pátek 20. prosince 2013

Moje první DIY

Miluju medvídka Pú a proč to říkám? Protože jsem se rozhodla, že si s ním vyrobím hrníček - mám jeden svůj větší (už dost oprýskaný) žlutý hrnek, který mám i přesto v jakém je stavu moc ráda, a ta barva se na Púa skvěle hodila.
Nedopadlo to nejhůř, ale ani nejlíp, s tím štětečkem se mi nemalovalo až tak dobře, hodně se rozbíhal, tudíž jsem přetahovala a dělala čáry i tam, kde jsem nechtěla, takže příště zvolím něco jiného (fix jsem měla, ale ten se neustále smýval). No výsledek můžete posoudit sami :D

Ke svému patlání jsem použila akrylové barvy na keramiku a sklo, které se nemusí, ale můžou, zapékat. Jinak mě se to celkově docela líbí - na to že to je to můj první pokus tak jsem s tím smířená :D






Vyrábíte taky nějaké DIY?


6 komentářů:

  1. Parádní medvídek Pú! Dovedu si představit, jak blbě se na ten kulatý hrnek muselo malovat, já jsem na takovéhle činosti dost levá, takže prostě obdivuju i tohle, přestože píšeš, že to byl zatím první pokus. :-) Další budou určitě ještě krásnější! Těším se na ně a budu Tě sledovat! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děluju. Ještě bych si chtěla koupit hrnek stejného tvaru, ale v nějaké šedo - modré, abych měla i Ijáčka a nejlépe i růžový a oranžový, abych měla komplet :D

      Vymazat
  2. Podle mě se ti to moc povedlo, já tohle vůbec neumím =D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥