čtvrtek 20. listopadu 2014

Guláš

Jistě ho známe všichni - guláš, ale spousta z nás ho dělá jinak :) měla jsem jich už několik, ale tenhle mi chutná nejvíce a tak jsem se rozhodla s Vámi o něj podělit, je jednoduchý, nepotřebujete toho na něj mnoho a chutná dobře ☺

Ingredience:
  • 1 velká cibule
  • gulášové koření
  • sladká paprika
  • vepřové/hovězí maso
  • masox, olej
  • sůl a pepř
  • + kvásek
Ingredience
Postup:
  • nakrájíme cibuli a maso na kostičky (já použila vepřové maso, ale každý dle chuti)
  • na oleji osmažíme cibulku, aby chytla trochu do hněda

Cibule :D
  • k posmažené cibulce přidáme maso, osolíme, opepříme a necháme zatáhnout
  • poté přidáme gulášové koření a sladkou papriku - kolik je individuální, podle chuti, jak to chcete mít "ostré" atd.
  • zalijeme vodou a přidáme masox
  • necháme vařit, pokud máte papiňák, bude to hodně rychlé, pokud vaříte jako já bez něj, bude to trvat trochu déle, ale ne o moc :)

Smažíme
  • když je maso měkké, zahustíme kváskem a je hotovo

Před zahuštěním - pak už jsem nic nestihla, najednou byl fuč :D
  • kromě toho, že spousta lidí dělá guláš různě, liší se také přílohy, které k tomu kdo jí - my děláme kolínka a nebo si guláš dáme s rohlíkem - což spoustě lidí připadá "divné", mě zase přijde divné jíst guláš s knedlíkem, takže se to vyrovná :D přílohu tedy nechám na Vás, jak jste zvyklí, já s gulášem prostě miluji kolínka ;)

Jak máte guláš rádi Vy (pokud ho jíte, samozřejmě)?

6 komentářů:

  1. Ešte nikdy som sa nestretla s cestovinami v guláši, ale musím uznať, že to vyzerá zaujímavo. Ja zasa dávam veľa cibule, dokonca toľko koľko mäsa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám cibuli moc ráda, takže úplně velké množství oželím :)

      Vymazat
  2. mňaam :) hneď by som si dala, my jedávame guláš s chlebíkom alebo rožkami, cestoviny som ešte neskúšala

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) Guláš jím jakýkoliv :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥