úterý 8. listopadu 2022

Střípky ŘÍJEN 2022

 Ahojky :)


tak říjen je za námi, listopad už si vesele běží a také se neúprosně blíží první advent - a já se vážně nemůžu dočkat, strašně se těším, jako malá. 
Říjen byl úžasný, krásné počasí, spousta akcí a vážně se hodně vydařil, jsem zvědavá, jak se vydaří listopad, ale zatím to vypadá velmi nadějně :)

Říjen začal jako vždy mým svátkem, který slavím 1.10., den předem jsem byla s kamarádkou na výborné večeři a pak jsme si dali zákusek a v sobotu přijela moje rodina, poseděli jsme, pokecali a prostě si to spolu užili, večer mě pak manžel ještě vzal na večeři - která byla také výborná :) 





V Pepcu jsem nakoupila pár drobností na Halloween


3. října s námi Goldinka slavila 2 roční výročí 





Jeden týden jsem byla bohužel nemocná a kamarádka v pátek zrovna slavila 30 narozeniny a jelikož mi v pátek už bylo dobře a v sobotu už bych mohla ven, dohodlo se, že je oslaví u mě a bylo to super :)



Konečně jsme vyrazili na dva roky odkládaný koncert Kabátů 




První kašmírový svetr


Se školou v muzeu



Podzimní procházky




Dýňové latté


Doma u rodičů a procházka s Lucy








31. října jsme ve škole slavili Halloween, všichni se nahastrošili a v družině jsme odpoledne měli párty :)


Co Váš říjen?

28 komentářů:

  1. Pěkný říjen jsi měla. 🙂
    Taky se těším na adventní dny, čekání na ně si krátím nakupováním dárků, které bych nerada nechala na poslední chvíli.

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa fotiek to vyzerá, že si mala veľmi pekný a pomerne nabytí mesiac. Máš prekrásne mačičky a to modré kapučíno ma dostalo. Pripájam sa už sa ani ja neviem dočkať adventu, už by som najradšej aj počúvala vianočnú hudbu, ale nechcem aby ma to omrzelo, takže si asi počkám aspoň na prvý december.

    Mimochodom moc pekný článok, takéto ma veľmi bavia
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bylo toho dost :) mě to asi nikdy neomrzí, ale přeci jen chci ještě chvilku počkat a užívat si podzim :D ale už se těším na víkend před prvním adventem, kdy to tu všechno vánočně vyzdobím :D

      Vymazat
  3. Říjen se opravdu vydařil 🙂, bylo krásné počasí, krásný, teplý podzim 🍂. Na Advent se už těším také, na tu atmosféru a vše okolo 🌟🥰🎄.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, hlavně jak už člověk ví, že je to doslova za dveřmi :D

      Vymazat
  4. To vypadá na hodně příjemný říjen. No joo, podzimní procházky a cokoliv s dýní, to já bych mohla furt. Vůbec nepobírám, že za dva týdny je tady už první adventní neděle. Ještě jsem ani pořádně nezpracovala léto. Ale doufám, že se do té vánoční nálady dostanu právě díky lidem, kteří jí pomalu začínají mít už teď.

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vánoční náladu po celý rok, jen občas ustoupí do poradí, když se děje něco jiného, jsem prostě vánoční dítě :D

      Vymazat
  5. Super článek, ze všech kafíček se mi nejvíc líbí to s tou dýní! Je super vidět Kočkalendář, paní, co ho kreslila, sleduju na instragramu už hodně dlouho a její tvorba je úžasná :D
    Docela otálím s tím, jestli si pořizovat paté ilustrované vydání Harryho. Čtverka měla hodně málo ilustrací a ve srovnání s ostatními díly mi ilsutrace přišly trošku odbyté :/ Ale je to krásný dárek k svátku! Knížka je vždy dobrý dárek :D
    A díky fotkám mám teď chuť na burgra :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My od ní máme namalovanou naší kočičku, co nám umřela a chceme si nechat i tyhle dvě raubířky a když jsem viděla kalendář, musela jsem ho mít, až pak mi došlo, že by možná byl lepší s fotkami našich kočiček, no nevadí, budeme mít dva :D Já páté ilustrované vydání dostanu pod stromeček nebo k narozeninám, zatím se mi všechny líbily, ale já je mám prostě protože na něm ujíždím a nemohla bych zůstat jen u pár dílů a mít to neúplné.

      Vymazat
  6. Krásny október a krásne darčeky. :) Ja si užijem až teraz november, pretože celý október som bojovala s covidom. Vďaka za pozitívnu energiu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé momenty :) Tá dekoratívna tekvica je nádherná, škoda, že v Dánsku takéto obchody ako Pepco nemáme, vždy som tam rada chodila, ale zase je pravda, že pravdepodobne by som tam minula dosť veľa haha. Môj Október bol celkom super, môžeš si tiež prečítať na blogu zopár článkov :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  8. Tyto tvoje články mám opravdu v oblibě, protože se mi neskutečně líbí, jak si vždycky měsíc skvěle užiješ. Pěkné fotečky :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to byl pěkný říjen :) To jídlo! A hezké momentky zvířátek a podzimu :) Jaké bylo dýňové latté? Taky se těším na advent :) Kéž by bylo na Štědrý den alespoň trošičku sněhu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýňové latté bylo skvělé, nejradši mám ve Strabucks, ale letos mi to nějak nevyšlo, tak snad alespoň ty Vánoční stihnu :D

      Vymazat
  10. Měla jsi krásný měsíc :) Koncert Kabátů musel být parádní! Latté s dýní je super :D micina - strážce Bebe je taky skvělá :D Největší událostí v říjnu byla oslava mamky 50. narozenin a příjezd na týden ségry, která studuje v Holandsku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Říjen sis opravdu užila plnými doušky :) My si zašli 2x do divadla, podnikli pár podzimních výletů, stihli i poslední výlet na koloběžkách a ochutnali pár nových podniků. Takže říjen proběhl přesně tak, jak jsem si představovala. Svátek jsem strávila s knížkou v ruce a užívám si tu podzimní atmosféru :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. To je hezké, že slavíte Halloween s dětmi. Jako dospělé mi to nic neříká, ale děti musí být nadšené, každé vyjetí ze stereotypu je pro ně velká událost. Kašmírový svetřík vypadá parádně, kam se na podobné kousky chodí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás to podobně vypadá, i když tu neteře na Halloween nemáme, já jsem na tohle blázen. Svetr jsem koupila v Tchibu :)

      Vymazat
  13. Thess, ráda jsem se podívala na tvé zajímavé shrnuté uplynulého měsíce. Říjen nám nabídl úžasné podzimní počasí, ráda jsem si to užila.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju tyhle články plné shrnujících fotek! Měla jsi povedený říjen a přeji ti krásnou adventní neděli! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥