sobota 24. června 2023

Střípky KVĚTEN 2023

 Ahojky :)


ani nevím, jak začít. Květen byl dokonalý, ale zároveň hrozně náročný, rozhodně ale budu květen roku 2023 milovat už navždy a bude to jeden z mých nejoblíbenějších měsíců a na tenhle budu vždy vzpomínat s láskou. Na rovinu si řekneme, že ten konec byl ale i docela fuška, fyzicky, ale zejména psychicky -hrozně na mě doléhalo, že se malá narodila předčasně, že vlastně nic nebylo tak, jak jsem chtěla, že jsem jí neměla hned u sebe a ten skoro 14 denní pobyt v nemocnici na pohodě také moc nepřidal. Přesto jsem vděčná a strašně šťastná, že i přesto všechno to nakonec nebylo tak hrozné, že vím, že to mohlo být horší a můžu jen děkovat, že to dopadlo tak, jak to dopadlo a jak už jsem psala, letošní květen prostě byl a už navždy bude dokonalý 💕

Začátek byl spojený s prvním májem, my se šli stejně jako minulý rok projít okolo řeky, kde jsem si dostala pusu pod rozkvetlou třešní. Aby jsme si procházku trochu vylepšili, vzali jsme to domů zacházkou přes město a dali si nejlepší zmrzlinu z Kolombíny a poseděli jsme venku na kafíčku :)





Nové přípravky na úklid domácnosti a rozhodně je můžu doporučit :)


Na těhotenské cvičení - to jsem ještě netušila, že to je moje poslední lekce


Pár dobrot 😋



A další DEPO Street Food Festival







Po tom, co jsme se dobře najedli jsme vyrazili na závody - agility, kde soutěžila neteř s Charlesem a dali jedno první místo 🎉



Doma u rodičů a zmrzlina


Holky 💛



Slavnosti svobody :)



Hrací deka se moc líbila :D


Mini trhy ⁕


Ty jsem tam nemohla nechat 


Nejlepší... mňam, dala bych si jen je vidím 😀


Děláte to taky někdo? Aneb čerstvý chléb


S kamarádkou T. jsme měly 5 leté výročí, po snídani jsme si pouštěly horory a letos jsme tedy výběr opravdu "zmákly" 😂 Už jednou se nám povedlo vybrat opravdu velký bizár, na který vzpomínáme dodnes, letos to byla hrůza a divnost za divností a spíš než horory to bylo dopoledne plné bizarních filmů, ale bát jsme se tedy nebály 😃




16.5. se stala ta nejúžasnější věc v mém životě 💗



28.5. měla Goldinka 3 narozeniny 🎂




29.5. - konečně doma
Od manžela jsem dostala tuhle úžasnou kytici 🌸


Konečně spolu - nebudu lhát, na holkách jsem hodně závislá a být bez nich takovou dobu mi dávalo celkem slušně zabrat a po příchodu domů, když jsem je viděla a mohla je konečně potulit, jsem se rozbrečela jako želva 😻


MILUJU 😍



36 komentářů:

  1. Na to, že jsi půl měsíce strávila v nemocnici, jsi toho stihla docela dost :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný měsíc, i přes to, že byl trochu náročnější. To jídlo vypadá luxusně, mám úplné chutě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace! Být mámou je to nejkrásnější na světě! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji! Hlavně, že jste zdraví! Magnum nanuk nutně potřebuji ochutnat. S přípravky na úklid stoprocentně souhlasím! Přeji krásný zbytek neděle. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, to je nejdůležitější a nanuk byl super, určitě doporučuji :)

      Vymazat
  5. Věřím, že to muselo být náročné, ale zároveň úžasné :). Hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně chápu, že tento měsíc pro tebe bude navždy krásný :) Hezké fotky, hlavně to mňam jídlo, krásné kočičky a především malá princezna, taková maličká ručička, jéé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo, je malinká, ani jsem si to pořádně nedovedla představit :D

      Vymazat
  7. To jsi měla krásný měsíc. :) Malej se mi také narodil předčasně a v nemocnici jsem s ním strávila celý měsíc. Ale teď už mu je rok a je to strašnej pohodář. :D Nikdy v životě jsem neviděla dítě, které se bude doslova rozvalovat v kočárku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem strašně ráda, že už jsem doma, ty poslední dny v nemocnici už jsem chytala dost depky, vidět jsem mohla jen manžela, nemoct se nikam hnout, když jsem slyšela příběhy, že tam někdo byl třeba i půl roku... no to by mě asi kleplo :D

      Vymazat
  8. stihla jsi toho opravdu hodně :) a jsem ráda, že jste obě v pořádku :) teď budete dobrodružství zažívat společně a bude to mít jiné grády ;) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Měsíc splněných přání :) Jídlo vypadá dokonale, my se už těšíme na burger festival v půli července. Ať vám maličká dělá samou radost <3 Teď už bude jenom dobře :-*

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky se těším na burger festival, u nás bude v září :)

      Vymazat
  10. Gratulujem! Mala si naozaj krásny mesiac a prajem ti takých ešte obrovské množstvo. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké střípky. :) Přípravky na úklid používám také a mám úplně stejnou značku jako ty, jsem moc spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluji! :) Kytičky jsou nádherné a těmi fotkami všelijakých sladkostí jsi mi úplně udělala chutě. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Užívej si toho krásného období, dodnes na ně s láskou a nostalgií vzpomínám :).

    OdpovědětVymazat
  14. Stihla jsi toho hodně :) užívej maličké! Ještě jednou posílám velikou gratulaci <3 mám velkou radost!!! :)
    Nic si z toho nedělej. Já byla taky nedonošená. Se ségrou jsme se narodily o měsíc dřív. Necítíme žádné následky. Mamka strávila v nemocnici 3 měsíce.

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jednou moc gratuluju! Věřím, že už máte s malou zavedenou rutinu a všechno zvládáš levou zadní :D A po přečtení se musím přiznat, že mám obrovskou chuť na zmrzlinu :DDD A ty luxusně vypadající donuty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty jsou boží, ještě, že existuje rohlík :D

      Vymazat
  16. Hezky sepsané shrnutí měsíce, snad jsi i červen měla v podobném duchu. Mimochodem tu zmrzlinu bych si dala hned! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, červen byl jiný, ale rozhodně jsem se nenudila :D

      Vymazat
  17. Teda, dva týdny v nemocnici, to muselo být náročné, tolik strachu a vyšetření... Moc držím palce, ať už je to za vámi a máte před sebou jen krásné společně strávené chvíle.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥