom natočený a video je strašně dlouhé, tak jsem ho sem nedávala :)
P.S.: Ten bordel v popelníku není náš


Když jsme po ohňostroji dorazili domů - já s rozedřenýma nohama, protože jsem celý den "statečně" chodila sem a tam v nových botách, dali jsme do dlabání a po dlabání jsme si pustili horor - Tajemství loňského léta. Uznávám, že nejde o moc strašidelný film, ale tak lepší něco než nic :D






V sobotu jsme vyrazili na Laser Game a po ní jsme jeli domů, kde jsme malovali keramické dýně a hráli hry :) Jo a taky jsme se namaškařili (existuje to slovo?)




Když nadešel ten správný čas, vyjeli jsme směr Farmapark u Toma, kde měl být lampiónový průvod a Halloweenská stezka. 
Takhle, tentokrát návštěvu hodnotím tak 50/50, každý, kdo měl masku, měl dostat pytlíček krmení zdarma, my byli tři a dostali jsme velké nic a lampióny už nebyly, stezka byla fajn, jenže já měla hlad, fronta šílená, ale nevadí, stála jsem v ní s holkama, Honza statečně hlídal stůl a najednou koukáme, kolik je hodin a on měl začít ten průvod, naše myšlenkové pochody byly rychlé - lampióny nemáme, hlad jo, kašlem na průvod. Dala jsem si párek v rohlíku a burger (měla jsem velký hlad, no), párek byl super, burger úplně studený a nacpala jsem ho Honzovi :D, zvířátka byla super a výhled v písečné hory taky. Takže, prostě 50/50









Oblíbila jsem si tuhle kozu, protože se všude cpala a furt by všem všechno jedla - jako já :D







Doma jsme se pak podívali na Tajemství loňského léta 2 


V neděli jsme vyrazili do depa, kde je výstava Lovci znaků a ta byla vážně parádní, běhala jsem od úkolu k úkolu a užila si to asi nejvíc ze všech :D










Na skoro samém konci se hrála šibenice a to mě neskutečně bavilo



Co Váš prodloužený víkend?


29 komentářů:

  1. Tak koukám, že se prázdniny vyvedly))) Já odjela o prázdninách načerpat síly do lázní a odtud jsem výletovala. Takže taky fajn))) Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To tedy byl skvělý akční víkend. My jsme limitovaní dobou manželových vycházek (má neschopenku), ale stihli jsme v pátek odpoledne na chatě, v sobotu jsme pozvali mám na oběd a pak jsme jeli na hřbitov zapálit tátovi svíčku a v neděli odpoledne jsme vylezli na rozhlednu kousek za Prahou. Takže nakonec taky dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Thess, program si vytvořila skutečně našlapaný! Super dny, určitě jste si to užili!
    My byli v jižních Čechách, postupně vkládám na blog naše putování.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musel být super víkend :). Můj víkend byl hlavně stěhovací :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Měli jste krásný Halloweenský víkend 🤗. Na stejné dýňově farmě jsme byli minulý rok, jen škoda, že je tak malinká..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale nám to docela stačilo, jelikož jsme toho měli hodně, tak bylo fajn, že tam nestavíme půlku dne :D

      Vymazat
  6. To jste toho stihli strašně moc 😃 A jaký byl princ Mamánek? Líbil se vám? A musím pochválit kostým, mco ti to slušelo 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela to ušlo, jako znám i hezčí pohádky, byla taková ne úplně tradiční :D Děkuju :)

      Vymazat
  7. Wooow, koukám, jak krásně jste si užili Halloween 😍 to je pecka. My ho letos moc neslavili, jen jsme si pustili halloweenský film večer u večeře. 🙈😂 Nějak to přišlo všechno hrozně rychle a nic jsme nestihli. Snad se stihneme připravit aspoň na Vánoce. 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  8. To sis to teda pořádně užila ten Halloween. :) Já byla na poslední halloweenské akci asi ještě před coronou a od tý doby to nějak neřeším. :D Navíc tady v Bulharsku se vůbec neslaví. Kromě dýňové polévky a sem tam nabídky dýňového dezertu v restauracích jsem u nikoho ani neviděla výzdobu nebo nějaké vyřezané dýně. Ale tu dýňovou farmu ti trochu závidím. :D Taky bych někdy na nějakou vyrazila omrknout, jaké všechny druhy vlastně existují. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýňová farma byla vážně super, určitě bych chtěla vyrazit příští rok zase na nějakou :)

      Vymazat
  9. Tak to ste mali teda naozaj podarený víkend! :) Tie tekvice sú krásne!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, měla jsi to pořádně nabité :) když jsme byly se ségrou malé, dlabaly jsme dýně s babičkou a dědou. Teď z nich dělám polévky :D
    Mně se prodloužený víkend moc nedotknul, protože svátek byl v pátek, kdy školu stejně nemám, takže nic zvláštního :D čtvrteční podzimní prázdniny jsem samozřejmě neměla, akorát nám odpadly 2 hodiny praxí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já polévky spíš kupuji, i když mi i ta moje chutná, tak prostě když mi jí někdo udělá, tak jí jím s větší chutí :D

      Vymazat
  11. Parádní víkend! Dýně se vám moc povedly a ty strašidelné dezerty jsou suprový!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný víkend. Na dýňovou farmu bych se taky moc ráda podívala, tak snad mi to příští rok vyjde. Aspoň Prince Mamánka už jsme s přítelem stihli v kině. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, nějakou dýňovou farmu určitě doporučuji, je to super :)

      Vymazat
  13. To jste toho stihli opravdu dost! Holky se s vámi rozhodně nenudily :) Musím říct, že můj favorit v dýních je rozhodně Harry Potter :D Ale jinak se vám povedly všem! Škoda, že jste se nevyfotili všichni v maskách :) S tou farmou mě to mrzí :( Ono je to většinou tak, jakmile je někde hodně lidí, tak ta akce už není tak dobrá :/ Příští rok na vás snad lampiony zbudou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne, snažila jsem se :D fotky by i byly, ale holky nedávám na sítě, nechtějí to, ani jejich maminka, takže fotky s nimi mám jen v rodinném albu :)

      Vymazat
  14. Určitě sis Halloweenský víkend užila, miluju tohle období! :) Je to tak magické a musím říct, že ty dýně se vám opravdu povedly. :))

    OdpovědětVymazat
  15. vsechny dyne se vam moc povedly, ale preci mam favorita, prozradim je to ta uplne vlevo s temi krizky, jeste kdyby byly stejne ale to nevadii

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥