pátek 8. září 2023

Barevný běh 🍭

Ahojky :)


v Plzni byla od 12.8. do 20.8 Sportmanie a 19.8. v jejím rámci proběhl barevný běh. Já už se barevného běhu chtěla zúčastnit dlouho, minulý rok se Barvám neutečeš běžel i v Plzni, ale ze zjevných příčin mi to nevyšlo, letos už se v Plzni nekonal, nejblíže v Praze, ale bohužel v červnu a to jsem měla blízko k termínu porodu, což už jsem riskovat nechtěla - no a i kdybych nakonec byla takový blázen a jela, tak se malá nakonec stejně narodila už v květnu, takže by to taky nevyšlo. Když jsem tedy zjistila, že v rámci Sportmanie se barevný běh pod záštitou Rozběháme Česko uskuteční v Plzni, neváhala jsem ani minutu, naverbovala neteře a bylo to, konečně mi to vyšlo. Jupí jej 🎉

Barevný běh se tedy konal 19.8. a běželo se od 15:00, nejprve jsme mysleli, že manžel dojde s malou v kočárku (jen jako divák), ale jelikož bylo přes 30 stupňů, tak jsme šly jen my tři.


Jde se na to. Tak půl kilometr jsme doopravdy běžely, pak už se to ale nedalo - za a) nejsem trénovaná a za b) bylo fakt vedro. Trasa měla 2 km, dvě barevné zóny a jednu pěnovou :)


V pěnové zóně, těsně před cílem :)




Naše jednorožčí medaile :D


Pořádně zbarvená



Jedna ruka modrá, druhá zelená, jak řekly neteře - napůl šmoula, napůl Shrek 😀



Dokonce jsem vyhrála i v tombole 💫
Za sebe musím říct, že to bylo strašně super, užily jsme si to a určitě si to ráda ještě někdy zopakuju :)

Děkuji za přečetní a budu se těšit u dalšího článku :) 

23 komentářů:

  1. Tak to zní jako moc hezká akce :) Ale já bych do toho asi nešla, možná někomu fandit. Na gymplu jsem byla nejrychlejší ve sprintech, zato delší tratě jsem těžce nedávala :D Pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak jsem psala, my jsme také skoro neběžely, ale udělaly jsme si z toho hezkou procházku :)

      Vymazat
  2. To bylo určitě moc super :)) pěnová koupel byla určitě i hezké osvěžení :D já jsem se 2x zúčastnila Běhu pro Světlušku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo, fakt mě to bavilo :) Tak to muselo být taky super :)

      Vymazat
  3. O barevném běhu jsem slyšela, ale nikdy se jsem nezúčastnila ani tohoto ani jiného běhu (asi proto, že moje fyzička stačí tak na doběhnutí tramvaje :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je právě super, že se běžet nemusí, ale vzít to jako procházku, není to žádný závod, byla tam i spousta rodin, starších lidí apod. :)

      Vymazat
  4. Ty medaile jsou naprosto dokonalý! My už byli na Barvám neutečeš 2x a vždy jsme si to moc užili :) Jen teda jak píšeš "pořádně zbarvená", tak jsem se musela zasmát, protože věř, že tohle opravdu nic není :D Na BN se běží 6km, je 5 stanovišť, kde po tobě házejí barvy a ještě na začátku je hromadný výhoz barev a taky je můžete házet po sobě :D Červenou barvu z ucha jsem dostávala ještě dalšího půl roku xDD

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My byly barevné už před startem, při výhozu taky a na stanovištích se házelo navzájem a člověk sám na sebe, jen já si dost chránila obličej, ten jsem měla barevný jen díky tomu, že jsem si na něj šahala a jinak jsem byla barevná víc, ale jak jsem se ráchala v pěnové zóně, tak to ze mě docela opadalo a vlastně mi zůstal jen ten obličej a ruce + kůže pod tričkem, jelikož jsem byla barevná i pod ním, ale spokojená jsem byla i tak :D

      Vymazat
  5. Zní to vtipně, ale běžet bych nechtěla ani za nic. :D Nicméně na fotkách ti to sluší, máš moc hezké oči - což naprosto nesouvisí s tématem, ale je to fakt. :D

    OdpovědětVymazat
  6. U mě by to taky dopadlo jako procházka. Ale teď začínám na sobě pracovat a zlepšovat si fyzičku 😄

    OdpovědětVymazat
  7. Toto je skvelá akcia, sledujem ju už dlhšie a veľmi dúfam, že sa jedného dňa tiež zúčastním. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, aby ti to co nejdřív vyšlo :)

      Vymazat
  8. To byla určitě vydařená akce a je super, že jste se zúčastnili. :) Hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná akce :). Já na běh vůbec nejsem :D.

    OdpovědětVymazat
  10. dorca ma hezkyy tricko a kratasy

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥