pátek 19. července 2013

Letní vykecávání :)

Poslední dobou jsem se blogu moc nevěnovala, nj, je léto, prázdniny a je toho zkrátka moc :D
Už mám definitivně jasno, kam letos pojedu na 100%, kam na více než 50% (nebo méně jak 100%) a kam nepojedu určitě, i když bych moc chtěla.

Zatím jsem se válela u bazénu, doháněla četbu, hrála hry, setkávala se s kamarády, chodila do přírody ...

Hraji a vyhrávám :D

Z procházky :)
A teď ke konkrétním plánům na prázdniny, nebo tedy zbytek prázdnin :) Už někdy v dubnu jsem psala že bych v létě chtěla jet na Řecký ostrov Zakynthos nebo do Anglie. Nakonec to vyhrál Zakynthos, kam se už brzy chystám a těším se jak malá. Máme vybraný klidnější hotýlek hned u pláže a už mám vybrané i výlety, kam chci jet, k pláži Navagio se přidal i výlet za želvičkami, k jeskyním a do malebných městeček, kde bychom měli vidět výrobu oleje a vína, spolu s ochutnávkou :)

Ještě jednou, pláž Navagio :)

Dál se na 100% chystám na Housku, samozřejmě ne na ono pečivo, ale na hrad. Tenhle hrad mi přijde velice zajímavý a tajuplný. Už se těším až si poslechnu nějaké ty legendy, které se k hradu vážou.

Chystám se také na poutě, kde si vždycky užiji spoustu zábavy, především na adrenalinovějších atrakcích, které zbožňuji ♥. Dále bych se ráda podívala buď na zámek Neuschwanstein nebo do Adršpašsko-Teplických skal, nejlépe na obojí :D

Zámek Neuschwanstein

No a v neposlední řadě jsou tu setkání s přáteli, letní grilovačky, pikniky ... nechci strávit léto a potažmo život zavřená doma, chci toho hodně vidět. Možná dojde i na tu Anglii, to uvidím až jak to klapne/neklapne s brigádou, a pokud se tam nedostanu letos, dostanu se tam snad příští rok!


A co vy, jak si užíváte léto? Doufám že máme plno krásných zážitků :)

1 komentář:

  1. Doufám že sem pak přidáš ze Zakynthosu fotky, moc ráda bych viděla jaké to tam je, nebo tada co vyfotil nějaký konkrétní člověk. Já už na dovče byla a bylo to super :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥