sobota 15. července 2023

Střípky ČERVEN 2023

 Ahojky :)


tenhle červen nebude moc bohatý na fotky a asi bude dost jednotvárný a nudný - mám fotky hlavně malé a kočiček, opakující v chaotickém sledu, ale věřte mi, pro nás červen nebyl nudný ani trochu 😀
Domů jsme přišly až 29.5., takže to sžívání v domácím prostředí probíhalo především v červnu a rozhodně jsme se nenudili. Vlastně to byl nejméně nudný a nejvíce vyčerpávající měsíc letošního roku (zatím), žádné akce mě nezabavily tak, jako ta naše malá princezna... a to máme opravdu zlaté miminko 💖 Pokud jí netrápí bříško, tak je klidná, kouká po okolí nebo spinká, pauzu mezi jídly má tak 3-4 hodiny, takže potom, co dobaští, má člověk i čas si odpočinout nebo něco udělat. A i přes občasné záchvaty pláče, když to bolení přijde, se dá utišit a nepláče několik hodin v kuse, například se ráda nosí zády k nám a uklidňuje jí i bílý šum. S manželem se také v noci střídáme, takže pokud nepláče, máme každý cca 5-6 hodin spánku :) Upřímně jsem zvědavá na další měsíc, roste nám totiž před očima :D

1.6. jsem musela jet k zubaři - dořešit zub, který se měl spravit 18.5., ale to jsem jaksi byla v porodnici, takže to nešlo, bohužel se nedořešil ani toho 1.6., byla tu totiž šance, že jak je tělo po porodu rozházené, bude mě bolet, když se ten zub zaslepí (do té doby jsem ho měla otevřený malinkým otvorem ze zadní části) a skutečně to bolelo, nebo bolelo, cítila jsem tam strašný tlak, takže jsem po dvou hodinách a dvou prášcích později volala do ordinace a zub se zase otevřel (ale pozor, 22.6. proběl druhý pokus a zub mám úspěšně spravený 🥳)
No ale to nejdůležitější, když jsem šla k zubaři na to znovu otevření, vzali jsme malou poprvé do kočárku a byla to tak její první jízda
Vycházky jsme od dr. měli povolené, v den propuštění z porodnice měla 2 900 g a přes 3 kg se rychle dostala, takže nám byly povoleny krátké procházky na čerstvý vzduch (ne někam do nákupáku apod.) a tak jsme to rovnou využili, kočárek jsme totiž měli u rodičů, cesta od nich k zubaři není nijak dlouhá a bylo krásné počasí :)
Také proběhl náš první den dětí a já už se moc těším na ten příští, kdy už bude trošku víc vnímat :)
I tak ale samozřejmě něco dostala, konkrétně pár oblečků :)


Taky od nás dostala náušničky, ty tedy nedostala ke Dni dětí, ale k narození... tak snad je jednou bude chtít nosit, jestli si nechá píchnout uši necháme na ní :)





Další se série procházek - šli jsme se projít za útulek, odkud máme Goldinku :)






Já myslím, že na prvních pár týdnů dobrý - vyzkoušeli jsme moskytiéru i pláštěnku :D


Proběhl také historický víkend a tak vyjeli zase speciální autobusy :)


18.6. byl náš první Den otců a manžel dostal tričko a pro malou body. Docela to sedí, protože ona je celá on, můj má jenom nos :D


V těhotenství jsem jí četla pohádky a pokračuji v tom i teď :)


Přebalovací koutek 


Spolu :)



MI-LU-JU 



Po pár týdnech jsem také konečně řídila a moc jsem si to užila, ale manžel mi auto furt krade a chce řídit on :D


Ranní káva


A odpolední lehárko


Přijela mamka s neteří a vyrazily jsme si na dámskou jízdu :)


Po jedné hodině ráno 😀 
Malá má reflux, 3x zvracela, tak jí po nakrmení musíme 20 minut mít ve vzpřímené poloze, naštěstí to pomáhá, takže super, ale co si budem, ty noci jsou pak dost náročný.
Byla ale i na sonu bříška a pyloru a naštěstí tam žádný problém není, takže je to jen přechodný problém a od té doby, co jsme zavedly antirefluxní opatření - častější odříhání během jídla, 20 minut nosíme apod., tak už nezvracela, snad to vydrží :)


Co Váš červen? 

23 komentářů:

  1. Já jsem měla červen docela nabitý - byla jsem s kamarádkami na Mácháči, měli jsme týden dovolenou, kterou jsme strávili na chatě a víkendy byly jako vždy chalupářské. Měla jsem toho hodně i v práci - dvě kolegyně byly na dovolené a termínů nebylo málo.
    Přeju pohodový červenec, hlavně malá ať hezky roste a netrápí jí bříško...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to muselo být super :) Děkuju, zatím je to velká pohoda :)

      Vymazat
  2. To je tak krásné, malá je kouzelná 🙂 koupili jste jí moc hezké náušničky. Přeju ať prospívá a bříško nebolí. Já jsem prý jako miminko měla často zácpu a prdíky, a tak jsem kvůli tomu plakala. Fotky kočiček jsou taky pěkné 🙂 Jsi úžasná a krásná maminka!

    OdpovědětVymazat
  3. Nešlo mi přidat jméno. Rezzy 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější měsíc :) Malá je kouzelná, hlavně že už jste spolu doma :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotečky :) přeji, ať malá hezky prospívá a dělá samou radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je tak kouzelné :). Jsem ráda, že je malá jinak v pořádku a je zlaté miminko :). Našeho malého bříško trápilo dost :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malou teď bříško taky trápí, ale dá se to :)

      Vymazat
  7. Máte krásného drobečka. Moc přeji, ať pohoda vydrží, bříško bolí co nejméně a i přes ta vedra se nějak překlepete - pro miminko to musí být ještě mnohem náročnější než pro nás dospělé. Velmi taky obdivuji kočárek, je to stylovka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Kočárek byl láska na první pohled, jak jsme zjistili, že to bude holčička, byla to jasná volba :)

      Vymazat
  8. Moc ti to sluší. :) Máš krásný kočárek, ale co mě zaujalo ještě více jsou náušničky pro malou, jsou naprosto nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se jí také jednou budou náušničky líbit :)

      Vymazat
  9. Malá je úžasná a má překrásný kočárek. S kočkami je to koukám všude stejně válecí.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, nezapomenutelné střípky :) mamka nás podle náušniček rozeznávala. Já měla červené, ségra modré :D máš krásný kočárek :) to tričko Ctrl C a V je parádní :D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné shrnutí měsíce, užívejte léto naplno a i když je to s miminkem náročné, určitě jsou to nezapomenutelné chvilky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to jiné léto než jsem zvyklá, ale super :)

      Vymazat
  12. Hezké shrnutí. Ať vám malá dál prospívá a dělá radost. 🙂

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥