úterý 6. ledna 2015

Plány na rok 2015

Nový rok je v plném proudu a já měla čas udělat si takovou bilanci roku minulého. Z minulých plánů se mi něco splnilo, něco si přenáším do tohohle roku, no a k tomu se přidaly plány nové :)
Z minulého seznamu se mi povedlo dostat se na navazující studium a udělat státnice, taky jsem si našla brigádu, bohužel teď už jí zase nemám, takže tenhle bod se přenáší, dál jsem uspěla v cestování, řízení, šetření, pomáhání a dokonce jsem si našla si nové přátele. Přesto se některé úspěšné věci budou opakovat, však uvidíte ;)

1. Brigáda
Brigáda byla si v minulém seznamu a já tento bod opravdu zvládla, našla jsem si brigádu v bubbleology a později v kavárně - což nebyla výhra, šéf nám dal 1.12. vědět že k 1.12. končíme - super, co? No a tím pádem potřebuji brigádu novou


2. Návštěva divadla
A to rovnou 2x, chci si zajít jak do divadla J.K.Tyla tak do našeho nového divadla. Mám divadla, celkově, moc ráda, ale většinou není čas, je to drahé atd. atd. Letos se tam ale prostě dostanu a to 2x :D


3. Koupit si super věc
V rámci pokračování šetření si chci koupit jednu z věcí, které opravdu chci, a to buď kabelku Kors nebo boty UGG. Po obou věcích už dlouho "vzdychám" a já se chci pokusit si alespoň jednu z nich letos koupit :)


4. Jet do VB nebo Francie 
... nebo do obou :D opravdu moc po tom toužím, alespoň po návštěvě jedné z těch zemí (zatím). Něčím mě prostě přitahují, ani nevím čím, ale prostě tam chci jet. Bohužel jsem zatím neměla to štěstí, uvidíme, zda to vyjde letos


5. Zdravý životní styl
Nejde mi to, nejde mi to, nejde mi to ... vždy to po čase skončí špatně, nikdy u toho nevydržím :/ Neznáte to taky? Ze začátku fajn, pak krach :D Nechci to ale vzdát a chci to zkusit znovu, jinou metodou a třeba, snad to bude ONO ;)


6. Nový přátelé
Minulý rok jsem byla v hledání nových přátel úspěšná a chci v tom pokračovat, přátelé si vždy hodí


7. Prohlubování starých přátelstvích
A protože jsou přátelé důležití, chci prohlubovat i přátelství stará, o která se také musí pečovat a já o ně pečuji ráda ♥


8. Cestovat
Cestuji strašně ráda a chci v tom pokračovat dokud budu moct :) Poznávání nových zemí a kultur je prostě báječné a já to miluji


9. Základ cizího jazyka
Jelikož jsem se minulý rok nedostala na jazykový kurz a nedostanu se tam ani letos, chci se alespoň naučit základ nějakého cizího jazyka, který by mne bavil :)


10. Neřešit minulost
V tomhle jsem strašná, často zabředávám do minulosti a nedokážu si odpustit věci, které jsem udělala už kdysi dávno, dokonce jako malá, prostě to neumím ... ale je to strašně ubíjející a potřebuji se toho zbavit. Je to dlouholetý boj a já mohu jen doufat, že ho jednou vyhraji a že to bude brzy


11. Vážit si víc sebe sama
Teto bod souvisí s bodem předchozím, jelikož si spoustu věcí nedokážu odpustit, nedokážu se ani mít pořádně ráda ... a tak stále dokola, je to začarovaný kruh. Chci to ale změnit a naučit se žít sama se sebou a mít se ráda :)


12. Pomáhat
Rozhodla jsem se, že si najdu jednu organizaci a na tu budu přispívat. Už vím že to bude určitě organizace zaměřená na zvířata a už mám i představu jaká. Zvířátka miluji a často se do špatných situací dostávají kvůli nám, navíc nemají takové možnosti se "bránit" a pomáhání mě naplňuje dobrým pocitem


13. Uspořádat si čas
Tento bod mi strašně pomáhá, ale chci ho ještě zdokonalit, abych zbytečně čas nepromarnila, samozřejmě chci i lenošit, ale zbytek chci využít jak jsem to jde, abych na konci každého dne měla pocit, že jsem něco udělala :)


14. Stále řídit a víc a víc
Minulý rok jsem si dávala plán na řízení, protože jsem skoro vůbec neřídila. Teď mám auto a i když s ním často nejsem (má ho mamka, protože teď nemá dopravní prostředek), vždy když jsem doma řídím, řídím a zase řídím a strašně mě to baví. Řídím teď opravdu dost a já chci řídit ještě víc


15. Adrenalinový zážitek
Letos mi bude 25 let a já bych jako jeden z dárků chtěla dostat adrenalinový zážitek, přesněji bych chtěla bungee jumping :) už jsem něco párkrát zkusila - byla jsem například na zorbingu a strašně mě to baví, letos bych chtěla tohle :)


Co máte za plány Vy? Jak jste si užili konec roku?

10 komentářů:

  1. Skvělý článek! Ve spoustě bodech to mám stejně, třeba to cestování nebo adrenalin. Bohužel ve svých 14ti nemám tolik možností, ale se školou pojedeme do Walesu. :)
    A jak tak čtu o těch divadlech, ty jsi z Plzně? :)

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mám asi skoro približne to isté (až na ten adrenalínový zážitok, na to fakt nie som :D )
    www.gummybaum.blogsot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pomáhať....to je veľmi pekné. Určite si dobrý človek. :)

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To máš úžasné plány, snáď ti vyjdú :) A ten bungee jumping je super nápad, aj keď ja by som radšej išla na skok s padákom :)

    http://katherines-glitter-circus.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu skvělý článek ! Taky chci něco podobného udělat ve svém životě, sna dto brzy zrealizuji :)
    https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥