pátek 1. září 2023

Střípky SRPEN 2023

Ahojky :)


srpen byl super a moc jsem si ho užila. Prdelce už jsou 3 měsíce a zvládáme toho spolu čím dál tím více a už se těším, co přinesou další měsíce. Hrozně si ty chvíle spolu užívám a je úžasné vidět, jaké dělá pokroky a jak roste - i když to je trochu strašidelné, přijde mi, že mi roste před očima 😁 
V srpnu jsem se asi nejvíc těšila na naše první rodinné focení, možná proto, že to těhotenské mi o vlásek uteklo a i když jsem z toho byla trošku nervózní, nakonec jsem si to moc užila a bylo to super, už se těším na výsledek :) 
Hodně jsem si taky užívala slunečných dní, chodili jsme na procházky, jedli zmrzlinu atd., ale musím se přiznat, že teď už mám podzimní náladu - podzim pro mě začíná právě zářím a to počasí, co momentálně panuje, to ještě umocnilo, takže nezbývá nic jiného než se za létem a srpnem otočit, zavzpomínat na pěkné chvíle 🌞 a potom vytáhnout podzimní hrníčky 🍁. 
Tak jdeme na to 😊

1.8. bylo pěkně deštivé ráno - to si přímo říkalo o kafe :D



Na fyzioterapii :)


Udělala jsem si radost 


Domácí borůvková zmrzlina 🫐


Nechápu jak si jsou schopné lehnout :D


No dobré ráno - nesežrala jsem to sama, napůl s manželem 


Domácí burger 🍔


Nákupy... pro malou, ale jedna kniha byla pro mě :D



Jedna z nových knížek :)





Nová hrazdička a hračky z Černá na bílé ⚪⚫



S kamarádkou T. na kafíčku


Od sestry s rodinou z jejich dovolený :)




Chodské slavnosti - letos trochu jinak. U sestry na koláč, procházka a přivezli jsme si i oblíbené oříšky v cukru a malá dostala balónek 🎈










"Výlet" na poštu, poblíž otevřeli Cross, tak jsem si dala Ice Latte



Hit léta naší rodiny - šťovíková polévka, sice nevypadá vábně, ale celá rodina jí miluje 



Moje šikulka 💛


18.8. slavila kamarádka narozeniny, tak jsem se trochu vyfintila a šlo se :)


S neteřema jsem se zúčastnila barevného běhu, na to ale bude samostatný článek :)



Trochu jsem se toho bála, ale bylo to dobrý :)


Jak jsem psala v předchozím článku, 22. srpna byl Mezinárodní den duhových dětí, tak jsme s tou naší duhovou princeznou vyrazili ven :) 


Po sto letech na nehtech 💅 



A jedeme na focení :)


Krásné to bylo - samotné focení i to místo :)


Nejlepší 🥐


Spolu 🤍


Od tchyně - ostružinový 



Opět na fyzioterapii :)


Byla to makačka, tak to chtělo si pořádně odpočinout... a Daisy asi odpočívala po odpočívání :D


Jeden den u nás byla fakt zima, tak dostala overálek :)


Taška od neteře :)


Nešlo odolat aneb podzim (a s ním i Halloween) se blíží 🍂



S kamarádkou do kina - na copak jsme asi šly? 


Správně, na Barbie 💖
A bylo to fakt bezva, nasmály jsme se :)


Nejlepší zpráva měsíce - konečně se dočkám a v Plzni bude Starbucks ☕



Co Váš srpen?


34 komentářů:

  1. To jsi měla akční srpen. Obdivuji, co vše s malou stihneš)))Asi už jsem to jednou psala, ale kočárek máte nádherný. Krásný je i prstýnek, botky i věcičky pro malou. A když vidím tvoje mňamky, hned dostanu na něco chuť.
    Já celý srpen tak nějak procestovala a teď už zase chodím do školy.
    Tak přeji krásné a poklidné září.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) kočárek zbožňuju a to, jak mi pomáhá tady do kopců, snad ještě víc :D Tak to musel být bezva srpen :)

      Vymazat
  2. máš to akční s malou i bez malé :) zvládáš toho opravdu dost, třeba to kino? :) paráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nikdy nevím, co komentovat dřív :D Spoustu dobrého jídla a pití, vtipné kočičky, krásný kočárek, hračky... ale hlavně ty a tvoje úžasná malá princezna :) Vypadá to, že jsi měla celkem nabitý srpen, já ho měla asi takový línější mi přijde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) línější měsíc je taky super, člověk to občas potřebuje :)

      Vymazat
  4. Tak to jsi měla moc hezký srpen. Jak vidím to čtení, tak u nás se to dotáhlo tak daleko, že i když se přetáhne obvyklá doba spaní, tak prostě neusne ani v jedoucím autě, dokud ta pohádka prostě nebude. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá jak to bude s pohádkami u nás dál :D

      Vymazat
  5. Hezký srpen, povedené fotky. Já doufám ještě v krásné babí léto, protože máme v plánu týden v Jeseníkách.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten duší hrníček je hrozně roztomilý, podobný mám doma z loňska. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné střípky :). Malá pěkně roste :). A ty croissanty bych si teď moc dala! :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ty jsou výborné, taky na ně mám chuť, jen na ně pomyslím :)

      Vymazat
  8. Tak ty donutky a burger vypadaly neodolatelně! Místo na focení je také nádherné! Skvělý článek. <3

    OdpovědětVymazat
  9. Super akční léto a hezké fotky, malá je krásná a opravdu hezky roste♥ O víkendu budu také účastna na focení, tak jsem zvědavá. Ale ty donuty a burger, grrr (hned mám na ně chuť, ale dietka říká nene:D)

    OdpovědětVymazat
  10. Malá roste jako z vody 🙂. Domácí burger vypadá velmi lákavě.

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný článek. Tyhle miluji snad ze všech nejvíc. :)
    Moc krásné fotky a z těch jídel jsem dostala hlad. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, vy jste toho zvládli. ;-) My se v srpnu podívali na Šumavu a Kubíček tak zažil svoji první dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsi to nabité :) mňam, s jídlem mi děláš chutě :P ty kočičí polohy jsou fakt super :D vždycky se nasměju :D Povídání o pejskovi a kočičce je srdcovka :) <3 moc ti to sluší <3 pokojík na focení vypadá nádherně! :) podělíš se pak s námi o nějaké fotky, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Stihla jsi toho teda dost :) Velmi mě pobavilo kočičí lehárko na židli :D Jak se tam udrží?? Nechápu, že nespadne! :D Těch dobrot! Ty donuty vypadá moc dobře. Doufám, že se s námi podělíš o fotky z rodinného focení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky nechápu, kočky a jejich místa na ležení :D Něco sem určitě hodím :)

      Vymazat
  15. Krásné fotky z průběhu srpna. Já ani nevím že byl, utekl mi mrknutím oka. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký srpen. Já doufám, že si ještě užijeme babího léta. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Black Opium mám taky ráda. :) Je krásné vidět, jak jste i s miminkem aktivní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí dostala jako dárek a úplně jsem se nadchla, tak jsem si musela pořídit další :) Děkuju.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥