pondělí 8. května 2017

Top 10 SERIÁLOVÝCH POHÁDEK

Ahojky :)


Tak dnes bych Vám ráda ukázala svých 10 nejoblíbenějších seriálových pohádek. Jde tedy o pohádky, které jsem sledovala jako malá, ale i teď se občas na nějaké díly ráda podívám :) Nenajedete tu tedy novodobé seriálové pohádky, protože ty mi za a) k srdci tolik nepřirostly a za b) se mi upřímně většina ani nelíbí, většinou ani nemám ráda nové díly k mým starým oblíbeným pohádkám, viz Šmoulové například. Nevím, přijde mi to teď jiné (horší), ale zase nemohu soudit, nových dílů jsem viděla jen pár a taky to může být ve mně, ale osobně mám radši ty staré díly. Trošku mi přijde, že jak se dělají nové a nové díly/řady je to horší a horší, ani druhá řada Digimonu (a to vyšel pár let po té první) nebo Beyladu, mi nepřišla moc dobrá, spíš jako takové to "Mělo to úspěch tak na tom budeme dál rejžovat, i když úroveň klesá" 😃 ale jak říkám, tak to vnímám já.

Taky jako vždy nechci říct že tohle je vše, jen je to moje osobní top desítka. Ale mám ráda i spoustu jiných pohádek jako je Bob a Bobek, Mach a Šebestová, Broučci a já nevím co ještě. Co ovšem ráda nemám a teď budu asi dost lidem připadat dost divná (nedá se nic dělat 😂) jsou pohádky nebo seriály jako je Tom a Jerry nebo The Simpsons ... a je to jednoduché, násilí. Jasně, já vím že je to jen namalované, že to brané jako vtip a že ta myš už by byla dost pravděpodobně dávno sežraná a tak dále a tak dále. Já to vím, ale prostě se mi to nelíbí. Já se u toho neodreaguji, neodpočinu, nelíbí se mi to. Neříkám že by vadila výhra dobra nad zlem a že by se v pohádce nesměla objevit žádná bitka, ale čeho je moc ... a abych koukala jak v každém díle otec škrtí svého syna, nebo jak v každém díle kočka dostane příšerným způsobem na budku, no, to si nechám ráda ujít. Možná mi přijde že násilí je všude dost a cpát ho do toho na co koukají děti je už trochu moc a možná taky žádný důvod neexistuje. Co vím je, že tenhle typ pohádek/seriálů u mě nenajdete, ale chápu že se to někomu líbí a nijak to neodsuzuji :) 

To sem se trošku rozkecala, takže šupky dupky na to ;)

1. Pepek námořník (1956) - abych byla úplně upřímná, na toho jsem koukala opravdu jako hooodně malá a už ani nevím o čem to je a bylo a tak dále, ale co si pamatuji naprosto přesně jak vždycky vzal tu plechovku se špenátem, zmáčkl, ten špenát vystřelil, on ho snědl a měl svaly :D to je jediné co si pamatuju a co se mi vždycky tááák strašně líbilo, že tu ten seriál musí být. A můj oblíbený seriál to byl i přesto, že mě to nikdy nedonutilo jíst špenát.

2. Krteček (1957) - no tak kdo by neznal našeho Krtečka, to je další ze seriálů které jsem sledovala když jsem byla spíš menší. Můj nej díl byl o kalhotkách ;)

3. Arabela (1980) - jediný zástupce hraných dětských seriálů. Arabelu jsem měla a mám strašně moc ráda a myslím že i dnes u spousty dětí obstojí

4. Šmoulové (1981) - modrý panáčci, jupí. Můj oblíbený díl byl například Roh hojnosti a pak jeden, kde byla zlá ježibaba a ta měla skleněnou kouli a ta dodávala tomu kdo si jí pohladil elán a já nevím co ještě, ale aby nalákala ty Šmouly tak se změnila v krásnou princeznu a čekala až za ní přijdou, že potřebují další kouli a ona je pak zajala ... no samo to dobře dopadlo :D

5. Kačeří příběhy (1987) - jo, tak tady mám hned několik oblíbených dílů, jeden je o perle, pak mám ráda ten s kouzelnou lampou a taky ten tak je tam paní Yetti neboli sněžná žena :D

6. Rychlá rota (1989) - noo, tak to jsem měla ráda něco s tím krokodýlem, taky ten díl se včelí královnou a pak ty díly jak tam byl ten velký kocour v obleku :D

7. Malá mořská víla (1992) - to vím naprosto přesně, díl o tom jak šly za mořskou hvězdicí aby Ariel měla dvě ploutve a její společnice chtěla hlas, pak ten s tím růžovým pejskem jak měl jakože nosit smůlu a taky ... no bylo jich víc

8. Pokémon (1998) - ano, i já jsem spadla do věku těchhle pohádek. Pokémon to odstartoval a už nebylo zbytí. Přesto jsem ale i s Pokémonem dál koukala na Rychlou rotu, Kačery a Ariel, to né že ne

9. Digimon (1999) - Digimon, digitální monstrum ... mě zprvu moc neuchvátil, ale Pokémon skočil a nebylo na co jiného koukat a postupně jsem tomu přišla na chuť

10. Beyblade (2001) - asi nejoblíbenější z téhle poslední trojice "asijských" pohádek :D chtěla jsem mít taky Beyblade a závodit

A jaké jsou vaše oblíbené dětské seriály? 

9 komentářů:

  1. Rychlá rota - Ty jsem naprosto milovala <3

    OdpovědětVymazat
  2. Och, šmolkovia a pokémon sú božské. Moje detstvo. A ešte No počkaj zajac. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Morská víla a šmolkovia, jooj sobotné ráno plné tozprávok :))

    OdpovědětVymazat
  4. Juu, úplně jsem si vybavila dětské léta kdy jsem na tyto pohádky koukala :-) Krtečka jsem zbožňovala :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, ú)plně na mě dýchla nostalgie. :D



    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé Krteček můj nejoblíbenější, ještě ho mám někde na VHS :D Sice nemluvil, ale byl dokonalej a roztomilej :D :) A Šmoulíky jsem taky milovala, ještě dnes používám spojení ,,U všech šmoulů." ,,Šmoulovatě." :D

    OdpovědětVymazat
  7. Až na poslední dvě jsem sledovala úplně všechny. Plus bych ještě přihodila Toma a Jerryho, Duhoví medvídci (nebo tak nějak se to jmenovalo a pili hopíkovou šťávu!:D ), Jen počkej zajíci a Maxipsa Fíka. Jo anši měli děsnou radost, když jsem pak furt mlela, že chci bernardýna:)) Je hezké si takhlee zavzpomínat :)

    Ale i když jsem digomony nesledovala, tak mi ta jejich debilní znělka hraje v hlavě!:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥