neděle 8. května 2022

Výstava Malý princ

 Ahojky :) 


taky milujete Malého prince? Já ho mám ráda už od dětství, kdy jsem si ho poprvé přečetla a byla to pro mě taková pěkná, trochu zvláštní, pohádka. Zamilovala jsem se ale hned, s postupem času jsem samozřejmě více chápala jeho smysl a jeho příběh se mi tím víc líbil, až se z toho stala láska na celý život.

Každý rok si ho několikrát přečtu a vždy z toho mám stejně krásný pocit. Umí mě prostě pohladit na duši a pomoct mi v horších časech. 
Jsem taková závislačka, že mám hned několik vydání - svojí, už dost salátovou, knihu z dětství, pak jsem si pořídila vydání s 3D obrázky, následovalo první české vydání v původní úpravě, v souladu s přáním a uměleckým záměrem autora a jako poslední vydání s ilustracemi od Elišky Podzimkové.

Právě poslední zmíněné vydání se dočkalo i kouzelné výstavy, která se letos objevila i v Plzni a já na ní samozřejmě musela vyrazit - a bylo to dokonalé. 
Celá místnost byla nádherně udělaná a obrázky, které se při načtení do aplikace pohybují, tomu dodávaly nový rozměr. 
Malý princ pro mě vždy bude ten chlapeček, jak ho namaloval autor, ale i tyhle ilustrace mají něco do sebe a krásné zpracování do výstavy to jen podtrhuje. Teď už ale přestanu kecat a tady je z výstavy pár fotek :)
Mimochodem, mojí nej postavou je liška, máte taky svojí oblíbenou? 🦊
















Máte rádi Malého prince?

20 komentářů:

  1. Na výstavě jsem také byla a byl to zážitek, Malého prince mám moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, určitě to byla nádhera. Já se musím přiznat že jsem malého prince nikdy nečetla... Je čas to nepravit...
    P.s. Pokud budeš mít čas a chuť, stav se prosím na blogu a můžeš nám dát s Toníkem hlas v blog soutěži 😊
    Děkujeme a přejeme pěkný start do nového týdne

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to je krásný, vůbec jsem netušila, že taková výstava proběhla! :( Ale Plzeň je pro mě dosti z ruky, takže bych asi stejně bohužel nejela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona právě bývá na různých místech, já o ní vím už z Prahy a teď byla i v Plzni, tak jsem taky musela jít :D

      Vymazat
  4. To je krásné zpracování :)! Malého prince mám také ráda. P. učitelka na střední nám říkala, že to je pohádka pro dospělé a já s ní souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  5. Výstava musela být krásná 🤗. Já jsem knížku nečetla, viděla jsem pouze film, který se mi moc líbil 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je moc hezký, akorát je to příběh v příběhu a kniha je je tam vyprávěná pomocí vzpomínek, já bych chtěla celý přímo jen podle knihy :)

      Vymazat
  6. Hodně lidí má rádo Malého prince. Já nevím proč, ale já mu prostě nemůžu přijít na chuť :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky. 🙂 Malého prince jsem ještě nečetla, ale máme doma knížku, kde jsou citáty z něj.

    OdpovědětVymazat
  8. To musel být krásný zážitek! Malého prince mám taky ráda a v knihovničce zaujímá speciální místo. Škoda, že je Plzeň z ruky, ale zase by výstava mohla být aspoň příjemná záminka na víkendový výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rozhodně nádherná výstava a moc se povedla :)

      Vymazat
  9. Já na Malého prince moc nejsem, ale o výstavě jsem slyšela a moc ráda bych ji viděla. Eliščinu tvorbu už sleduji dlouho, takže si ráda zajedu i do Plzně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šla zase jen kvůli MP a jinak tvorbu neznám, alespoň je obsaženo víc oblastní :D

      Vymazat
  10. Knihu jsem četla, ale že bych byla velkým fanouškem Malého prince to úplně ne. Chápu, proč je všemi tak oblíbený, ale mě bohužel tolik nechytl. Možná proto jsem ani nezaregistrovala výstavu. Určitě musela být pro milovníky příběhu velkým zážitkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla, i když bych si někdy dala i tu podle obrázků autora, protože to je pro mě ten pravý Malý princ :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥