úterý 28. března 2023

Nazuby.cz 🦷

Ahojky :)


dostala jsem možnost vybrat si něco v e-shopu Nazuby.cz a jelikož jsem teď měla trošku problémy, rozhodla jsem se nabídku využít a zkusit i něco nového.
Jako malá jsem měla se zuby docela problém, i když jsem se o ně starala, často se mi dělaly kazy a drželo se mě to až do dospělosti. Se zuby jsem si skutečně užila, dva zuby se mi musely umrtvovat a ten jeden zlobil i po umrtvení, nakonec se mi udělal v dásni zánět a zub musel ven - konkrétně to byla 6 vlevo nahoře, nikdy na ní nezapomenu. 
Po tomhle ale jako kdyby si někdo řekl, že to stačí a já, i když jsem se o zuby dál starala stejně, jsem najednou kazy i jiné problémy mít přestala, nechápu, ale jsem za to ráda. No a ten super stav trval až do teď, kdy se mi udělal kaz, mrcha ale vůbec nebolel a přišlo se na to až na preventivní prohlídce, kdy už byl dost hluboký a doktor nechápal, jak je možné, že mě to nebolí... já to taky nechápala. Dostala jsem kvůli krvácení dočasnou plombu a objednala jsem se na bílou - když mi jí dávali, tak to bolelo jako čert, po zákroku jsem si musela vzít prášek, což se mi normálně nestává, ale teď musím zaklapat, že už je to v pohodě. Byla tu totiž možnost, že jak byl ten kaz hluboký, že to bude i tak dál bolet a to by se zub zase musel umrtvovat. 
S čím jsem ale paradoxně nikdy problém neměla, jsou osmičky - všichni okolo mně s nimi mají nějaký problém: blbě rostou, kazí se, nevejdou se... to já ne, vyrostly ani nevím jak, nebolí, vejdou se, na jedné straně mám dokonce tolik místa, že bych tam nacpala i devítku, kdyby nějaká byla 😂

A teď zpět k té nabídce, ta přišla právě ve chvíli, kdy jsem řešila ten kaz a řekla jsem si, že to je super příležitost, protože už se dlouho koukám po ústních sprchách, abych svojí čistící rutinu ještě zlepšila. 
Ústní sprchu jsem vybírala dlouho, chtěla jsem nějakou menší, protože nemáme v koupeně moc místa a taky aby se mi líbila. Vyhrála tahle od značky Sencor. 


Ústní sprchu zkouším cca měsíc, tak si to trochu shrneme. 
Co se mi na ní moc líbí je, že má několik nástavců - na běžné čištění, pak užší na hůře dostupná místa, má i nástavec pro lidi, kteří nosí rovnátka a poslední nástavec je na jazyk. Velký bonus je, že má sadu nástavců ještě jednou, takže buď máte náhradní a nebo pro někoho blízkého, já jí dala manželovi a můžeme tak ústní sprchu používat oba :)
Je vážně malá, takže se skvěle do naší mini koupelny a na naše ještě menší umyvadlo vejde, zároveň mi ale nádoba stačí na výplach celých úst, do nádobky jde dát i ústní voda, což mě osobně nenapadlo a je to super nápad. 
Nahoře ve víčku je místo, kam si nástavce dáte a nemusíte je tak mít někde jinde (tedy, manžel ano, ale já je mám pěkně po ruce). 
Držák je magnetický a dobře se mi s ním manipuluje a ovládání je lehoučké - sprcha se zapne, nastaví se tlak a pak se ještě spustí na držadle.
Má velký rozptyl intenzity a můžete si tak tlak nastavit dle potřeby - od úplně malého po docela velký fičák, k tomu krásně promasíruje i dásně.
Nepřijde mi nijak hlučná, slyším jí, ale intenzita hluku je normální. 

Když si vezmu cenu vs. výkon, je to skvělý výrobek, který dělá co má a koupíte za málo peněz hodně muziky. Já jí mohu jen doporučit a dávám jí 100%, pokud o ústní sprše uvažujete, ale nechce se vám hned vyhazovat horentní částka, na téhle si to můžete skvěle vyzkoušet a věřím, že vás nezklame.




Další věc, která v balíčku nesměla chybět, byl kartáček. Já už léta používám Curaprox, na moje zuby ideální. Vzala jsem tenhle a krásně se se sprchou doplňují :)


Poslední na řadě jsou mezizubní kartáčky a kartáček na jazyk. 
Mezizubní kartáčky používám také od Curaproxu, tyhle jsou konkrétně pro mezery 0,6 až 2,2 mm. Jsou to ty nejmenší, takže se vám to možná může zdát málo a málo to i je, jen ne na všechny moje mezizubní prostory. 
Já konkrétně používá tyto a pak mám ještě růžové, na mezery od 0,8 do 3 mm. 
Musím používat obě velikosti, protože přední zuby mám hodně u sebe, přechylují se i přes sebe, takže tam se větší velikostí nedostanu a potřebuji tyhle nejmenší - tyrkysové, na ostatní mezery by ale byla tahle velikost fakt málo, proto mám ještě ty růžové. 
Mezizubní kartáčky používám hlavně ráno, kdy je méně času, večer čistím sprchou a taky je určitě využiji na cesty :) 

No a kartáček na jazyk? Ten jsem zařadila nově, protože jsem si zjistila, že i jazyk by se měl čistit a má na sobě řadu bakterií. Takže ho teď testuji a doufám, že si zase pár let užiji bez kazu (nejlepší by bylo, nemít ho už nikdy). 


Co vy a zuby, péče o ně? 

* spolupráce 

24 komentářů:

  1. Ústní sprchu mám taky (malou - cestovní), ale musím se přiznat, že ji moc nepoužívám. Zato mezizubní kartáčky používám denně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky - ráno mezizubní a večer dávám sprchu :)

      Vymazat
  2. O ústní sprše čtu poprvé :-O To vypadá zajímavě! Jinak Curaprox kartáčky používám taky, jsou super :) Já jsem jako malá měla jednu plombu ještě v mléčném zubu a pak dlouho nic, až cca před rokem mi při preventivní prohlídce zubařka našla malý kaz na sedmičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě zatím super věc :) Tak to závidím, já si pěkně užila :D

      Vymazat
  3. So zubami som si takisto užila svoje. Do 15. rokov som mala taký strach, že som musela ísť na stomatochirurgiu, kde ma uspali a mala som dvojhodinovú operáciu... Teraz sa už bojím menej, ale proti strachu je najdôležitejšia prevencia. Tiež by sa m taká spolupráca zišla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nějak nebála nikdy, asi jsem si zvykla, jak bylo furt něco, injekci jsem dostala jen jednou a to při trhání šestky a to bylo spíš tím, že jsem nebyla u svého zubaře, ten by mi jí určitě nedal ani na to :D

      Vymazat
  4. Já už jsem si se zuby užila svoje proto se teď o ně snažím co nejvíc starat. Mám v plánu si i pořídit ústní sprchu, ta mi snad už jako jediná ještě chybí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem na tom stejně, taky to bylo asi to jediné, co mi chybělo :D

      Vymazat
  5. Ta devítka mě opravdu neskutečně pobavila :D. Řadím se mezi problémové s osmičkami, už mám jen jednu, ostatní mi rostly směrem do tváře, potvory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to taky nezávidím, snad ta poslední bude bezproblémová :)

      Vymazat
  6. O ústní sprše jsem přemýšlela, ale pak jsem četla, že mezizubáky nenahradí, tak jsem si jí nepořídila..

    ruzovartenka.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto mám obojí, jen jsem to rozdělila :) sprcha mi totiž na večer krásně promasíruje i dásně a mám na ní čas.

      Vymazat
  7. S ústní sprchou zatím zkušenosti nemám, ani jsem nad ní zatím neuvažovala, ale vybrala jsi pěkné pomocníky pro péči o zuby 😊.

    OdpovědětVymazat
  8. O ústní sprše jsem slyšela úplně poprvé. Pěkné pomůcky, také některé z nich používám.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si užila s prvnímio zuby, co si pamatuji – samé kazy. U druhých jsem zatím (klepu) měla jen dva, zato jsem měla rovnátka a 8 mi celkem blbě rostou :D. Vybrala jsi hezké pomocníky na zuby :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zase neznám já - rovnátka a špatné 8, alespoň něco :D

      Vymazat
  10. Před týdnem jse byla taky u zubařky a navlas to stejné. Nemám ráda tato nemilá překvapení :/ Děkuji moc za recenze ústní sprchy, slyším o ní totiž poprvé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nezávidím, je to fakt nepříjemné překvapení :/

      Vymazat
  11. O zubní sprše jsem už přemýšlela a díky za tenhle tip, moc ráda si zjistím více. :)) Vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  12. Mně tu ústní sprchu zubařka doporučovala, prý krásně propláchne zuby i tam, kam si člověk nevidí a blbě se dostane s kartáčkem.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥