pondělí 19. srpna 2013

Zakynthos :)

Odlétali jsme 9.8. v 5:15 ráno, cesta byla klidná, na Zakynthos jsme dorazili okolo 8:30 (místního času, v Řecku je +1 hod. k našemu času), na letišti už na nás čekali moc milé paní delegátky, které nám všechno vysvětlili, dali informační papíry a pak už jsme si to frčeli autobusem do hotelu. Po tom, co jsme na recepci hotelu vyplnili ubytovací formulář (díky bohu mi k porozumění moje chabá angličtina stačila), jsme byli, světě, div se, ihned ubytovaní (normálně se ubytovává až po 14:00 hod., popř. okolo 12, my jsme však dorazili v 10:00 ☺). Náš hotel se jmenoval Palazzo di Zante (čti Palaco). Pokoj jsme měli v části u bazénu ve třetím, posledním, patře. Musím říct že se mi docela líbil, vana, postel a hlavně - klimatizace :D Den jsme strávili vybalováním a poznáváním hotelového komplexu; náš resort se skládal ze 3 hotelů, každý měl bazén, pár obchůdků, přičemž jsme mohli využívat všechny, kromě spaní a stravování (hl.jídla); pláže apod.
Druhý den byla ráno informační schůzka s delegátkou, kde jsme si rovnou koupili výlet na Kaiky a na Navagio (čti Navájo), zbytek dne a i ten následující jsme strávili u vody :)
Čtvrtý den jsme v 8:00 měli sraz na bráně, abychom se autobusem přemístili do přístavu a odtamtud na loď Kaiky. Výlet začal hledáním želv - Karet obecných, a ano, viděli jsme je, pořídila jsem i jednu fotku na kterou jsem opravdu pyšná a je to moje nejkrásnější, nejoblíbenější a nejcennější fotka z dovolené. Po hledání želviček jsme se se vydali na výlet okolo jižní části ostrova k jeskyním Keri. Viděli jsme i soukromý ostrov, kde se pořádají párty, vstup stojí 4€. Měli jsme 3 zastávky na koupání, jednu speciální a neplánovanou. Mohli jsme skákat rovnou z lodi a plavat do jeskyní, byl to opravdu úchvatný zážitek, lituji že jsem neměla vodotěsný foťák, abych si to mohla vyfotit. Viděli jsme taky krásné rybičky. Než jsme zakotvili v přístavu ještě jsme hledali želvičky, jednu jsme dokonce zahlédli, lepší je to prý právě ráno, kdy jsme začali :)
Pátý den jsme byli na pláži a odpoledne jsme se vydali na kratší obhlídku ostrova, viděli jsme za hotelem různá domácí zvířata, já tomu říkám mini "ZOO" a dokonce dva králíky, kteří se nás ale vůbec nebáli.
Šestý den jsme po obědě vyrazili na pláž Gerakas, která je 2km od hotelu a nachází se na ní hnízda želviček. Pláž byla krásná, hnízd tam bylo hodně a hloubka snad neexistovala, ušla jsem v moři cca 100m a stále jsem vody měla po prsa :D
Sedmý den byl ve znamení výletu na Navagio, pluli jsme okolo Modrých jeskyní a různých zajímavých míst, cesta trvala 1:45 min. protože Navagio se nachází na SZ ostrova, v rozbouřenější části moře, takže se celý ostrov obeplouvá z východní strany. Navagio jsem si skutečně užila, fotila, udělala jsem si jedno video, koupala se, kochala se, je to tam prostě nádherné :) Při zpáteční cestě jsme měli zastávku na koupání u Modrých jeskyní a druhou u pláže Xigia. Večer už jsme si pak museli balit a pak jsme strávili poslední večer u báru ♥ Ráno v 6:00 pro nás byla připravená snídaně a v 6:40 byl odjezd z hotelu, na letišti jsem si ještě koupila podložku pod myš a hrnek a v 9:20 (mč) jsme frčeli domů, přistáli jsme v 10:40 (mč) po příjemném a bezproblémovém letu v Praze, odkud už jsme jeli domů ...
Byla to opravdu nááááádnerná dovolená, kterou jsem si užila na maximum a ráda bych se ještě někdy na Zante vrátila, tentokrát už s vodotěsným foťákem :D

P.S.: Těch fotek je nějak moc, tak se nelekněte :D

Výhled z balkónu :)
Ještě jednou :)
U bazénu

Výlet lodí Kaiky
Přístav :)
Ten tmavý bod je želva pod vodou
Vynořuje se ...
a je nahoře :)

To je ona, moje nej, nej, nej fotka, jak jsem o ní psala :) ♥
Jeskyně :)

U jeskyní Keri :)
Moře
"Želva" - ostrov
Naše loď a je vidět i kapitán :D
Králíci - jsou tam dva ;)
Vstup do areálu

Modré jeskyně :)
Severní část ostrova

Kus ostrova, který byl oddělen při velkém zemětřesení v roce 1953,
který ostrov skoro celý zničilo
Vjíždíme na Navagio

Loď pašeráků, která prý převážela alkohol a tabák a v roce
1980 ztroskotala, trosky byly vyvrženy na pláži
Navagio, kde loď byla ponechána svému
(rezavějícímu) osudu

Koupání u Modrých jeskyní
Koupání na pláži Xigia
Duha
Nás room :D

Poslední večer
Fuuuj ještěrka :D :D

To jsem si koupila na letišti :D
Dárek co jsem dostala k nákupu od jedné