čtvrtek 4. února 2021

New tattoo

Ahojky :) 


možná víte, že miluji tetování. K dnešnímu dni jich mám šest a rozhodně nekončím. Začala jsem v 18 letech a potom jsem na hodně několik let přestala, asi protože jsem byla blbá a mladá, přítelovi se to až tak nelíbí a podvědomě jsem si je asi odpírala. Ale ne že by mi něco zakazoval, to určitě ne, jen jsem věděla jeho názor a to mě asi ovlivňovalo. Doba se změnila a já poslouchám hlavně sebe. Poslední dvě jsem si nechala udělat v listopadu 2017 (článek zde), další dvě teď a už domlouváme další :D Někomu tahle dvě nová asi budou připadat padlá na hlavu, ale já to mam jinak a jsem nejšťastnější že je mám. 

Stihla jsem je při uvolnění a jsem ráda. Nemají zvláštní význam, symboliku, jako ty předchozí, ale mají v sobě asi nejvíc lásky. 
První patří Míně, jak jinak. Vždy jsem chtěla její čumáček, jen jsem netušila, že to nestihnu za jejího života. O to víc jsem ho chtěla po tom, co mě opustila. Fotku jejího čumáčku jsem měla, takže tohle je přímo podle ní a je to dost přené. Miluju jí a vždycky budu, nemůže to nic změnit, ani to že s ní teď nemůžu být. Je to láska mého života, ne jediná, ale jedna z největších. 



Druhé se týká holek a jsou to propletené kočičky s jejich iniciály (Golda a Daisy). Holky jsou moje spása, myslím si, že bych to bez nich nedala, nebo nedala tak dobře. Nemůžou moje pocity změnit na 100%, to nemůže nikdo, ale díky nim se cítím mnohem, mnohem lépe. A nechtěla jsem udělat stejnou chybu jako s Mínou a dávat si je až na památku, takže vše, co chci udělat, budu dělat hned, potom je ten význam hned veselejší. 




32 komentářů:

  1. To je pěkné, že máš tak ráda kočičky. Pěkná tetování. Moc se mi líbí to, co máš na noze. Já mám tetování dvě, další neplánuji, ale kdo ví ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, tak mně se líbí obě dvě tetování! Ty jsou fakt boží! Hrozně moc se mi líbí ty propletené kočičky! Další tetování mě také láka, chtěla bych lva, tak uvidím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, holky jsem chtěla propletené schválně, protože jsou to velký parťačky, takže bylo jasné že musí být spolu :)

      Vymazat
  3. Krásne tetovania :) Ja už dlho premýšľam, že by som si nejaké dala, ale strašne sa bojím :D
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já mám štěstí že nám vysoký práh bolesti a nebolelo mě žádné :)

      Vymazat
  4. Jeeej <3 Som rada že si tiež mačací človek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Decentní a krásné, moc se povedlo! :))

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásné tetování :) Kamarádka miluje kočky a chtěla si něco decentního s tímto motivem vytetovat, tak ji pošlu pro inspirace tento článek :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Obě dvě jsou úžasný! :) Já jsem si nechala první tetování udělat k patnáctinám a tenkrát jsem se hrozně bála. Teď bych chodila pořád :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné tetování. U tetování se mi líbí tenké linky, takže to druhé je úplně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezoučký.. zvlášť to na tom kotníku! <3

    OdpovědětVymazat
  10. krásne tetovania, tieto jemné a malé sa mi veľmi páčia sú take decentné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujal mě tento článek a moc se mi líbí:) Tetování miluji, takže to musím jen pochválit, moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kočky mám moc ráda, takže se mi tetování líbí. Mám ráda takovéto malá a nenápadná :)

    OdpovědětVymazat
  13. That's so cute! Love your tattoos!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  14. Vzpomínka na kočičku je to pěkná. Ťapička by byla taky pěkná :) Také přemýšlím o něčem, ale o tetování asi ne.
    Propletené kočičky jsou rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ťapku ale neměla nijak specifickou, na ní bylo zajímavé že měla na nosánku flíčky a tetování je přesně podle fotky - takže vyloženě její čumáček. Navíc tlapky jsou dost ohrané.

      Vymazat
  15. Ty jsou naprosto krásné a podle mého i originální. Ještě nikde jsem takové podobné neviděla :) Viz nahoře tlapička, kterou má spousta lidí... :D Já zatím žádné tetování nemám, ale líbí se mi takovéhle maličké, jako máš ty :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nosánek, jak jsem psala výš, je přesně podle fotky, tak to se stejné asi nenajde a druhé je vystihují, přesně to jsem chtěla, za což jsem ráda, protože můj požadavek zněl jenom: "Nějak propletené kočky s iniciály" :D a povedlo se to krásně, návrhů poslala víc, ale tenhle vyhrál, holky dokonale vystihl :)

      Vymazat
  16. To je pěkné a je fajn, že jsi to stihla :) Já bych chtěla alespoň ještě jedno.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥