sobota 30. září 2023

Střípky ZÁŘÍ 2023

Ahojky :)


jak jste si užili první podzimní měsíc? Já si užila spoustu super akcí, rozmazlovala jsem se také jsem si pochutnala na spoustě dobrého jídla. Mým přáním je, aby už nastalo to pravé podzimní počasí - tuhle u nás bylo fakt vedro a já, jakmile padne září, jsem už naladěná na podzim a těším se na mlhy, déšť, barevné listí... mám samozřejmě ráda i babí léto, ale 30 stupňů je na mě moc i v létě a do září se mi nehodí už vůbec 😂 Podzim jsou pro mě svetry, barevné listí, kaštany, teplý čaj, dýně (a vše z ní, třeba PSL nebo jiné dýňové latté, dýňová polévka) a těšení se na Halloween 🎃
Pomalu už se také chystám na podzimní výzdobu, zatím ale nebylo moc času, tak snad už se na brzy vrhnu a pěkně to doma nazdobím :) 
No a na říjen už se těším moc, nejen že mám hned 1. října svátek (spousta z vás už určitě ví, že ho slavím jinak), ale především je v říjnu Halloween a letos to bude nejkrásnější Halloween ze všech, protože ho poprvé budeme slavit s Celestýnkou. I když... teď tak trochu kecám, bude to první Halloween, co je na světě, to ano, ale minulý rok už ho s námi také strávila. Pamatuji si to jako včera, my s manželem už to chvilku věděli, na Halloween zase přijeli neteře, jeli jsme na dýňovou farmu, šli jsme na laser game, do Farmaparku a dělali spoustu jiných super věcí a jen my dva jsme věděli, že čekáme miminko a bylo to takové magické, naše nejkrásnější sladké tajemství 💜 A letos to bude určitě ještě milionkrát lepší :)
Ještě ale vrátím k září, protože to byl vážně parádní měsíc - na na 20.9., kdy to byly 3 roky, co umřela naše kočička Mína, která mi stále strašně chybí a říkám si, jak by asi malou přijala a jak to by bylo s ní, ale vím, že na nás dává ze nebe pozor 😢💙


1. září jsme se šli podívat na Busking fest a projít se do sadů :)





Souhlasím 😂



Alá hospodský povaleč 🍺


2. září jsme zase vyrazili na Burger festival, který se konal v Plzeňském Prazdroji, já si dala například tohohle mexičana a ty nachosky v tom byly geniální 🍔






Daisy je furt stejná tulinka a nevadí jí, že jsme se přesunuli z gauče na zem - nejlépe se mi totiž krmí na zemi, kdy si můžu skrčit nohy a ruce si o ně opřít :)


Na oslavu svátku - mojí neteře, Celestýnky sestřenice :)
Na oslavu samozřejmě dorazili i rodiče a přivezli sebou Lucy, to je taky furt stejná tulinka a našli jsme si taky čas na kratší procházku po okolí :)





4. září - nechápu, že ve školství pracuji už 6 let, přijde mi to jako včera, co jsem nastupovala. Letos byl první školní den trochu (hodně) jiný a po tolika letech mám na starost jen jedno dítě 💞




Už jsem vytáhla podzimní hrníčky a k tomu i tenhle nový 👻




Kolik knížek je hodně knížek? 



Příprava na Halloween - a bez mučení se přiznám, že ty čokolády už jsem sežrala 😂🍫



Mazlivé ráno




Odměna za nákup - ne radostí, ale potravin. Vydala jsem se na něj sama a musím se pochválit, za super cenu jsem měla úplně narvaný kufr, manžel to musel jít vynést na dvakrát. 




Zašla jsem si na masáž a bylo to vážně úžasné, záda jsem měla šíleně ztuhlá, už tu masáž fakt potřebovala a byl to úžasný relax pro tělo i mysl. Moje předsevzetí - chodit častěji než jednou za 10 let 💆 😁


Po masáži jsme si dali procházku po Borském parku 🏞
Nově tam jsou také nainstalovaná zastavení s fyzikálními herními prvky, jako jsou rotační a přesýpací disky, akustická zrcadla apod. 





Čas na zmrzlinu, dokud je na to ještě počasí 🌞


Takhle jednou před druhou ráno :D


Naše malá - velká pohodářka 💋


Konečně na vlasech u mojí nejúžasnější kadeřnice. Původně jsem měla termín na začátku června, abych to stihla před porodem a nějakou dobu mi to vydrželo... no, to mi naše princezna nedovolila, tak jsem si ještě chvilku počkala, ale nevadí a dočkala jsem se a moje odrostové ombre je fuč. I když jsme se shodly, že to pěkně přecházelo a díky tomu ty vlasy nevypadaly až tak strašně :)



Play time 


Dámská jízda :)


Vyrazily jsme společně na poštu a absolvovaly první cestu tramvají 🚊


Hrací čas na dece a už krásně zvedá nožičky :)


Balíček z Nedoklubka - objednala jsem pamětní tolar k narození dítěte 2023, aby ta naše princezna měla památku, chobotnička pro mě na klíče nesměla chybět a nějaká ta odborná literatura :)


16.9.2023 - 4 měsíce... nechápu 👀


Běh pro útulky v Plzni 💛
Jako kočičí máma jsem zvolila kočičí triko, malé jsem dala kočičí polodupačky, to aby bylo jasné, že jsme z kočičí rodiny, k tomu krásná procházka po Borském parku = super odpoledne.
A další klíčenka do sbírky 😁







Černobílá "kartička" v podobně pračky a nové sušičky 


První pouť - tatínek jí vystřelil růžičky (já taky dostala), ledová tříšť a balónek, ten nesměl chybět 🎈




Dýňové latté z CrossCaffe a kaštany, podzim je tu 🍂



S Daisynkou jsme oslavili tříleté výročí, utíká to neskutečně rychle, mám pocit, že jsme si jí domů přivezli teprve včera, ten náš malý špinavý uzlíček a ono už to jsou 3 roky a je z ní kočičí slečna 💜  Ale malá je furt :D



První "společné" pečení 





I takhle to u nás někdy vypadá, malá si hraje na dece s hrazdičkou, Daisy to pozoruje a já si v občasných chvilkách sem tam něco přečtu :)


Na Svět knihy do Prahy jsem letos nejela, konal se o víkendu předtím, než jsem porodila a já sice chtěla jet, říkala jsem si, že mám ještě měsíc do termínu, ale nakonec jsem to radši odpískala, takže ten náš jsem si ujít nenechala. Akorát to samozřejmě nebylo tak velké, takže pro sebe jsem knihu neulovila žádnou, ale Celestýnce jsem vzala nějaké pohádky :)





Festival vína - já si tam tedy dala kafe, ale co už, byla to první káva dne, takže jupí 🎉 a manžel si ulovil víno a burčák :)





S kámoškou jsem se vyrazila bát a docela by nás zajímalo, kolik herečka ztvárňující sestru dostala, jelikož tam byla málo a za celý film nepromluvila ani slovo, takže pokud byl honorář slušný, musí to být práce snů :D


Cesta na návštěvu za Celestýnky prababičkou 💜



Javorové latté pro mě a balík oblečení pro malou :)


Pár kousků, co jsem ulovila, ale spoustu dalších vyfocených nemám, poslední dobou totiž jenom nakupuju, ze všeho nám strašně rychle roste, takže něco nakoupím a zjistíme, že už jí není ani to a to a můžu znova. A ani teď stále nemáme všechno, ještě to chce nějaké svetříky a bundičky :) 


Naše kočička 🐱


DEPO Street Food Market :) První s naší princeznou, už se těším, až bude taky ochutnávat 💜


Zemřel Sir Michael Gambon 🕊


Na Halloween jsme připravené 👻



Co Vaše září?

30 komentářů:

  1. Zase spousta krásných fotek. Hodně mě pobavila fotka "hospodského povaleče" - mám v mobilu podobnou, kde je takhle rozvalený náš Argo - přála bych ti vidět, jak důležitě se u toho tváří.
    Kolik knížek je moc si říkám taky - utrácím už od léta - zásoba na podzim, kterou nemůžu stihnout přečíst. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty pózy, co někdy umí hodit, jsou vážně vtipné, člověk se až divý :D

      Vymazat
  2. Hezký zářijový přehled (ten můj je ve výrobě ;-). Hallowenské dupačky a kočičí šatičky jsou skvělé a nad fotkami jídel s sbíhaly sliny.
    Hezký říjen a všechno nejlepší k svátku, i když je dneska podle kalendáře Igora (mám pochopení, já slavím svátek na Tibora :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama, já už si zvykla, že je v kalendáři Igor, slavím s ním ráda, i když žádného neznám :D

      Vymazat
  3. To je hezký pohodový článek :) Fotky malé jsou moc roztomilé. A tobě to fakt sluší :) Taky se těším na takový ten opravdový podzim. Tento víkend jsme byli u babičky a dědy a na houbách a už to bylo takové podzimní. Ráno mlha, zima, kolem oběda sluníčko a pak zase zima. Nemáš problém, že ti kočičky vytahují ze svetrů nitky? Mně se občas pejsek zachytne drápkem, tak se trochu bojím nosit doma svetry, i když bych ráda... No a všechno nejlepší k svátku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. U nás to tak taky vypadá často ráno - prší, mlha a pak jdeme ven odpoledne a tam 30 stupňů, je to na palici, manžel ráno chodí navlečený a odpoledne by mohl přijít v kraťasech a tričku :D Moc ne, kočky naštěstí mají zatahovací drápky, takže se to sem tam stane jenom když se potvůrky chytnou :D Děkuju za přání :)

      Vymazat
  4. Jako vždy moc hezké shrnutí :) děláš mi chutě :D kočičí pózy zase na jedničku s hvězdičkou :D Vlasy vypadají nádherně! U nás se běžel Běh pro Světlušku, ale zrovna mi nebylo moc dobře, tak jsem to tentokrát vynechala :/. Na Světě knihy jsme byli se střední. To byl ráj! Tolik knih na jednom místě jsem v životě neviděla :D Krásné fotky malé princezny :) <3 přeji Ti všechno nejlepší k svátku :)! Užij si říjen <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo dělat chutě, to je moje :D Já byla poprvé až minulý rok a úplně mě dostalo a fakt jsem chtěla jít i letos, ale říkala jsem si radši ne, nějaké náznaky byly a já se docela bála, abych nezačala rodit v Praze, dvě nemocnice tam vyhlásily stop stav, no nechtěla jsem to riskovat a skoro se to i mohlo stát :D jen škoda, že u nás byl Svět knihy o poznání menší, ale alespoň se mám na co těšit na příští rok :) Děkuji za přání :)

      Vymazat
  5. Tak tomu říkám akční září. 😊🍁

    OdpovědětVymazat
  6. vy vždycky toho za ten měsíc stihnete... to je neuvěřitelné :) my teda stihli naši první společnou dovolenou, ale jinak mám pocit, že naše dny jsou neustále stejné a nic nového nepřináší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, já musím být všude, jak říká manžel :D

      Vymazat
  7. Krásné fotky a shrnutí měsíce, měla jsi pěkné září plné zážitků a dobrot. Hned bych si dala ten burger, mňam! :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký měsíc, spousty krásného a bohatého programu. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  9. S malou jste toho stihly opravdu spoustu! A jaká už je to velká slečna :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, to je ale hezkých zážitků. Dost mě navnadil ten burger, začínám si na něj dělat zálusk :D Já se už také moc těším na Halloween, podzimní dekorace už vyrábím ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Taky už jsem naladěná na podzim, i když to tak venku moc nevypadalo :D. Jé, v Tigeru jsem taky neodolala pár halloweenským ozdobám :). A jinak to vypadá na krásné, mateřské září :).

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem naladěná už na podzim a výzdobu jsem doma udělala už včera- ještě ji chci doplnit o nějaké dýňě jako dekoraci 😊 Mám však ráda i jiná roční období, akorát léto jsem si moc neužila kvůli těhotenským nevolnostem 😂 a hlavně část léta byla poněkud podzimní a tenhle podzim je naopak poněkud letní, ale už se má ochladit, tak přijdou kabátky, barevné listí, déšť, mlha, ... Teď je čas na podzim, ne na léto 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda všechna roční období, ale zimu a podzim nejvíc :) U nás teda léto bylo letní dost, mně to stačilo bohatě :D

      Vymazat
  13. Malá je tak roztomilá a ty oblečky - krása. :) Jinak jste toho opět hodně zažily a já z těch fotek dostala chuť na hamburger. :D A ten hrneček ve tvaru ducha je prostě boží. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na oblečení se dá vyřádit, nejradši bych vždycky koupila skoro všechno, ale člověk se musí držet, protože za chvilku už jí to zase není :D

      Vymazat
  14. Je to zvláštní si uvědomit, že náš Matyášek už s námi na minulého halloweena vlastně taky byl, i když ještě na tajňáka. A letos už je tu ten drobeček s námi, příští rok s ním bude o to veselejší a myslím, že i s přípravou dekorací si dám větší práci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bylo to v tu dobu takové malé nic a teď jsou ty miminka tady, já už to ve větším rozjela letos, už pomalu dekoruju, tak jsem zvědavá na příští rok :D

      Vymazat
  15. Také jsem byla na Burgerfestu, ale to už je tak dva měsíce zpátky a byla to pecka. :) Ten hrneček ducha je boží, chtěla bych si také pořídit takový tématický. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě dýni, ale duch je nový, tak ho víc používám :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥