úterý 14. března 2023

Astratex

 Ahojky :)


dneska tu pro vás mám recenzi na Astratex :) Měla jsem možnost si pár věcí od nich vyzkoušet, tak jsem neváhala a šla jsem do toho. Tuhle stránku určitě většina z vás zná a nemusím jí nijak představovat, za sebe můžu říct, že jsem byla opravdu NADŠENÁ - spousta krásných věcí, velké množství materiálů a velikostí, komunikace byla na jedničku a vše bylo posláno rychlostí blesku, nikde žádné zdržovačky. Rozhodně dávám 100% bodů. 
Výběr je opravdu velký - přes spodní prádlo, punčochy, noční košilky, po plavky a dámské sportovní oblečení

Já se nakonec rozhodla pro noční košilku, sportovní tílko a samozřejmě nemohla chybět podprsenka, kterou rovnou začnu.
Strašně se mi líbilo, že mají na výběr velké množství různých velikostí a když zadáte míry, ukáže se vám, která velikost pro vás bude nejlepší, jejich tabulka byla přesná a já můžu říct, že mi podprsenka sedí opravdu krásně. 
Já si vybrala u mě tradiční tělovou barvu, bez mučení se přiznám, že tu mám na prádle nejradši, protože se skvěle hodí pod každé oblečení, tahle má navíc krásný detail, což mám moc ráda :) 

Na spaní si potrpím na košilky, ty mám nejradši, když jsem uviděla tuhle, hned jsem věděla, že jí musím mít, k tomu je ze 100% bavlny, což mi na spaní vyhovuje nejvíc :)


Posledním kouskem je sportovní tričko, na něm mě hlavně zaujalo řešení zad, k tomu je opět příjemné, lehké, na sport ideální. 


Jaké prádlo nebo věci na spaní preferujete vy?
Budu se těšit u dalšího článku :)

*spolupráce

24 komentářů:

  1. Nočné košele alebo voľné trička.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu
    http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké věcičky :) Podprsenka by se mi hodila, kouknu se tam! Na spaní buď velká trička nebo noční košile, obyčejné bavlněné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám na spaní volné kratasy a tílko, nic co škrtí nebo když je vedro, tak bez pyžama je to nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na spaní noční košile nebo dlouhá trika nadměrných velikostí, ideálně bavlněné. A podprsenky preferuju hladké bez krajek a taky tělovou barvu.
    Tvůj výběr se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Mají moc krásné věci :). Já spím ve starém tričku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejčastěji taky, teda v manželovo starém tričku a nebo ta košilka :)

      Vymazat
  6. Astratex nabízí opravdu krásné zboží, ale ještě nikdy jsem si neobjednala.
    Podprsenky mám ráda hladké a podle toho, co mám na sobě, což je spíše světlé oblečení, mám nejraději bílé a tělové. Na spaní ráda nosím košile a trička. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Láka ma ich ponuka, ale ešte nikdy som si nič nekúpila. :) Mám rada predovšetkým krásne pyžamá a domáce oblečenie. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já spím ve volných trikách. Co jsme se přestěhovali do jiného bytu, tak je tu neustále vedro. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nezávidím, já nesnáším, když je v noci jen náznak horka :D

      Vymazat
  9. To sportovní tričko vypadá moc hezky i ta barva 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ta barva se mi také moc líbí, veselá, ale ne moc křiklavá :)

      Vymazat
  10. Také jsem si nyní objednávala z Astratexu a jsem mile překvapená. :) Ta podprsenka se mi velmi líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. Na spaní mám nejradši tričko a kraťasy/tepláky :) Košilky nepatří mezi mé oblíbené.. :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Já nejraději spím ve volném tričku, pohodlí je u mě nadevše! :D :) Moc hezké kousky sis pořídila. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥