středa 1. listopadu 2023

Střípky ŘÍJEN 2023

 Ahojky :)


nemohu jinak a říjen musím zhodnotit velmi kladně, až na pár nepříjemností, jako třeba očkování, to byl vážně strašně super měsíc. Bylo jak krásné počasí, kdy mezi barevnými listy prosvítalo slunce, tak takové to pravé podzimní šero. Já mám moc ráda obojí, k podzimu to patří a velmi si to užívám 🤎
Už se strašně těším, co přinese listopad a dost se to ve mě pere, už začínám hodně prožívat blížící se Vánoce, ale také si chci ještě pořádně užít poslední podzimní měsíc, tak uvidíme, jak to zvládnu vybalancovat 😄

Říjen nemohl začít jinak, než oslavou mého svátku :) Tentokrát jsem ho jela slavit k rodičům, kde se sešla celá rodina a bylo to moc fajn :) Poseděli jsme, pokecali, šli jsme na procházku a dostala jsem krásné dárky. 






2. října se v Plzni otevírala první kavárna Starbucks a tam já nemohla chybět, takže jsem vyrazila s Celestýnkou, dala si PSL - to je moje podzimní láska a konečně nebudu muset čekat na návštěvu Prahy, abych si ho dala. No a pak jsem se šla s malou ještě projít :)





3. října jsme s Goldinkou oslavili 3 výročí :) Ona je stále stejně úžasná, mazlivá, milující, je to prostě zlato.



A večer jsem vyrazila s holkama ven na mojí oslavu svátku :)



V týdnu jsem musela domů - zase k zubaři :(


Jako před 3 lety, stále spolu 💗


Konečně - na bříšku se jí vůbec nelíbilo a musela jsem jí pomáhat s polohou a pak najednou šup a pase, šikulka naše 😊



6. října u nás slavila kamarádka K. narozeniny, fotku nemám, ale na další den (no, spíš večer) mi zbyl dort :D


A 8. října nás čekal velký den - VÍTÁNÍ OBČÁNKŮ




Podzim a PSL patří k sobě a já toho, že si ho teď můžu dávat častěji, plně využívám 😃




Moje chvilka relaxu 💙


13. října se otevírala brána do Borského parku, tak jsme se jeli podívat a užili si pěkné odpoledne. A manžel pivo 🍺




V sobotu 14. října přijela mamka a vyrazili jsme na farmářské trhy, mmchd, když jsem tam čekala na dobroty (třeba na toho úžasného indiánka, co bude níž), pokoušel se mamku nabalit jakýsi pán - takový ten pán, co se s vámi dá do řeči, říká blbosti apod., ale byla alespoň sranda 😂



Úkol zněl jasně - balík, dýně, plenky a kafe



Neděle 15. října byla krásně pomalá a začala úžasnou snídaní. Byl to také rok od pozitivního těhotenského testu, no a jak jinak ho završit než bezva večeří. 




Stejnou neděli probíhala i akce VLNA SVĚTLA - zapalovali se svíčky za všechny nenarozené nebo předčasně zesnulé děti a my zapálili za našeho skřítka 🕊



16.10. bylo naší princezně 5 měsíců


Čokoláda z automatu - to mám po mamce, jak vidím automat, musím si něco dát 😂



Návrat do Bradavic, pokud milujete HP jako já, tak moc doporučuji, je to vážně úžasná kniha 



Koupáníčko



To je bordel - dítě v posteli, Daisy v postýlce 


Miluju podzim 🍂




Daisy doporučuje 😃



Musela jsem tu umělou inteligenci taky vyzkoušet 😂


Týden od 23.10. byl dost hektický a první tři dny jsme strávili chozením po doktorech - v pondělí Praha, v úterý očkování a ve středu odběry a fyzio. 
Tady čekáme na očkování proti pneumokokům.


Přišel ten nejkrásnější fusak ❆




A taky jídelní set, který dostane malá pod stromeček :)



Cesta domů z odběrů, brali jí krev z patičky a museli jí chudinku píchat dvakrát 😢


Konečně jsem se odhodlala a objednala si je, už jsem se mohla i vyzkoušet a za mě TOP. Vzala jsem jen jedny, abych viděla, zda za to fakt stojí a nechápu, že jsem to neudělala už dávno, rozhodně si musím objednat další a nic dalšího už nechci.


Minulý měsíc Michael Gambon a v říjnu nás opustil Matthew Perry. Dva herci, které jsem měla vážně ráda a tohle byl o to větší šok, jak mladý byl a i když měl spoustu problémů, přála jsem mu spokojený život, je vážně škoda, že odešel tak brzy.


Baštíme příkrmy :)



Upekla jsem pro manžela štrůdl 🍎 (já ho nejím, tak ho má celý pro sebe) 😁


Náš poslední říjnový den :)



Nemám tu fotky z posledního říjnového víkendu, to opět přijely neteře a udělali jsme si všichni Halloweenský víkend, ale o tom až jindy 👻

Co Váš říjen?


34 komentářů:

  1. Tak to jsi měla krásný říjen. Malá je sladká )))a fusak je opravdu nádherný.
    Přeji krásný listopad.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné shrnutí měsíce. Fusak je krásný a líbí se mi ty červené šatičky.
    Ať máš prima i listopad.

    OdpovědětVymazat
  3. Panejo, ty nás zásobuješ fotkami. Krásný! Malá je princezna, tobě to moc sluší a jde vidět, že si užíváte každou chvilku. To jídlo je lákavé, hned bych si dala :-) Já měla trochu hektický měsíc říjen, ale za to moc krásný. Asi tyto články taky jako shrnutí budu psát, protože jsem v takovém shonu, že občas zapomenu, co vše jsem prožila a takhle bych to aspoň měla uložené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky to tak beru, takový fajn deníček a člověk se pěkně ohlédne a ten měsíc si sesumíruje :)

      Vymazat
  4. Moc hezký říjen. O nové knize HP stále uvažuji. Měla jsem ji už 2x v ruce a nevím nevím no. Možná si ji koupím k Vánocům.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, malá je úžasná, jak je tam zachumlaná v tom fusaku, to je brouček prostě. :) Je super, že si to takhle užíváte, taky se s Matym snažíme, jak to jde, fusak jsem pořídila dřív, takže my jsme na zimu už byli připraveni, ale takhle krásný teda nemáme. :)
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je tam hodně zababušená, je větší, ale dá se stáhnout, tak jí snad vydrží :)

      Vymazat
  6. Moc hezký říjen. 😊 Teď v listopadu budeme všem kupovat dárky, ať máme pak v prosinci klid. Hlavně já, čas na pečení. 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už pomalu nakupuju a něco už mám, ale miluju to, takže mi nevadí ještě shánět i něco v prosinci, je to pro mě radost :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky i říjen :). Jde vidět, že jsi milovnice PSL :D. A fusák je fakt moc pěkný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, PSL miluju fakt hodně, ale už se začínám těšit i na vánoční edici :D Děkuju :)

      Vymazat
  8. Snugs jsou super :) začala jsem před těhu, použila jsem i v šestinedělí :) a teď když jedeme nějak na celý den pryč a já nevím, kdy to přijde, si je beru pro jistotu :D

    říjen bylo krásné počasí i u nás, tak jsme byli hodně venku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky, malá je úžasná. :) Přeju, ať máš i krásný celý listopad :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky miluji babí léto. ♥ Dodatečně všechno nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsi krásný říjen. To halloweenske pyžamko pro malou, máme doma taky 😊 a ty červené šatičky jsou opravdu nádherné! Malá v nich bude krásná 😇.

    OdpovědětVymazat
  12. Letošní říjen byl jako dělaný na procházky. Já ze začátku stihla pár setkání s kamarádkami, pak mě bohužel chytil bacil, který mě trápil skoro až do konce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, bylo krásně :) Tak hlavně jestli už je všechno ok :)

      Vymazat
  13. To je dobře, že říjen hodnotíš kladně 😊 Očkování je sice nepříjemnost, ale pokud se dělo jen to, je to maličkost.
    Také se snažím užít podzim plnými doušky...ještě před týdnem jsem nechtěla vidět nic Vánočního, ale tento rok nemám problém se na podzim a zimu postupně prěladit. A teď jsem právě ve fázi, kdy jsem schopna se a podzimem pomalu loučit a přivítat pomalu zimu a Vánoce 😊
    Líbí se mi, jak máte pro malou pořízené oblečení na podzim. 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám vždycky problém se krotit a jak skončí Halloween, už bych jela Vánoce, ale je mi "líto" listopadu, tak se brzdím, abych si ještě užila podzim :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  14. Opět krásné fotky a pěkně užitý měsíc. :) Ty oblečky pro malou jsou naprosto boží. ♥ A vybrala jsi si pěkné knihy. ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám moc ráda tvé shrnutí :) je vtipné, jak 13.10. a lidé mají krátké rukávy :D tentokrát bylo léto opravdu dlouho. Přesně jak říkáš, podzim už dost připomíná Advent, ať už v obchodech, výlohách, nebo vánočními trhy, které tady v Budějovicích začínají už za týden! Moc vám to holky sluší <3 :) štrúdl jsem dělala v pátek a hrozně rychle zmizel :D už si ho objednali na víkend znovu :D taky teď piju ráda čokoládu z automatů (např. v Lidlu), ale pamatuji si, jak byla ošklivá např. v automatech v nemocnicích, když jsem byla malá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jojo, letos to bylo dlouhé a přijde mi, že jsem si podzim ani pořádně neužila, dlouho bylo teplo, spíš léto a teď už mám sama co dělat, abych si ho ještě užívala a nevlítla do Vánoc, jako člověk, co je fakt hooodně miluje mi to dává dost práce :D U nás začínají trhy 23.11., což je povel pro mě, abych víkend předtím udělala výzdobu - to znamená už víkend co teď bude :D To u nás byla docela dobrá i v nemocnicích, nejhorší byla v Tachově, kde jsme jednou s kámoškou v pubertě čekaly na vlak a neměly jsme co dělat, tak jsme se rozhodly ochutnávat dobroty tamního automatu na nádraží - nedalo se pít nic, ale měly jsme z toho srandu, tak to bylo fajn :)

      Vymazat
  16. Říjen mi utekl hrozně rychle, pomalu ani nevím, že byl. :) Moc hezké shrnutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mně teď všechno strašně utíká, vždycky mrknu a jsme dál :)

      Vymazat
  17. To je neskutečné, jak vám malá rychle roste! Říjen byl i u nás krásně teplý a vybarvený, strávili jsme spoustu času po procházkách a výletech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, letí to rychlostí blesku, to je super, že i u vás bylo krásně :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥