čtvrtek 1. června 2023

Novinky 3.

 Ahojky :)


nemůžu ani popsat ten dokonalý pocit štěstí, že tohle můžu napsat...


JSEM MÁMA

Naše malá princezna - Celestýnka, se narodila 16.5. ve 23:37, měla 2 800 g a 45 cm, trošku za námi chvátala a narodila se předčasně, termín měla až 20.6., ale ona si řekla, že už to nevydrží, má prostě svojí hlavu - to bude mít asi po mě :) 
Začátek jsme neměly úplně jednoduchý, ale o tom třeba jindy, nejdůležitější je, že teď jsme obě už v pohodě a spokojené doma a ať byl náš začátek jakýkoliv, neměnila bych, jsem absolutně šťastná a spokojená. To je ode mě pro dnešek všechno a budu se na Vás moc těšit u dalšího článku :) 





42 komentářů:

  1. moc moc gratuluji :) přeji, ať se vám oběma daří a malá krásně prospívá :) a souhlasím, že je to úžasný pocit být máma... mně se to poštěstilo před dvěma měsíci, a když se na mě nedávno usmál, rozbrečela jsem se... tolik lásky, tak dokonalé lásky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace. Ať vám hezky roste, je zdravá a dělá vám jen samé radosti. Vybrali jste ji nádherné jméno.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju, Terezko. 🙂 Ať je vaše malá zdravá a dělá vám samou radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Thess, velká gratulace. Hodně štěstí celé rodině.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je krásné, gratuluji! Celestýnka je nádherné jméno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju! ♥ Vybrali jste krásné jméno :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Mockrát gratuluji! Holčičce do života jen to nejlepší a tobě rychlé zotavení. Vybrali jste nádherné jméno.

    Kolikrát jsem na vás myslela, zda jste po první ztrátě znovu v očekávání, a teď na mě vyskočí takové krásné překvapení! Moc obdivuji, co všechno jsi v těhotenství zvládala, já mám v požehnaném stavu problém i jen umýt nádobí. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji, snad ti bude dělat takovou radost jako dělá nám, to naše zlobidlo ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé to velká gratulace! Vůbec jsem to netušila :) Ať vám malá dělá samou radost a užívej <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Moc moc gratuluji! A já nevím, jestli je to nějaký mateřský čuch, ale já už tak od ledna tušila, že čekáš miminko :). Jsem ráda, že jste v pořádku a vše určitě bude krásné, užívejte si společný čas, rodinko <3.

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásná novinka! Moc moc gratuluji, užívejte se <3!

    OdpovědětVymazat
  12. Velikou gratulaci posílám a přeji, ať jste hlavně zdraví a šťastní :).
    16.5. oslavil náš Matýsek třináctiny :).

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji :) však ona ten měsíc dožene raz dva.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, dohání to skvěle už má 3,5 kila a to ještě nepřekročila TP, jsem zvědavá, jak velká toho 20.6. bude a co jsem teoreticky měla cca rodit :D

      Vymazat
  14. Moc ti gratuluji, je to úžasná zpráva a přiznám se, že někdy už mám na roli maminky a obecně na mateřství také pomyšlení... ještě jednou moc gratuluji a těším se na další takto krásné zprávy, pokroky atd. Celestýnka je velmi netypické jméno, ale moc se mi líbí! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Celestýnka byla láska na první pohled :)

      Vymazat
  15. A nevím jak to, ale neměla jsem u tebe odběr, tak jsem dnes napravila! Ať mi žádné novinky neujdou.

    OdpovědětVymazat
  16. Mám úplně husí kůži! Ani nevím, zda si v nějakém článku zmiňovala, že čekáte miminko ♥ Moooc gratuluji, ať jste obě zdravé a ať vám malá dělá jenom samou radost! Užívejte si těchto nádherných a náročných dní ♥ A to jméno je teda jedinečný, dlouho jsem takové neslyšela :-) Mám radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezmiňovala, věděla to jen blízká rodina a kamarádi, jinak jsme ti nikam nedávali a moc děkuju :)

      Vymazat
  17. Také se přidávám k gratulacím. stejně jako vy jsme měli s broučkem těžší začátek, ale hlavně, že všechno dobře dopadlo. A nemůžu být více nadšená, že jsem máma. Před pár dny můj malý poklad oslavil půl roku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) My nedávno měly měsíc a nechápu jak to utíká :D

      Vymazat
  18. Moc gratuluji! :) Ať malá prospívá. :)
    Též jsme měli horší začátek, ale teď je malého všude plno. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Moc a moc gratuluji k mateřství, to je skvělá zpráva! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluju! Hlavně, že jste obě v pořádku!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥