čtvrtek 21. září 2023

Třetí trimestr 🤰

Ahojky :)


třetí trimestr začal nejlíp jak mohl - 21.3. jsem byla na kontrole u své doktorky, kde jsem se dozvěděla výsledky testu na cukrovku a byly NEGATIVNÍ 🥳
Upřímně jsem se dost bála, že cukrovku mít budu, vzhledem k tomu, že jsem test musela absolvovat 2x, protože při prvním pokusu jsem měla první hodnotu hraniční a šla jsem hned domů, moje obavy se ale nepotvrdily a já si tak mohla dál užívat dobrůtek 😁

No a pak jsme 25.3. jeli na výlet a já sebou švihla, takže jsme si udělali výlet na pohotovost. Naštěstí malá byla v pořádku a já to odnesla jen modřinou na noze a dostala jsem napsaný hořčík :)


Večer potom výletu jsme pak leželi s manželem u TV a malá poprvé kopla tak, že to cítil i manžel. 
Já sama kopance cítila už dlouho, ale nechávala jsem si tu kartičku na chvíli, kdy jí ucítíme oba 💖


28. týden - v pondělí jsem taky byla u své gynekoložky na kontrole po tom sobotním pádu, tak mi rovnou udělala celkový utz a dostala jsem fotku naší princezny :)


Kdo si vzpomene na březen, tak jsem psala, že jsme ve škole měli Velikonoční jarmark a koupily jsme si na něj s holkama ze ŠD stejná trička, já jsem si ho vzala taky - ač jsem byla na neschopence, stejně jsem držela basu a na jarmark a za holkama jsem se jela moc ráda podívat, takhle jsem v tričku vypadala v celé své kráse 😀


3.4. nám po dvou měsících čekání dorazil kočárek 🥳
Bože, to nadšení - je prostě nádherný a já ho miluju ❣ 
Vybrali jsme elektrický Cybex e-priam v rose gold barvě s korbičkou Spring blossom dark a prostě - NÁDHERA 🌸



Miluju ty detaily 💖




30. týden






Byla jsem se podívat jen na pár drobností do dm a to jsem neměla dělat 😃 
Na druhou stranu bych to časem tak jako tak koupila, takže co - vzala jsem nějaké miniaturky, abych do nemocnice nemusela tahat celá velká balení - kdo měl tužit, že tam budu tak dlouho, dudlíky a obal na dudlík (člověk nikdy neví), dezinfekci ke kočárku a pak jsem neodolala dvěma chrastítkům 💖


Přebalovací taška na kočárek :)


Poslední fotka bříška, tady jsem to samozřejmě netušila, ještě jsem si měla užít 36., 38. a 40. týden, popřípadě přenášení - tak nic, no :D


Knížka vzpomínek a hrací deka :)



15.5. jsem byla v nemocnici kvůli odchodu hlenové zátky a bylo mi řečeno, že se rozhodně ještě alespoň dva týdny nic nechystá, tak jsem vesele jela do práce za kolegyněmi dát jim něco dobrého a dostala jsem pro malou krásný obleček a ponožtičky, pak jsem ještě vyzvedla balík - papírové květiny nad postýlku :)




No a 16.5. ve 4:20 mě vzbudila Daisy, že by si dala snídani a já zjistila, že mi praskla voda, takže se jelo do nemocnice, protože jsem byla teprve 35+1, kde si mě nechali. Celý den se nic nedělo, ale pak to byl fofr a v noci se malá narodila... ale o tom až jindy :)


SHRNUTÍ TŘETÍHO TRIMESTRU

Kdo by to byl řekl, ale třetí trimestr byl paradoxně asi nejkratší, minimálně pocitově. Já si těhotenství užívala a byla jsem ráda, že mám bříško a před sebou ještě víc jak měsíc, takže mě rychlejší příchod naší princezny překvapil. Toho 16.5. jsme dokonce měli domluvené focení, které jsem musela pochopitelně zrušit a já tak ani nemám moc fotek sebe s bříškem, což je mi i dost líto. Celý třetí trimestr jsem se cítila dobře- takhle, byla jsem unavenější, chůze mi dávala zabrat a stal se ze mě strašný lenochod, vylézt do našeho třetího patra bylo pro mě vždy malé vítězství, i tak jsem ale byla ráda a bříško si užívala. No, nedá se nic dělat, malá si to rozhodla jinak a na jednu stranu jsem i ráda - že jí tu už mám u sebe a hlavně si nedokážu představit, jak velká by byla za ten ještě měsíc, co měla k dobru.

Když to shrnu celkově, tak těhotenství bylo krásné, nezažila jsem nějaké výrazné nevolnosti, bolesti, nepohodlí a když ano, tak mi to až tak nevadilo, prostě jsem to brala tak, že to k tomu krásnému období patří. Zažívala jsem po potratu i pořádnou dávku strachu, ale klidně bych si to zopakovala - milovala jsem rostoucí bříško a to, jak na mě zevnitř ťukala, naše rituály a všechno okolo. Porod byl bolestivý, ne že ne, ale nebylo to nic, co bych nezvládla, i když jsem měla chvilkama pocit, že to nedám... možná to bylo i mým nastavením mysli, já se a porod strašně těšila (ale chtěla jsem ho v termínu), protože porod znamenal příchod naší lásky na svět.
Těhotenství bylo super a chybí mi, ale to, co je teď, je ještě milionkrát lepší. 
Nejlepší bylo, že jsem celé těhotenství říkala, jak se těším, až tady malá bude, protože se mi bude líp kontrolovat - že jí nic není, že dýchá apod. (to byl ten strach po potratu), i když mi bylo jasné, že až tady bude, budu mít strach ještě větší a ano, to se splnilo, jen jsem si nedokázala představit, jak velký ten strach bude, nikdy jsem se nebála tak, jako teď, ale nikdy jsem nikoho nemilovala tak, jako miluju jí a jedno můžu říct se 100% jistotou - STOJÍ TO ZA TO 💖




28 komentářů:

  1. Moc pěkné shrnutí :)! Na kočárek se nemůžu vynadívat, je nádherný :) krásné doplňky, líbí se mi tvůj decentní styl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já jsem hlavně ráda, že malá je v kočárku ráda, bylo by mi fakt líto, kdyby někde stál opuštěný :D

      Vymazat
  2. Hezké shrnutí :) Kočárek se mi líbí, ale moc se mi líbí ty milníkové (?) kartičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, milníkové kartičky, máme je i pro malou, jen jiný design :)

      Vymazat
  3. Ráda jsem si početla))) hezký deník.
    Jinak kočárek je opravdu nádherný.
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ta hrací deka. A pokud jde o strach, tak ten už je myslím na furt (synovi je 29 a pořád se ještě bojím - třeba když jede autem dlouhou štreku, když letěli na svatební cestu nebo jen když se dlouho neozve :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to normální, naši se o nás taky bojí a to je nám už přes 30 :)

      Vymazat
  5. Kočárek jste vybrali opravdu krásný! I podložka na zem se mi moc líbí. Člověk si ten termín porodu hold nikdy nevybere :) Hlavně, že je vše v pořádku <3 Moc pěkné shrnutí.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo, pokud se nejde rodit plánovaným cs, tak smůla a přijde si to jak chce a furt můžu být ráda, že vydržela tak dlouho, když jsem viděla ty jiné mini miminka.

      Vymazat
  6. Krásné shrnutí a věřím, že celé těhotenství byla jízda. Nicméně pocit po porodu je k nezaplacení a moc se jednou těším na své děti. :)) Jsi moc statečná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, byla to jízda, ale ta nejlepší, co jsem kdy zažila a máš pravdu, ten pocit pak je k nezaplacení :)

      Smile Thess

      Vymazat
  7. To je krásné shrnutí! A hrací dečku jsme měli v podobném duchu, akorát do zelena a se zvířátky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tyhle hrací deky jsou super, jen mi nakonec zvolili k tomu dřevěnou hrazdičku, aby nebyly hračky do kříže :)

      Vymazat
  8. taky jsem si nedávno říkala, jak mi chybí těhotenské bříško, ale pak se člověk podívá na ten uzlíček vedle sebe a neměnil by :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kočárek je moc krásný. :) Upřímně, mně ani to bříško nechybí, jelikož jsem ho ani pořádně neměla. Spíše jsem vypadala, že jsem se pořádně přejedla, a když jsem přesedlala do těhotenských kalhot, tak to bylo na takový dva týdny, než se rozhodl malej narodit ve 32. týdnu.
    Jinak ty milníkové kartičky jsou moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ho měla už celkem brzo dost velké, tak jsem si na něj zvykla a hrozně se mi líbilo :D

      Vymazat
  10. Wow to je teda kočárek! Závidím ti holčičku, tolik kravocinek co si může maminka užít 😊 já to s chlapečkem mám trochu omezenější

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle, mě bylo jedno, co to bude, ale sama jsem hodně holčičí, takže jsem věděla, že když to bude holka, budu se moct víc vyblbnout a taky že jo :D

      Vymazat
  11. Všechno je tak krásný. Už se docela těším až budu také kupovat věcičky na mimi, ale musím si ještě počkat. Takový kočárek jsem ještě neviděla, je originální a každý si ho hned všimne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že jsme vybrali tuhle korbičku, Cybex je dost častý kočárek, ale většinou vidím ten s křídly nebo jednobarevný a já chtěla něco trochu jiného :

      Vymazat
  12. Gratuluji k negativitě :)
    Kočárek vypadá opravdu úžasně, miluju vyšívané vzory a ty kytičky jsou prostě perfektní. A přitom tmavý kočárek je docela rarita. No vychytala jsi to skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já tedy potkávám hlavně tmavé kočárky :)

      Vymazat
  13. To je krásné shrnutí a ten kočárek. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ty poslední fotkové přehledy, to je krása! Z obavy z předčasného porodu jsem zvládla těhotenské focení už na konci druhého trimestru, naštěstí jsem už měla dost pupek, takže to klidně můžu vydávat za stav o pár měsíců později. :D

    Ten kočárek je opravdu pecka, obdivuji jej v každém článku! Je fajn, že jsi měla celé těhotenství i přes ten divoký konec pohodové. Já si ho užívám až tak od 6. měsíce. Předtím mi bylo pořád špatně, tak to moc nešlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To závidím, my původně také měli jít dřív, ale pak se to muselo posunout a pak už se to nestihlo :D
      Kočárek zbožňuju, jednou mi bude určitě chybět :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥