neděle 6. října 2024

Glamping

 Ahojky :)


v minulém článku jsem psala, že říjen začnu úžasně a nejen díky tomu, že 1.10. slavím svátek a tak se také stalo, odjeli jsme na tři dny na glamping - do stanu/kupole. Dlouho jsem o tom snila, vždy, když jsem to někde viděla, tak se mi to hrozně líbilo a konečně jsem se i já dočkala :) 
A tak jsme 1.10. vyrazili na tři dny do Brd, do našeho krásného ubytování. Stan byl nádherný, dokonale zařízený, se vším potřebným vybavením na vaření nebo grilování, k dispozici byly také ručníky, osušky, prostěradla do sauny, pantofle, ale i holinky a pláštěnky, společenské hry a dřevo, za nic se nepřiplácelo, k dispozici byla i káva, mléko, čaj, jedna lahev vína a jedna snídaně pro dvě osoby. Zbytek jídla jsme si přivezli. 
Jeli jsme samozřejmě i s Celestýnkou, ještě nejsem připravená nechat jí někde celý den bez nás, natož přes noc nebo dokonce víc nocí. Pro ní nám zdarma nám připravili postýlku a povlečení :) Boží bylo soukromé wellness na terase - bazének s horkou vodou a sauna, a gril také nebyl k zahození. 


Jmenuje se to tady Colony Glamping a my bydleli se stanu Mezi potoky.
První den bylo krásně, sprchlo krátce před naším příjezdem, ale po zbytek dne už bylo pěkně, takže jsme se ubytovali, vše si prošli a večer jsme si opékali buřty. Jelikož to byl den mého svátku, tak jsme si večer otevřeli víno, zalezli jsme si do bazénu - ten byl neuvěřitelný, nejradši bych tam trávila hodiny a hodiny, já si potom dala ještě večerní saunu :)













Druhý den hodně pršelo, takže jsme si užívali sauny a sebe, zahráli jsme si žolíky a když večer přestalo pršet, vrhl se manžel na grilování a já se šla s Celestýnkou podívat na louku :)
Taky jsme si pak ještě oba dva dali večer dvě kolečka saunování a doteď nechápu, že jsem to vydržela, já si pak ještě zalezla do bazénu a bylo to boží, večer, tma, horká voda a pára okolo ❤








Náš třetí a poslední den bylo zataženo, ale nepršelo. Většinu rána jsem okupovala bazén, který jsem si vážně zamilovala, nutně ho potřebuji domů, no a pak už byl čas si zabalit a vyrazit směr domov. 
Bylo to tam vážně krásné, splněný sen a doufám, že se na podobné místo ještě někdy podívám :)
Musím hodně pochválit celý koncept, servis a prozákaznický přístup, měla jsem pár dotazů před příjezdem a komunikace skvělá, vstřícná, po ubytování přišel e-mail s tím, že se nám pobyt snad bude líbit a kdyby cokoliv, máme okamžitě volat a v poslední řadě jsme si užili pobyt v soukromí a nádherném prostředí, tohle místo mohu rozhodně na 100 % doporučit ❤






Moc děkuji za přečtení a budu se těšit u dalšího článku :)

6 komentářů:

  1. No teda! Ja som vôbec netušil, že niečo ako Glamping vôbec existuje. Je drahý taký trojdňový relax v kupole?

    Damien z blogu Damien is online

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já po tom koukala už hodně dlouho :D Řadí se to spíš mezi ty dražší typy ubytování, i když tohle se strašně těžko posuzuje :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře. Škoda, že vám nevyšlo o trochu líp počasí, na Brdech je hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam nádherné. To vůbec, já jsem ráda, jeden den sluníčko, jeden déšť a jeden pod mrakem, pokaždé to mělo jinou atmosféru a já tohle podzimní počasí miluju, nic než odpočinek a projít se po okolí jsme neplánovali, takže to vyšlo úplně ideálně :)

      Vymazat
  3. Moc ti takové dny přeji, vypadá to opravdu skvěle.
    Thess, měj hezké říjnové dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥