středa 1. března 2023

Střípky ÚNOR 2023

Ahojky :)  


březen před námi a já už trošku doufám, že pomalu začne jaro, teplo a sluníčko, budeme si moct sednou na zahrádky kaváren a kochat se. Zimu sice miluju ze všeho nejvíc, ale takovou tu opravdovou, sníh, led a tak, tohle počasí, kdy je jenom zima a jinak nic, nebaví moc ani mě. 

Teď se ale vrátím k únoru, ten utekl jako voda - konečně mi něco uteklo, poslední dobou mám totiž pocit, že se všechno vleče a nic neutíká. Možná to bude i tím, že jde o nejkratší měsíc, ale upřímně je mi jedno, čím to je 😁
Únor už byl na zážitky o něco lepší, především konec měsíce byl u nás takový slavnostní, poslední únorový víkend měl manžel 30 narozeniny, takže jsme pořádali oslavu - ha, už má taky 3, jako já a úplně poslední únorový den má naše Goldinka svátek.
Vezmu to ale pěkně popořádku :)

S kamarádkou jsme si zašly na kávu/víno...


a v kavárně byl i tenhle roztomilý pejsek, takže nový kámoš :)


S kamarádkou K. jsme vyrazily do DEPA na LEGO výstavu - my jsme tam šly tedy především proto, že tam mají úžasnou věc...


a to tenhle model Bradavic. Jde o největší model Bradavic z lega, který byl postavený jedním člověkem. Jediná škoda byla, že se nedal obejít celý dokola, takže něco nebylo vidět, to bych jim doporučila změnit :D




K vidění bylo i víc věcí ze světa Harryho Pottera :)




Za mě nejlepší sůl do rajčatových omáček na těstoviny (já dělám takové alla Bolognese), Flor de sal je z Portugalska, v češtině bychom řekli solný květ, jde o mořskou sůl, která vytváří takové květy a je čistě přírodní, takhle je navíc ochucená o další tradiční Portugalskou věc - o portské víno, což právě v takových omáčkách miluju :)


S manželem na randíčku :)


A taky jsme si spolu zašli na wellness a po odpočinku na skvělé jídlo ♥



Vyčesávání je práce :D





Zkoušela jsem novou kombinaci a bylo to super :)


Pro manžela jsem na Valentýna dělala jahodové tiramisu podle Cat&Cook a bylo báječné, recept má na blogu, tak tady je odkaz, kdyby to chtěl někdo zkusit :)


K tomu dostal ještě bonbonky a víno 🍾


Já dostala krásnou kytičku :)


No a holky musely taky něco dostat, to je jasné :D



Valentýnská večeře ❤



Jak jsem psala v úvodu, manžel měl na konci února narozeniny a dort jsem pekla já, potřebovala jsem menší formu, tak jsem si jí objednala a s ní přišel tenhle vzkaz, miluji takovéhle věci, vždy mě to moc potěší :)




Miluju Titanic už od dětství, co jsem ho poprvé viděla - doteď si ale vzpomínám, jaký šok pro mě byl, že Jack umřel, byla jsem docela malá, takže do té doby jsem všude viděla jen šťastné konce a teď najednou tohle, koukala jsem se sestrou a ptala se jí, jestli se probere a ona, že ne, že umřel, tak jsem si myslela, že kecá, že se probere... pak že vyplave. No co si budeme, nevyplaval, vůbec jsem to nedokázala pochopit a strašně dlouho se mě držel takový šok, jako jakto, že umřel, i tak jsem si ten film ale zamilovala a když šel teď znovu do kin, musela jsem na něj nutně jít a byl to zážitek, ne že ne, ale ne úplně pozitivní.

Takhle, film sám o sobě byl super (i když stejně zase narazil na ten ledovec a Jack zase umřel, žádná změna, ale nevadí 😂), ovšem vedle nás seděl pán a vedle něj jeho slečna/paní a to bylo úděsné, ta ženská, s prominutím, furt kecala - buď říkala hlášky dopředu, nebo hledala boty, něco důležitého sdělovala muži vedle sebe, popřípadě si broukala s orchestrem a nedělala to nijak potichu, věděl o ní snad celý sál a bylo jí jedno, že to ostatní ruší, pokračovala vesele dál. Ano, já vím, že ten film v tom sále vidělo tak 99% diváků, ale tohle si člověk může dovolit dělat doma, pokud jdu do kina, měla bych se umět krotit a nějak chovat. 
Takže taková moje story z kina - po dlouhé době negativní. 


Nové vlásky - mám zpět svou blond a k tomu jsou zkrácené, pro mě docela o dost, ale byly vážně hodně zničené a to všechno muselo pryč, takže si teď zase zvykám, že nejsem růžová :)



OSLAVA - popravdě fotky nemám, bylo to tak super, že jsem skoro telefon neměla v ruce, nevyfotila jsem ani výzdobu, ani dort, mám jen pár rodinných fotek :D
Dort se nakonec povedl, ale byla to fuška, pekla jsem ho celý pátek, nejdřív korpus, pak jsem dělala čokoládovou ganache, krém dovnitř, kompletovala ho.. no, užila jsem si :D Ale všem moc chutnal, takže můžu být spokojená. 

Snídaně pro oslavence :)


A něco ode mě :)


Z lásky :)


A 28.2. měla naše Goldinka svátek :)



30 komentářů:

  1. Vždycky když vidím ta měsíční zchrnuti tak závidím všechny ty dobrůtky !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, těch bylo zase dost, jen co je pravda :)

      Vymazat
  2. Moc krásné shrnutí. Já únor měla ve znamení různých nemocí, jak u partnera, tak u malého. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě utíká nějak vše pořád :D. Hezký únor, můj muž má taky na konci tohoto měsíce narozeniny :).

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi hezký měsíc :) to lego je parádní! Na to bych neměla trpělivost :D Tiramisu vypadá nádherně! :) Fotka z vycesavani je super 😂 před týdnem jsem koním vyčesávala hřívu a ocas, připadala jsem si jako malá, když jsem cesala Barbie :D přesně jak říkáš, také mám zimu moc ráda, ale tu pravou, se sněhem, ne bláto :( už jsem vytáhla kolo ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych na to taky neměla trpělivost :D U nás ani bláto není, jen mráz a to je všechno, to mě nebaví.

      Vymazat
  5. Můj únor jen tak proletěl, ani nevím jak.
    Hezké momentky z únorových zážitků. Taky se mi stává, že na akcích, kde se dobře bavím, zapomínám fotit.
    Výstava Lega by se mi taky líbíla, jsem hračička :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný měsíc, plný oslav - logicky. ☺☺ Na večeři jsem nebyla, ani nepamatuji se přiznám, docela mi to už chybí. Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ako vždy krásne mesačné zhrnutie! A jahodévé tiramisu? Slintám nad fotkou, preto mi prosím podržte kávu a ja sa idem do toho hneď pustiť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe musím říct, že mi to jahodové chutnalo dokonce víc než klasické a to ho mám taky hrozně ráda :D

      Vymazat
  8. To je samá dobrota! Největší chutě mi vykouzlilo tiramisu, to si snad budu muset doma taky udělat. Na Titanic jsem si také chtěla zajít, ale kdo ví, jestli se u nás na maloměstě bude vůbec promítat, zatím jsem ho v programu nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiramisu moc doporučuji. Titanic bych si klidně dala ještě jednou, bez rušivých elementů :D

      Vymazat
  9. Užila sis krásný měsíc :) Já už se také těším na to jarní počasí. Na Valentýn jsi manželovi nachystala krásné překvapení, měl určitě velkou radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký únor. Taky mi to hrozně rychle utikalo, ale byl fajn - taťka v únoru taky slaví. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že v únoru slaví spousta lidí :)

      Vymazat
    2. U nás nejen v únoru, ale počínaje lednem celý rok - letos je to rok kulatin. 🙂

      Vymazat
    3. Tak to máme stejně, taky máme rok plný kulatin nebo půlkulatin :)

      Vymazat
  11. Bradavice z Lega jsou fakt top! :) Jinak taky už nedočkavě vyhlížím teplo a otevření terásek.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bradavice byly super, já bych na to trpělivost neměla :D

      Vymazat
  12. V Děčínském můzeu ted bude taky parádní výstava lega, tak se též chystáme

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké shrnutí měsíce, měla jsi pohodový únor. Souhlasím s tebou a moc se také těším na to pravé jaro, zahrádky a procházky. Zima letos byla dlouhá a bohužel ani toho sněhu moc nebylo..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to ano, letos je zima dlouhá a o ničem, škoda.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥