úterý 20. února 2018

Výstava a Jump Aréna 🖻

Ahojky ;)


Na začátku roku jsem psala o tom, že bych ráda zažila a vyzkoušela spoustu nových věcí a tak jsem se do toho vrhla :) Tenhle týden máme jarní prázdniny a já se rozhodla toho využít, proto jsme včera s kamarádkou vyrazily do Prahy. Vybrala jsem prohlídku Josefa Lady v Tančícím domě a pak Jump Arénu. Oboje bylo výborné, každé jiným způsobem :) 

Výstava byla úchvatná a přenesla mě do dětství, k Mikešovi a ke kmotře Lišce ♥ Všechny ty obrazy, především ty zimní, mě dostaly a já byla šťastná že jsme tam jely. Lada je jeden z mých oblíbenců a já si tohle nemohla nechat ujít :) Po výstavě jsme si vyjely nahoru do Glass Baru, kde jsme si daly kafe a venku se pak kochaly tou nádherou. Dlouho předtím hlásily ten den déšť, pak sníh, ale nakonec bylo nádherné, sluníčkové počasí a ten výhled, ten stál za to :) 












Po výstavě jsme se vydaly do metropole, posilnily jsme se obědem a zajely se také podívat do IKEII (noo joo) a pak jsme se vydaly do jump arény, která je kousíček od stanice metra. A tohle, to tedy byla vážně paráda. Dlouho jsem se tak nevyblbla jako tam, hrály jsme "vybíjenou", basket, skákaly co hrdlo ráčí a na nafukovacích atrakcích jsem se také dost vyřídila ♥ Jedním slovem nádhera :) Neumím žádné triky, salta, ale i tak jsem si tam tu hodinu užila a ani nevěděla jak. 

Do jump arény se jde přes vrátnici nějaké společnosti a vůbec byste nečekaly že tam ta jump aréna opravdu je, ale je tomu tak, takže kdo se tam chystáte, nic se nebojte :) A já vám obě věci můžu doporučit. Den jsem si užila na maximum a už se nemůžu dočkat zítřka a víkendu ... proč, to se brzy dozvíte :D





Byli jste na výstavě nebo v jump aréně?

8 komentářů:

  1. Jé, jarní prázdniny, to bych si klidně nechala taky líbit! Výstava vypadá suprácky a jump aréna taky, ale to mě až tolik neláká. Vypadá to, že jste si výlet pořádně užily, to je dobře. Praha je nádherná a nabízí mnoho možností. Tančící dům, UGO, Starbucks a IKEA = splněno! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem zavítala do jump areny a hrozně mě štvalo, že tam bylo milion dětí a třeba i uplnejch prcků, který se všude pletly, rodiče na ně nedávali pozor a já měla pořád strach, že je třeba zamáčknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla smůla, u nás tedy bylo min.dětí a větších a i všichni respektovali že na tramp.může být jen jeden, takže to bylo super 🙂

      Vymazat
  3. pekné fotky, musel to byť pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé do Jump arény mám v plánu zavítat! :) Chci si udělat výlet do Prahy a jedním z míst, co navštívíme je právě jump arena, tak po tvé recenzi se na ni ještě víc těším! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. To je úžasné! :-) Tam muselo být parádně, na takovou výstavu bych se ráda mrkla, ale vůbec jsem o ní netušila. Fotky jsou krásné, to sis určitě moc užila. Stejně tak ten dlabanec, to vypadá úplně skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥