pátek 26. června 2015

Výkec ;)

Zdravím Vás!

tak jak se máte? Já mám momentálně úžasně úžasnou skvělou náladu ♥ Včera jsem byla na zkoušce a udělala jsem jí za 1, dneska mi přišlo celkové hodnocení jiného předmětu, závěrečná práce - interpretace 100% - KONEČNĚ jsem se asi naučila interpretovat, celý semestr mi to nešlo :D a celkově 84,53% tedy za 2 (1 byla od 85%, nenaštvalo by Vás to?) a z jiné práce také za 2 :) zároveň mám zaregistrovanou diplomovou práci a už stačí ji jen začít psát, nemůžu tomu uvěřit, ale já se těším. Mám totiž úžasné téma (pro mě) a už se těším až o prázdninách budu jezdit po okolí a fotit a fotit ... čekají mě ještě dvě zkoušky v září, ale ty prostě musím dát.
Další věc co mi v poslední době udělala radost - našla jsem si perfektní brigádu!! Přesněji v Perfect Worldu, kdo je z Plzeňska nebo prostě pojede okolo, nechť nás v Plzni navštíví, budu moooc ráda :) Je to velice netypická kavárna, platíte kolik chcete, obsloužit se můžete samy nebo to nechat na obsluze, chodíte tam bosí :D můžete si zahrát na piáno, kytary, napsat vzkaz na zeď, navíc tam pracují úžasní lidé :)
Také jsme teď (s přítelem) několikrát vyhráli - například VIP sezení na venkovní promítačce nebo koberec v Kika :D
No, mám prostě hodně důvodů k radost a doufám, že Vy také :)
Brzy plánuji článek o plánech na prázdniny a samozřejmě v červenci random z června :)
Mějte se krásně a užívejte poslední červnové dny

2 komentáře:

  1. Tak to je super brigáda! O něčem takovém jsem ještě neslyšela ale musí to být paráda, bože prosím více takových kaváren!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to super, akorát si pak musí člověk dávat pozor, kdo tam chodí

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥