pondělí 1. února 2021

Střípky - LEDEN 2021

Ahojky :)


krásný únor přeji. Je tu druhý měsíc nového roku, toto uteklo co? Jaký byl Váš leden? Já jsem si ho docela užila. Jo, stále to není žádná hitparáda, svět se do normálu moc nevrací, ale i tak se mi docela líbil, i když jsem byla většinu sama (s čičinama). Pohla jsem s přípravami na svatbu, zrovna 29.1. jsem byla podepsat smlouvu na kostel, jupí. Taky jsem ve svém životě udělala pár změn, ale zatím je to jen 14 dní, tak uvidím jak to půjde dál a možná se časem pochlubím (když bude čím) :D Uvidíme co nám přinese únor, moc se těším :)

Konečně jsem se dočkala nového diáře, trvalo to strašně dlouho než je obchod dostal a pak než došel ke mně, ale už ho používám a je prostě nádherný :)



Nejmilovanější kavárna :)


Nové bačkůrky, jsem princezna ... ;)


Milovaný film, ale už jsem ho neviděla roky. Kdo si taky pamatuje tu nejlepší větu? 
"Jsem Maximus Decimus Meridius. Velitel Severní armády, generál legie Felix. Věrný služebník pravého císaře Marca Aurelia. Zavraždili jsme mi syna a zavraždili moji ženu, ale já se pomstím teď, nebo v příštím životě."
Jo, jednu dobu jsem to hrozně žrala. 


Já že mám ráda kočky? Cože? Já? No JASNĚ 💖


Nový oblíbený seriál. Teda, no, já už ho mám dokoukaný, což je na jednu stranu super, protože vím jak to dopadlo, ale na druhou ... já chci jeeeště. Kdo ho taky viděl? 



Miluju je. Moc. 


Poslední snídaně s přítelem na 6 týdnů. Odjel totiž pracovně na Slovensko a kvůli tomu všemu za ním ani nemůžu jet. Vrací se mi teď, 19. února, už aby to bylo. Ta snídaně na přivítanou bude ještě lepší :)




Aby bylo co číst


Nej-lep-ší větrník od myšáka


Nejde je nemilovat


Tak tahle se u nás vaří. Chudák Mína nemohla na stůl ani na linku, tyhle tam taky nemají chodit, jen jim je to nějak jedno a výukový program, co fungoval na Mínu, je jim - no víte kde. Takže to skončilo takhle a já už si tak nějak zvykla. Někde jsem četla, že čím víc mazlíčků máte, tím víc jim dovolujete, takže co ten první nemohl, je pro toho posledního úplná normálka. Nevěřila jsem tomu, ale evidentně jsem se spletla. 



Bylo to bezvadné čtení, přečtené za den



Nevěřila bych tomu, ale bio celozrnné palačinky s proteinellou jsou top. 





Ve čtvrtek 28.1. jsem i s kočičkami vyrazila domů, jelikož v pátek (29.1.) byly pololetní prázdniny a konečně jsem se dočkala pořádné sněhové nadílky, jelikož u nás napadlo opravdu hooodně sněhu. V pátek jsme sjely do Kladrub podepsat smlouvu na kostel a zaplatit poplatek, sobotu a neděli jsme s maminkou zasvětily procházkám, bobování a tak dále. A bylo to úžasné, úplná pohádka, nemyslíte? Ta zasněžená krajina, les, má prostě něco do sebe a já to miluji. I kočičkám jsme ukázaly sníh :D 













Nejlepší věnečky od CUKRÁŘ Skála a byla to výborná záležitost. Hlavně ten s čoko krémem. 

22 komentářů:

  1. Mně takto můj expřítel také jezdíval pryč, ale o to víc jsme se na sebe těšili :) Jinak to sladké vypadá úžasně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to my se těšíme taky, ale jsem tu pak dost sama, ještě s tímhle vším okolo ani nejde pořádně nikam vyrazit.

      Vymazat
    2. To chápu, teď je to na prd situace a nedokážu si to moc představit. Snad brzy bude pryč.

      Vymazat
    3. Taky doufám, stačilo by alespoň malé zlepšení :)

      Vymazat
  2. Dvě kočky a psa? To máš doma veselo :). A pěkné zimní fotky. Nad větrníky jsem raději zavřela oči (potřebovala bych shodit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, ale jen kvůli dvěma kočkám, pes je u rodičů.

      Vymazat
  3. Tyjo tak ten větrník bych si dala. Vypadá fakt výborně. Máš doma veselo se zvířectvem :-) ten mandlový nápoj musím zkusit

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! <3 ten větrník s palačinkama bych si hned dala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) oboje je super a palačinky, narozdíl od větrníku, můžu jíst na snídani kdykoliv - vejdou se mi do příjmu :D

      Vymazat
  5. Tiež neverim, ako rýchlo ten prvý mesiac ubehol.
    Inak strašne sa mi páči ten diár - odkial je prosim?

    OdpovědětVymazat
  6. Ten diář vypadá vážně dobře. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je bezvadný, diáře od HP kupuji už několik let a nikdy nezklamaly.

      Vymazat
  7. Super článok, krásny diár! :) Mala by som aj ja začať s diárom :)
    blog sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsi měla vlastně hezký a pohodový leden :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Super, že jsi hnula s přípravami na svatbu, v téhle době je to obdivuhodné! Jinak mě moc zaujala knížka Kdo o tom ví, přidám si jí na seznam četby. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále doufám, že v létě to bude ok, snažím se být optimistická. Kniha byla super :)

      Vymazat
  10. Tak ty kočičky jsou dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥