středa 1. února 2023

Střípky LEDEN 2023

 Ahojky :)


tak máme první měsíc roku 2023 za sebou. U mě byl ve znamení pomalého rozjezdu, nic moc se nedělo, prostě takový lážo plážo měsíc, jen kafíčka, procházky, jídlo, kočičky a tak furt dokola, i když dvě hezké akce jsem stihla - alespoň něco 😁
Leden byl také hodně ve znamení voleb, já musím pokaždé jet k nám, nebo si vyřizovat volební průkaz, trvalou adresu mám stále u rodičů a měnit to chci, až se odstěhujeme někam, kde bychom už měli zůstat, ještě že ty volby nejsou tak často, i když teď to bylo 2x za sebou. 
Únor už by měl být o něco akčnější, tak snad to tak bude, pomalejší rozjezd super, ale už se začínám nudit, na konci února také bude mít manžel 30 narozeniny, já budu péct dort a jsem zvědavá, jak to dopadne, už je moc často nepeču a úplně poslední únorový den bude patřit naší Goldince, která bude mít svátek :) 

Jak říkám - kafíčka, procházky, jídlo, kočičky...

Odstojování stromečku - chybí mi moc

Dělala jsem gnocchi podle Cat&Cook




Nový parfém :)




S kamarádkou K. jsme vyrazily do restaurace Cantina, novější italská restaurace v Plzni a bylo to super :)


A s kamarádkou T. zase na kafíčko a koktejl :)



1. kolo voleb


Nemůžu tomu ani uvěřit, ale už jsme spolu přes rok 💕

Hurvínkova stezka



Jeden sobotní oběd venku - miluju, když se nemusí vařit :D



S manželem jsme vyrazili na výstavu Čarovný svět vějířů, předtím jsme ale měli dost pochůzek po bankách a tak a tohle je sladká odměna :)


Výstavou nás provedla její kurátorka













2. kolo voleb



Líná neděle - aneb když se vám nechce dělat snídani a ani na ní nechcete vyrazit ven :D


Dostala jsem růžičku z lásky :)

Krafání s kamarádkou K. jsme zakončily v galerii a zakončily jsme tak i poslední lednový den





Co Váš leden?

32 komentářů:

  1. Tak na výstavě vějířů by můj manžel dost trpěl. Když jsme byli v Klášterci na zámku na prohlídkovém okruhu s porcelánem, tak se tvářil jako hrdina, že to se mnou dal :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi hezký leden :) můj leden byl ve znamení zkoušek, potom lyžák, zase zkoušky a teď prázdniny do půlky února :). Peču, čtu, chodím na koně, tenis, prostě pohoda :) měj hezký únor!

    OdpovědětVymazat
  3. Na to jak jsi psala v úvodu, že se nic moc nedělo, tak jsi toho podnikla dost 🙂. Hlavně ty samé dobroty.. 😍😀.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to na naplněný leden))),tak ať je i hezký únor. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Jó, kafíčka já taky ráda :D Kočičky jsou rozkošné, nemůžu se na ně vynadívat. Taky jsem měla pomalejší leden, únor to zas vyváží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to holky rády uslyší :D Jsem ráda, že to má někdo stejně :)

      Vymazat
  6. Pohodový leden, takový klidný jsem ho měla i já. Každý rok se vleče a letos utekl ani nevím, jak. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já to mám naopak, každý rok mi utíká a letos se dost vlekl :D

      Vymazat
  7. Hm hm tak pomalý rozjezd se u nás teda ani zdaleka neděl. :D My naopak s drahým naskočili do šíleného pracovního tempa a jsem celkem zvědavá, kdy se nám podaří se z něj trochu vymanit. :D Snad brzy. Taky bych nějaký pomalejší měsíc brala.

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla leden takový dost na psychiku, ale už se to dává asi dohromady :)
    Do italské restaurace bych si taky zašla!!
    Na kafíčka moc nejsem a hlavně nemám ani s kým chodit.

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi krásne zhrnutie. Ja som bola na podobnej výstave, ale bola to výstava svadobných šiat. Keby bola u nás taká výstava ako Vás tak by som hneď šla. Výlet bol veľmi krásny. Hlavne tá piecka či čo to je, je veľmi zaujímavá.

    BONPRIX JACKET + BELLAKABELKY BAG

    OdpovědětVymazat
  10. No já si teda myslím, že jsi toho v lednu stihla opravdu požehnaně :) My byli v kině na Princezna zakletá v čase 2, stihli jsme první projížďku na kolobkách a po dlouhé době se zase věnovala scrapbookingu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na té jsme byly s kamarádkou v prosinci, jediná škoda byla, že to bylo dlouhé a ty děti tam tak od půlky filmu dělaly bordel :D Ale pozor, mám kartičku s Edwinem a podpisem od Kotka - dostala jsem jí od jedné holčičky z družiny, která byla na nějaké předpemiéře i s herci :)

      Vymazat
  11. Vypadá to na hezký pohodový leden :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ty gnocchi vypadají úžasně, díky za tip a hned mám inspiraci na zítřejší oběd. :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som sa v januari zotavovala z choroby a som rada, ze to mam za sebou. :) Ale zaroven som zacala pracovat na svojich novorocnych predsavzatiach a mam z toho ohromnu radost. :) Z tvojho clanku ma zaujali gnocchi / skusam nove recepty a tento vyzera uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já myslím, že jsi měla celkem pohodový měsíc. Samé hezké zážitky.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jsi měla hezký leden. Já se upřímně těším, až bude tepleji, malej bude starší. To budou výlety :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty vějíře jsou super! Ráda nosím vějíř, když je horko, je to úžasně praktická věc a přitom nezabere v kabelce žádné místo... Kolikrát jsem si říkala, že si musím něco načíst o historii a o tom, jak byly tahy vějířem dříve využívané v komunikaci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a ta vějířomluva mluva je zajímavá, jsem moc ráda, že jsem šla :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥