neděle 14. února 2021

Valentýn 2021

 Ahojky ♥


tenhle Valentýn je u mě trochu jiný, protože ho trávím sama, teda s kočičkami, ale bez partnera. Jak jsem psala v jiných článcích, přítel odjel na 6 týdnů na pracovní cestu a vrací se 19. února. Společný opožděný Valentýn také bude, ale já se rozhodla si ho oslavit i v jeho pravý den, s tím nejdůležitějším člověkem na světě - SE SEBOU. Protože proč ne. Je to svátek lásky a zamilovaných a já se miluji, což je podle mě hodně důležité. Jasně, nic se nemá přehánět a přehnaná sebeláska je spíš velké sobectví a sebestřednost, ale já mám na mysli zdravou sebelásku. A ta je také důležitá, dle mého možná nejdůležitější, protože když se naučíme milovat sebe a vážit si sebe samých, můžeme skutečně milovat i své okolí, zároveň nebudeme mít potřebu dělat něco jen proto, abychom se líbili jiným (i když je to proti naší povaze), neurazí nás každý blbec a tak dále. Sebeláska je láska na celý život. Se sebou jsme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a když se nemáme rádi, no, tak to stojí dost za houby, to vím z vlastní zkušenosti. 
Proto to, že jsem tenhle den bez partnera, beru nakonec velmi pozitivně, protože i když tu přítel není, stále ho můžu prožít s jedním z nejlepších lidí ve svém životě. A to je štěstí, velké štěstí. 

Celý den jsem se rozmazlovala a dělala si radosti. Ráno jsem vyrazila na procházku a koukněte, jak bylo krásně, to člověka zahřeje u srdce a povzbudí mysl. A podívala jsem se i na náměstí na ledové sochy. No a tělo potom zahřeje pořádná a úžasná snídaně, třeba jako ta z Le Frenchie. 






A proč si k tomu neudělat radost? Třeba kyticí červených tulipánů.


Holky jsou moje opora, moje radost, moje štěstí, pilíře, které mě drží nad vodou, takže jsem je nemohla vynechat a také něco dostaly. A měly ohromnou radost. 





Já si ještě udělala radost tímhle koňakem. Je výborný.


Relax chvilka - svíčka, kniha, vana, pěna.


A na závěr dne film. Jak jinak než romantický a jak jinak než Na sv. Valentýna. 


A nesmím zapomenout na lásku svého života, která mi dnes, stejně jako jiné dny, hrozně chyběla. Krásného Valentýna lásko, pusu nahoru 🖤





41 komentářů:

  1. Krásne fotky. Oh a to jedlo. Mňaaam. Vidno, že si si užila krásny Valentín. My s priateľom sme tento vzťah troch vynechali, pretože síce je to pekné, ale radšej dostanem kvety len tak v priebehu roka ako prekvapenie, než v jeden konkrétny deň, kedy sa to ako keby očakáva.

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dostávám taky jen tak, ale bereme každou příležitost slavit 😄 teda letos ne, když tu není

      Vymazat
  2. Hi,
    loving ourselves comes before loving someone else so Happy Valentine's Day even if late! :)
    Would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je tak krásné, že ses celý den rozmazlovala a myslela na sebe :) A věřím, že až se ti vrátí přítel, tak si opožděného Valentýna užijete spolu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bylo to super a už se těším na ten společný :) Víc rozmazlování :D

      Vymazat
  4. Vymyslela jsi to dobře a hezky sis to užila.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Oh so nice photos darling, look like you had a good day
    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Krásného Valentýna sis udělala. Ta snídaně vypadá úplně božsky. A plně s Tebou souhlasím, že člověk musí především milovat sebe :) Já vařila a zacvičila si. Večer přitel objednal jídlo a podívali jsme se na film na netflixu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla výborná, to jste si s přítelem také určitě užili :)

      Vymazat
  7. Tomu říkám skvěle strávený Valentýn! <3

    OdpovědětVymazat
  8. S Tebou bych ho klidně oslavil!

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že s přítelem si určitě užijete i pozdní oslavu Valentýnu :) Krásné kočičky, a pěkný dárek jsi jim nadělila :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásný článek, úplně mi to udělalo radost:)

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím, sebeláska je naprosto důležitá a moc hezky si to napsala! :) A udělala sis krásný den! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Dle fotek, soudím, že si měla krásného Valentýna:) A to jídlo, ach :D

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že i tento způsob Valentýna je super. Udělat si čas sama na sebe je taky hodně důležitý. :) Pak nám můžeš napsat, jak sis Valentýn užila i s přítelem :) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to bol pekný Valentín a verím, že aj ten oneskorený s priateľom bude rovnako skvelý :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  15. Ano i my sobě si můžeme dělat radost a opečovávat se. Souhlasím s tebou. I když je škoda, že přítel tady pro tebe nebyl, užila sis ho a to je hlavní :) My jeli s přáteli na vejlet.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky :) Je dobře, že jsi si užila Valentýna, je důležité dělat radost i sama sobě :) A krásný den s přítelem si můžete udělat kdykoliv, nejen 14.února :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krásný den sama se sebou si také můžu udělat kdykoliv, ale já mám tenhle svátek ráda :)

      Vymazat
  17. Ta kočička je prostě boží! My jsme si teď pořídili britku, koukala jsem na ty hračky, které máš i ty, ale zatím váhám :D :D

    OdpovědětVymazat
  18. Koukám, že jsi měla krásný Valentýn - dokonalé fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  19. My jsme měli letos také krásného Valentýna :-) . Sice jsem z něj měla nejdřív obavy, protože jsme nemohli jít do restaurace, ale nakonec to byl snad nejkrásnější Valentýn. Udělali jsme si romantiku doma a večer jsme si užili :-) . Je teda pravda, že jsem byla naladěná už od odpoledne. Manžel totiž využil rozvoz květin Ostrava , takže mi nechal poslat tulipány do práce a udělal mi s nimi ohromnou radost :-) .

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥