úterý 1. srpna 2023

Střípky ČERVENEC 2023

Ahojky 🌞


červenec začal tradičně - oslavou narozenin rodičů, taťka je má 28.6. a mamka 1.7., ta letos slavila půlkulaté narozeniny, tak to bylo větší :) Tradičně jí peču dort já, letos jsme ale ani nevěděli, jestli přijedeme a je toho teď prostě moc, takže jsem ho nepekla, ale příští rok si to určitě vynahradím. Jinak kromě drobností jsem mamce dala lístky na Bocelliho, který bude v lednu v Praze, což je i takový dárek pro mě, protože půjdeme spolu a já už se teď děsně těším. 



Tyhle nákupy mám ještě radši, než ty pro sebe


Z procházek, letos je Saturn blízko nás - myšleno tenhle informační prvek (samozřejmě)


Konečně jsme oslavili Daisynky 3 narozeniny (jinak je měla 30.6.) 🎉



Nejlepší burger v Plzni - DELISH



Konečně jsem se mohla ponořit do horké vany s knihou 🛁


Naše lví královna 🦁




Slaný karamel, mňam



Tomu se nedalo odolat, Alan Rickman byl úžasný herec, kterého jsem měla strašně ráda. Většinou mě smrt slavných nějak moc nebere (jasně, je mi to líto, ale prostě to nejsou lidé, které znám), ale existují výjimky, které potvrzují pravidlo a Alan Rickman byl jednou z nich. Jeho smrt jsem vážně oplakala, byl to úžasný herec s božským hlasem a miluju jeho filmy. Nejvíc jsem ho žrala samozřejmě jako Snapea v HP, ale třeba ve filmu Rozum a cit byl také báječný a je to asi můj druhý nejoblíbenější film s ním 💛


Na vejce benedikt a kam jinam než do Waltera


A takhle mi nově zvládáme horka - klimatizace. Rozhodně jí nemáme v pokoji, kde je malá, to by nás nenapadlo, ale je v kuchyni (kde je fakt kosa 😂) a ochlazuje nám ostatní místnosti, ve kterých se pak drží přiměřené teploty a dá se v nich tedy být, protože jinak jsme měli doma i okolo 30 stupňů a to se fakt nedalo 😈


Na téhle fotce už je jí 8 týdnů (utíká to neskutečně) a naše nedoklubková chobotnice - nedoklubko je organizace, která podporuje rodiny předčasně narozených dětí a novorozenecká oddělení v ČR. Tyhle chobotničky dostávají nedonošené děti a je to proto, že jim chapadélka připomínají pupeční šňůru, můžou za ně tahat a měli by tak nechat na pokoji hadičky a sondy, které mají na sobě. Podle výzkumů se děti cítí bezpečněji, jsou klidnější a na základě toho i lépe prospívají :)


Někdy ten čas (nebo chuť) na vaření prostě není, takže jsem sjela pro božské kung pao 



Hrací deka se ujala na všech frontách :D


Při cestě na fyzio



Lotusky, ty já můžu 😋


Zkusila jsem jogurty od Můj jogurt a je to bomba, tohle je slaný karamel, ten já můžu 


Nejlepší chůva 💖


Učíme se zvedat hlavičku 🤍


"Braunýs" se slaným karamelem 🤎


Druhý jogurt - brownie, byl stejně skvělý


Přichází bouřka ⛈


V Plzni se otevřela La Donuteria, takže jsem musela ochutnat, jinak poznatek z dnešního článku je asi ten, že evidentně miluju slaný karamel, brownies a lotusky 😆 (a taky sladké dobroty 😂)


Když koupíte jídelní židličku, ale přijde vám pelíšek pro kočky... 😺


Chleba od Zrno zrnko je ten nejlepší, co jsem kdy měla (no teda kromě domácího od maminky)


Zašla jsem si taky na fyzioterapii po porodu a dost mě překvapilo, že tělo je v naprosté pohodě - jak pánevní dno, tak břicho. Svaly v břiše jsou ok, jen v leže a jen na jednom místě (měří se na 4 místech, v leže a pak ve stoje) mám nejnižší hranici, od které se bere, že má člověk rozestup břišních svalů, ve stoji už je to ale v normě úplně všechno. Tenhle výsledek znamená, že tělo je po téhle stránce v pořádku a já můžu začít cvičit a něco se sebou dělat :D






Týden od 17.7. byl pro mě ve znamení běhání po doktorech, tak snad je to na delší dobu naposledy :D
18.7. jsem měla kontrolu po šestinedělí, 19.7. jsem šla k praktikovy na preventivku a 21.7. ještě na odběr krve, jelikož jsem při porodu ztratila hromadu krve a neměla jsem pak dlouho úplně dobrý krevní obraz, naštěstí vše dopadlo dobře a i krevní obraz už je v pohodě, jen musím doplňovat železo :)



Na procházce do centra - white chocolate mocha v Le Frenchie byla nutnost :)


Kdo taky vyrazil lovit Harry Potter kinder joy?




24.7. jsme slavili 2 výročí svatby ♥
Minulý rok jsme ho slavili ve dvou na Maledivách, letos už jsme ho slavili ve třech a taky to jsou takové "male(vele)divy" :D




První očkování - už je to veliká holka ❤



Moje "medvědinka" 🐻



Zkouším nový olej na odličování, tak jsme zvědavá, jaký bude.


Byla dobrá, ale braunýs se slaným karamelem byla lepší :)



Trochu (víc) nám sprchlo 🌧


Prdlouška si ustlala na dveřích 😁


Nejlepší granola co jsem kdy měla :)



Tohle jsem objevila náhodou a docela dobrý 



Preclíky v čokoládě a oblíbený seriál - Muži na stromech. Už je starší, ale vždy jsem byla smutná, že se jsou jen 2 sezóny, strašně jsem si postavy v něm oblíbila. 


Nedělní snídaně :) 


V neděli bylo počasí na šlofíčka 🌧


Pondělí a já zkusila poprvé od porodu cvičit :)
No a na zemi kontrastní kartičky naší princezny aneb bordel všude :D


Užívejte léto :)

32 komentářů:

  1. taky jsem se těšila, že pak budu mít klid od lékařů a teď lítám znovu...zánět šlach v zápěstí :D

    OdpovědětVymazat
  2. My máme na začátku července narozeniny babičky :) U tebe jsou vždycky moc hezké fotky kočiček a hlavně tolik úžasných fotek jídla, děláš mi chutě :P
    Alan Rickman byl i můj oblíbenec :( Knížka vypadá zajímavě, už jsem někde viděla reklamu...
    Fotky malé jsou roztomilé, tričko Lví král je za mě top a jestli bude princezna po tobě, tak budete dvě krásné bytosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) kniha je super, i když to jsou vesměs jen krátké zápisky z deníků, tak se mi moc líbila. Moc děkuju :)

      Vymazat
  3. Jako vždy krásné shrnutí :) o chobotničce slyším poprvé. Také si lékaře dávám na prázdniny, kdy nejsem ve škole. Ještě mě čekají příští týden a pak už to budu mít hotové :) také jsem teď měla problém se železem, ale naštěstí se to dalo do pořádku. Kočička na dveřích je skvělá :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že i u mě se to železo dá brzy úplně do pořádku :) Jo, Daisy si ustele všude :D

      Vymazat
  4. Hezké shrnutí. Tak ať je srpen taky fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Holčička vám krásně roste. Jinak sladké taky můžu v neomezeném množství, takže nad tvými články s mlskami vždycky jen slintám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky teď slintám, něco bych si dala :D

      Vymazat
  6. Moc krásné střípky :). S těmi miminky to tak utíká <3. A plno dobrot, mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Opět krásné shrnutí. :) Holčička je nádherná. Mě přijde nedávno, že jsem porodila a už je malému osm měsíců. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, utíká to, ale alespoň se člověk nenudí :D

      Vymazat
  8. Skvělé tipy na knížky, na autobiografii Alana Rickmana se také chystám, měla jsem ho jako herce moc ráda. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že jsem přečetla alespoň něco :D

      Vymazat
  9. Právě jsi mě přesvědčila, že nutně musím ochutnat Braunýs zmrzlinu z Cross Café! :D Nedělní snídaně a ostatní mňamky vypadají moc krásně. A naprosto zbožňuji tvoji jóga podložku! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu určitě zkus, byla výborná. Tu podložku miluju :)

      Vymazat
  10. Krásný červenec :) Gratuluji k druhému výročí svatby! A těch dobrot :) My v červenci stihli 2 food festivaly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, už se taky těším, až tady bude nějaký food festival :D

      Vymazat
  11. Společné dárky jsou nejlepší - aspoň mně se zdá, že si vše užiju víc, když to mám s kým sdílet, tudíž lístky na koncerty jsou u nás v rodině už klasika. Doufám, že si to taky užijete. :)
    Máš krásné kočičky <3 a Rickmana je mi taky doteď líto. Přesně, stejně jako tebe, ani mě moc smrtí významných osobností zatím nezasáhlo, ale ten rok - 2016 tuším? - to bylo hodně emotivní, protože umřeli jak Rickman, tak Carrie Fisher, a internet pak byl zaplaven obrázky s nápisy typu RIP princ (dvojí krve) a princezna (Leia). To mě pak dostalo úplně, takový laciný trik, a vždycky mě to rozbrečelo. No, myslím, že z toho důvodu, bych asi ani knihu o něm číst nemohla.

    Gratuluji k výročí svatby :)

    OdpovědětVymazat
  12. http://es-ideas.blogspot.com/
    Krásná fotoreportáž ))) i když jsem dostala hlad- úžasné mňamky.
    Malá je boží a jaké má outfity. A musím pochválit výběr kočárku. Je nádherný.
    Přeji poklidný srpen. Eva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, outfity si užívám :D děkuju, kočárek zbožňuju :)

      Vymazat
  13. Moc krásný červenec. Jak vidím ten burger, tak jsi mi připomněla Burger street festival, na který se teď o víkendu budu chystat, tak snad počasí bude fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta roste, jako z vody! Hlavně ať jste zdraví :) Hezké shrnutí července, tyhle články mám moc ráda. Líbí se mi inspirace na ty mňamky a také ta podložka na cvičení - je boží! Mohu se zeptat, kde jsi ji pořídila? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Opět krásné. Harryho jsem taky ulovila. 🙂

    OdpovědětVymazat
  16. Harryho kinder joy - to bylo must jave😍 copak si ve vajíčkách měla? Já měla velkou radost ze záložky Lenky a pak z Trawlenyové😃
    A nad ty měsíční shrnutí musíš psát varování - tolik dobrot, hned mě honí mlsná, jestli přiberu díky tvým článkům, máš mě na svědomí 😂😂😂
    A jinak většinu času jsem se rozhodovala, co je roztomilejší - outfity tvé malé, anebo vaše kočky 😍😃 prostě #cutenessoverload😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záložku s Lenkou jsem měla taky, k tomu HP a Minervu jako přívěsek :) Děkuju :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥