středa 27. května 2015

New in :)

Ahojky ☺
tak, květen se pomalu blíží ke konci a já tu mám nějaké věci, které jsem si v květnu pořídila, o některých víte, o jiných ne - překvapivé, že? :D Pomalu čtu knihy na zkoušky, na konci června mám zkoušky a pak jednu, možná dvě, na začátku září. No ... zatím se mi do ničeho nechce, měla bych napsat několik seminárek, esejí... a nemůžu se donutit, znáte to taky? Vůbec se k tomu nemůžu dokopat, ale čas mě za chvíli donutí :D Od knížek do školy si ráda odpočinu na nákupech, takže new in je na světě :)


Náušničky z ebay :)


Z DMka - ne, už si víckrát nebudu vlasy zesvětlovat doma :D


Fleur de Santé - noční krém, sérum pod denní krém a na oči


Nude paletku už znáte


Opět nákup v DMku - sprcháč a pěna do koupele Balea, barva abych nebyla kuře (už nejsem) :D s Baby lips electro - mají krásné barvičky, ty obyčejné balzámy mě až tak nevzaly, ale tyhle electro ano, už se těším až si půjdu pro novou barvu :)






Nákupy v Německu - já je tááák miluji ♥
Nejlepší botičky, zamilovala jsem se  ♥♥




Ještě jedny lodičky - těch není nikdy dost :D


Tílko Pimkie


Další trička


Svetřík s prostřihy na ramenou, ten jsem už dlouho hledala












Tohle se mi strašně líbí :)



Balzámek, hned jsem ho vyzkoušela :)




Tu už jsem Vám taky ukazovala - z Rossmannu


Džíny :)


Opět trocha drogerky :D



A další blbůstka z ebay


10 komentářů:

  1. Já si vlasy zásadně sama doma nezesvětluju :D mám bobky že to bude šílený :D
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já z toho takový strach nemám, při nejhorším to vrátím zpět, jako teď :D ono to tedy nebylo šílené, ale mě se to nelíbilo

      Vymazat
  2. fúú tak toho je, kým som to célé zrolovala :D výrobky značky Balea som začala kupovať keď som prišla študovať do BA a som veľmi spokojná. Aj ten balzam je zlatý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Baleu ráda, za ty ceny jsou to super produkty :)

      Vymazat
  3. Balea je skvelá značka, jedna z mojich naj :) ešte som ich penu do kúpeľa neskúšala, ale musím :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je skvělá, já mám úplně nejradši jejich olejovou pěnu s vůní vanilky :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Taky jsem se zamilovala na první pohled, akorát by to chtělo a půl čísla menší, ovšem to aby člověk sehnal :D ovšem tento drobný detail se vyřešil :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥