čtvrtek 5. července 2018

Random ČERVEN 2018

Ahojky ☼


Konečně je to tady, prázdniny, jak já se nemohla dočkat. A že jsem opravdu ráda že se mě prázdniny týkají, asi říkat ani nemusím :) Červen utekl rychle, ale zároveň jsem měla pocit že se vleče ... to asi tím čekáním. A taky stresem, ve škole se nevědělo jak to bude příští školní rok a tak se to furt řešilo, měnilo a to člověku moc nepřidá. Nakonec by to mělo být ok - tak snad nebude v září překvápko. 


Červen začal Dnem dětí a já dostala tohle - ano, stále dostávám něco ke Dni dětí ;)





Tohle se mi strašně líbilo, světlo procházející listím


Taková ta hra, kdy to kočka odpikne dolů (v tomto případu kačenku), vy jí to seberete a ona to udělá zase znova a znova - to je přeci děsná zábava :D




Našla jsem svůj první čtyřlístek


Neodolala jsem a taky hraju, jako HP fanatik to asi ani jinak dopadnout nemohlo


Pár těch střípků - jídlo, jídlo (toho jídla bude v průběhu víc), Mína a ano, to mléko jsem koupila kvůli té flašce ...







Vzpomínka na AVON pochod



Historický víkend v Plzni





U mě velmi neobvyklé, ale vzala jsem si ven šaty



Tmavá a bílá - čoko moka :D





Super náramky na nohu - ale nesedejte si na bobek, jinak se vám ty nahoře zařezají do nohy :D


S plameňákem - jmenuje se Pelmeňák :D




Bitva na sv. Anně - prostě takový historický den, byly tam stánky, různá představení, otevřený kostel sv. Anny a hrobka a největší show byla právě bitva - přesněji bitva o Starý Herštejn. Ten den bylo horko k padnutí, i já měla co dělat abych vedrem nepadla, takže chudáci v brnění a zbroji co se tam mlátili a bojovali ...






To vyrobila mamka k nám ke včelám - včelař









Divadlo, moje láska






Jo, není to nic originálního, ale v tom 4DX to bylo super



Poslední školní den a tohle jsem dostala od dětí ♥ Školní rok mi utekl jako voda, byla to pro mě změna, konečně jsem našla práci, která mě baví a je i docela dobře placená. Za tuhle příležitost jsem opravu ráda a doufám, že to bude pokračovat. Ano, práce u dětí je únavná a vyčerpávající, ale zároveň strašně krásná, protože vidíte tu odezvu, ty reakce. Přijdu do práce a vítaná jsem objetím, celou dobu slyším: "Mám vás ráda" a další. To jen tak někde není a já už bych asi neměnila ♥


Něco z dárků pro maminku, ale jde o pidi střípek - bylo jí totiž krásných 60 let, k tomu taťka slavil 62 narozeniny a také měli výročí svatby 40 let. Takže byla velká oslava.
Bohužel to díky tomu bylo i hektické a já si nic nevyfotila, jen tohle a zbytek dortu, který jsem upeka :D
Tatínkovi jsem dala proutěný košík (chodí rád na houby), dovnitř jsem mu nakoupila dobroty, které má rád - křupky, brambůrky, polomáčené ... medovinu a včelařský hřeben na vosk (máme včely)
K výročí jsem rodičům koupila set zahradního nábytku - čtyři židle a stůl
Mamince jsem k narozeninám dělala takový balíček, koupila jsem dřevěnou bedýnku, do které jsem dala dárky a na každý dárek něco napsala (př. na fotoknihu jsem dala lístek s nápisem "Na krásné vzpomínky" atd.). Koupila jsem jí tedy tu bedýnku, fotoknihu, prsten se sladkovodní perlou, tohle přání a měchačku (pro štěstí), udělala jsem jí jahody v čokoládě, balónek, upekla jsem dort (naštěstí všem chutnal), dřevěný rámeček ve tvaru srdce a 60 bílých karafiátů (bílé karafiáty měla jako svatební kytici).
Oslava se naštěstí povedla a byl to opravdu krásný den :)





22 komentářů:

  1. Hezké fotky, máš krásnou kočičku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty pralinky vypadají úžasně. :) Nevíš náhodou odkud jsou? :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný měsíc! :) Ty narámky na nohu vypadají zajímavě, až jsem si myslela nejdříve, že to jsou nějaké sandálky ! :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandálky by se mi s tímto také líbily, ale já často chodím bosky, tak i náramky využiji :D

      Vymazat
  4. Na deň detí tiež stále dostávam darček, veď som dieťa svojich rodičov. :) Krásne fotky a veľmi sa mi páči aj torta, ktorú si pripravila, je naozaj krásna a originálna.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a hlavně to vypadá, že to byl i krásný měsíc :) Moc se mi líbí ty pralinky hned na té první fotce, po těch mrknu :) A přeji krásné prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky - musela sis to v červnu užít jak tak koukám :)! Mňaaam a to jídlo!
    Jinak se mi líbí to tvé srdíčko na dlani - pokud je to teda tetování :D A pokud je to jen fixkou, tak i tak dobrý nápad na jednoduché tetování :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky a kočička je nádherná! :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych ráda dostávala něco ke dni dětí :D hlavně knihy bych ráda teda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo maminka mě zná, proto byla kniha nutností 😄

      Vymazat
  9. Koukám, že jsi měla dost nabitý červen! :)
    Já osobně bych ale příště uvítala více textu a méně fotek :) Každopádně se mi líbí, jak jsi podarovala rodiče a upřímně? To nemohla být velká oslava, ale přímo obří! :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyhle články ráda právě takhle, ale to už je o vkusu :) No byla velká, ale ustálo se to ;) Užili jsme si jí všichni, hlavně mamka a to je nejdůležitější (taťka na to úplně není tak bych spíš vevnitř)

      Vymazat
  10. Ta micina je úžasná! Ta moje je na tohle už teď "stará", nebo moc arogantní, ale už pomalu jen vyspává a občas běhá :D
    Jinak ten dárek, cos dostala je taky úžasný, ta bonboniera ala knížka je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mojí je sedm (utíká to děsně) ale to furt děsný koťátko, nějak si nevšimla že už je "větší" a mě to vůbec nevadí :)

      Vymazat
  11. Opravdu moc krásný článek! Podle reakcí od dětí je vidět, že jsi skvělá paní učitelka ♥ Oslava to musela být pořádná, 40 let už je teda číslo :) Naši se bohužel rozvedli, ale život jde dál :) U těch náramků na nohy jsem si myslela, že to jsou sandálky, vypadaly by skvěle!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to ne vždy vyjde, znám to ze svého okolí moc dobře a proto jsem moc ráda že jsem vyrůstala se vzorem lásky a pohody a vidím jí stále, pak se mi lépe věří na tu pravou lásku :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥